Název: Analýza marketingového mixu s využitím segmentovaného přístupu společnosti Simcar v.o.s. 2004 - 2007
Autoři: Černý, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Analýza marketingového mixu s využitím metod segmentace trhu a benchmarkingu. Nalezení slabých míst a jejich eliminace. Přehodnocení dosavadní marketingové strategie.
Klíčová slova: automobilový trh; Marketingový mix; reklama; segmentace; Suzuki

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6185

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet