Název: Internetová reklama
Překlad názvu: Internet advertising
Autoři: Molnár, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kmeť, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Internetová reklama v kontexte User Generated Content a sociálnych komunit. Nové trendy v prístupe k internetovej reklame - soft marketing.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6457

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3543


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet