Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Výroba vína se zaměřením na rozdíly v produkci "bio" vína a vína připravovaného běžnou cestou
Kubicová, Lenka ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Vitoulová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce stručně popisuje technologii výroby bílého, červeného a růžového vína. Je zaměřena na bioprodukci vína, která je v současné době na vzestupu. Zahrnuje hlavní zásady a ochranné opatření ekologického zemědělství. Popisuje rozdíly v pěstování a technologii bio vína a vína připravovaného běžným způsobem. Popisuje choroby vína a napadení vína škůdci a ochranu proti nim v bio a nebio produkci. Také se zabývá rozdílem v organoleptických vlastnostech mezi těmito víny.
Bioplynová stanice Telč
Novák, František ; Hubáček,, Petr (oponent) ; Myslín, Jiří (vedoucí práce) ; Skála, Jiří (vedoucí práce)
Bioplynová stanice v Telči. Administrativní a laboratorní budova ležící v areálu bioplynové stanice na okraji města Telč v oblasti vědecko technického parku. Z poloviny dvoupodlažní objekt bude sloužit k laboratorním zkouškám , které za různých provozních podmínek a nastaveních budou testovat měnící seskladbu vstupních plodin, optimalizaci těchto parametrů při různých technologických nastaveních s cílem maximalizovat energetický výkon. Dále bude sloužit k administrativnímu vedení areálu bioplynové stanice. Budova leží v mírně svažitém terénu v nadmořské výšce 539,350 m. n. m. a splňuje bezbariérový přístup.
Systém kontroly kvality a bezpečnosti potravin v České republice
Krauz, Kamil ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje způsob zajištění bezpečnosti a kvality potravin v České republice, potažmo v Evropské unii. V práci je vysvětleno, jak je z pohledu práva nahlíženo na potravinu v průběhu celého potravinového řetězce. Práce popisuje všechny druhy potravin a zaměřuje se na požadavky na bezpečnost a kvalitu, které jsou v české a evropské legislativě stanoveny na provozovatele potravinářských podniků. Pojem potravina je zde zpracován z obou hledisek, a to bezpečnosti - hodnocení kontaminace - i kvality - výživová hodnota a značky kvality. Součástí práce je také kapitola pojednávající o certifikaci systémů řízení jakosti výroby potravin a kapitola o aktuálních potravinových kauzách (Metanol, polská technická sůl, koňské lasagne).
Ekologické zemědělství v Olomouckém kraji a možnost založení vlastní ekofarmy
Štěrbová, Lýdie
Cílem této bakalářské práce je stručná charakteristika ekologického zemědělství v České republice. První část této práce se zabývá základními informacemi a definicemi o ekologickém zemědělství. Obsahuje základy vzniku ekologického zemědělství a vymezení některých pojmů, popisuje výrobu biopotravin a povinnosti jejich označování. Dále je zde vyzdvižen stručný přehled stavu ekologického zemědělství v České republice od počátků po současnost s detailnějším zaměřením na strukturu ekologického zemědělství v Olomouckém kraji a podrobnějším přehledem jednotlivých okresů. Hlavní kapitoly jsou zaměřeny na postup při zahájení činnosti v ekologickém zemědělství. Je zde popsán stručný postup při získání registrace a potřebné dokumenty pro zahájení vlastní činnosti. Na tuto část navazuje návrh pro založení vlastní farmy se zaměřením na živočišnou produkci s výrobou vlastních výrobků a distribuci včetně malé části rostlinné produkce.
Návrh marketingové strategie pro bio-pekárnu Kolinger
Kolinger, Adam ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem práce je navrhnou "na zelené louce" strategický marketingový plán pro pekárnu Antonín Kolinger ASON, která nikdy dříve s marketingem nepracovala. První kapitola obsahuje teoretické znalosti z oblasti marketingu, které jsou potřeba pro navržení kvalitního strategického marketingového plánu. Druhá kapitola potom shrnuje dosavadní působení pekárny a představuje můj vlastní návrh mise, vize a globálních firemních cílů. V třetí kapitole se zabývám návrhem marketingových cílů, definicí strategie a představením marketingového mixu. Vše je na závěr shrnuto do přehledných akčních kroků.
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
VLČKOVÁ, Petra
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelských značek. Práce se zaměřuje na značku BIO ? produkt ekologického zemědělství a na národní značku kvality KLASA. V úvodní části práce jsou popsána a vysvětlena teoretická východiska. V praktické části je realizován marketingový výzkum na zjištění povědomí spotřebitelů o těchto značkách. Rovněž je proveden řízený hloubkový rozhovor se zástupci těchto značek. Nakonec jsou výsledky výzkumu vyhodnoceny a doporučeny návrhy na zlepšení.
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Tůma, Lubor ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Český trh s biopotravinami se i přes negativní dopady světové finanční krize nachází v konjunktuře. I přes jejich vyšší cenu spotřeba biopotravin v posledním desetiletí v České republice rapidně vzrostla a jejich nabídka se také značně rozšířila. V současnosti lze pod označením "bio" koupit téměř jakýkoli potravinový výrobek. Roste obecné povědomí o biopotravinách a zájem zákazníka vědět, odkud potraviny pocházejí a jakým způsobem byly vyrobeny. Biopotraviny tak již nejsou jen záležitostí úzké skupiny "zelených ekologů", postupně se staly součástí středního proudu. Cílem této diplomové práce je adaptace marketingové strategie firmy Jacoby na českém trhu. Firma Jacoby má za sebou dlouholetou historii výroby a prodeje bio ovocných šťáv v Německu a ve Francii. Adaptace bude vycházet z několika faktorů -- jednak z teoretických zásad mezinárodního marketingu, na které bude navazovat praktická část práce zaměřená na průzkum českého trhu a českých zákazníků. Práce by měla posloužit firmě Jacoby, která se rozhodla pro vstup na český trh, aby zvolila účinnou marketingovou strategii s ohledem na specifika českého trhu s biopotravinami. Do jaké míry působí biotrendy na českého konzumenta, bude předmětem výzkumné části diplomové práce. Výzkum bude zaměřen na nákupní chování českých zákazníků a konkurenční biopotraviny s důrazem na bionápoje v hlavních obchodních řetězcích, které budou předmětem terénního výzkumu.
Segmentace trhu
Sobíšek, Lukáš ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem mé diplomové práce je ověřit využitelnost různých statistických metod v segmentační analýze marketingových dat na vlastní studii. Vybral jsem si trh s BIO potravinami. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje statistický pohled na toto téma. Teorii implementuji ve vlastní marketingové studii v praktické části. Na závěr jsou uvedena konkrétní doporučení pro marketéry, výrobce a distributory z oblasti bio potravin, která by mohla vést ke zvýšení jejich tržeb a zajištění většího podílu na trhu.
Zajištění kvality biopotravin v České republice a ve Španělsku
Lindišová, Jana ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem práce je objasnit legislativní úpravu a způsob zajištění kontroly bioprodukce v České republice a ve Španělsku a nastínit pravidla užívání značky kvality BIO. Diplomová práce je podložena průzkumem nabídky bioprodejen v Praze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.