Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Současné postavení Škoda - Auto a.s. na automobilovém trhu
Hanzl, Jan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem, které jsem si zvolil ke zpracování ve své bakalářské práci, je "Současné postavení Škoda Auto a.s. na automobilovém trhu". Automobilový průmysl dnes patří ke světově nejvýznamnějším odvětvím, své pevné místo má i v historii České republiky. Z dnešního pohledu je pro hospodářství ČR nejdůležitější automobilkou Škoda Auto a.s. Tento tradiční český podnik, jehož počátky se datují do daleké historie, je dnes nejvýznamějším českým exportérem. Cílem práce je čtenáři přiblížit současné dění na automobilovém poli a také pozici Škoda Auto z pohledu prodejních čísel a podílu na trhu. Dále také zda lze předpokládat rozvoj dané společnosti v následujících letech a kudy se tento případný rozvoj bude ubírat.
Trade marketing značky AXE v České republice
Moravec, Miloš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe a její aktivity z lokálního i globálního hlediska. Závěrečná část diplomové práce obsáhle popisuje vývoj jednotlivých ukazatelů na pánském trhu deodorantů v České republice, které jsou pro praktickou oblast trade marketingu určující.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
HLAVNIČKOVÁ, Markéta
V mé bakalářské práci jsem se zabývala inovací výrobků ve firmě KOVO KASEJOVICE. Cílem této bakalářské práce bylo dokázat, že tato inovace bude schopna zvýšit tržní podíl firmy. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce byla kapitola návratnosti investic. V tomto bodě jsem porovnávala stávající a budoucí výrobu hranatého potrubí. Z tohoto rozboru tedy vyplývá, že pořizovaná investice bude moci zvýšit prodej a tím zvýšit tržní podíl podniku.
Analýza podílů na regálech a prodejních cen dámské hygieny na mezinárodních drogistických řetězcích
Musilová, Michaela ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu dámské hygieny na mezinárodních drogistických řetězcích působících v České republice. Cílem práce je zjistit,jak vystavení dámské hygieny na jednotlivých řetězcích odpovídá tržním podílům kategorií a dodavatelů a cenové srovnání napříč kategoriemi i prodejními místy.
Analýza mobilních platforem
Rusnák, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
V této práci se zaměřuji na nejrozšířenější mobilní platformy, které jsou v dnešní době používány v chytrých mobilních telefonech. Je popsána jejich historie až do současnosti a jejich klady a zápory. Dále jsou v práci uvedeny tržní podíly jednotlivých platforem za rok 2010. V praktické části se věnuji aplikacím na platformě Android, které jsou využívány pro měření sportovní aktivity. Vzájemně jsou podle zadaných kritérií porovnány a vyhodnoceny. V poslední části jsou uvedeny případové studie pro různé skupiny sportovců.
Analýza konkurence
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu konkurence společnosti Zeelandia na českém trhu. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, SW analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V praktické části je vypracován seznam konkurentů, srovnání finančních ukazatelů, stanovení tržních podílů, SW analýza s bodovým ohodnocením, vytipování klíčových silných a slabých stránek a následné celkové vyhodnocení.
Světový trh FTTx připojení
Beníšek, Jan ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Pešek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celosvětovým stavem optického připojení. V rámci jednotlivých regionů Asie a Tichomoří, Ameriky a Evropy identifikuje hlavní země a v jejich rámci se zabývá dosaženým stavem a podílem přípojek FTTx. Snaží se odpovědět na otázky, jaké technologie jsou na konkrétních trzích nejvíce zastoupené. V rámci každé země je vybrána dvojice poskytovatelů služeb a analyzována jejich nabídka. Pro přehlednost je uvedena cenová nabídka internetového připojení s nejvyšší přenosovou rychlostí a také cena za službu VoIP. Analytická část využívá zjištěné údaje z jednotlivých zemí a regionů pro cenové porovnání a předpověď trhu. Cenové porovnání se zabývá úrovní ceny standardního připojení v jednotlivých zemích vzhledem k HDP na obyvatele v PPS. Toto porovnání umožňuje zjistit, jak je v určité zemi internetové připojení prostřednictvím přípojek FTTx nákladné. Dále se analytická část zabývá, v relevantních zemích, výpočtem podílu nákladů na roční využívání přípojky FTTx vzhledem k disponibilnímu důchodu rodiny. Nejvyššího podílu nákladů bylo dosaženo v Indii - 8,37%. Součástí DP je také předpověď trhu v horizontu konec 2009 a 2010 pro nejdůležitější země. Pro každou zemi je identifikován hlavní růstový faktor a následně předpovězen vývoj za celý rok 2009 a následně 2010. Celosvětová předpověď ke konci roku 2009 je 61,37 mil. a na konci roku 2010 očekávám 72,67 mil. přípojek FTTx. Přínosem této diplomové práce je analýza, v jakém stavu vývoje se nachází trh optického připojení k Internetu v nejdůležitějších zemích. Dalšími přínosy jsou cenová srovnání a předpověď trhu.
Strategická analýza podniku
Bucifalová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Rousek, Pavel (oponent)
V diplomové práci je zpracována strategická analýza minulého vývoje a současné strategické pozice firmy ČEZ, a.s. Použity jsou analýzy PEST, 5F Porterův model, 4C, SWOT a analýza interních zdrojů podniku. Ná základě výsledků těchto analýz jsou formulovány závěry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.