Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 181 záznamů.  začátekpředchozí147 - 156dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v internetovém marketingu
Linc, Zdeněk ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterka, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového mléka Garnier, které bylo uskutečněno pomocí internetu. V praktické části pak je po jednotlivých bodech využito poznatků z teoretické části o chování internetových uživatelů a zároveň je i na základě dosažených výsledků provedena analýza. Praktická část pak prokazuje výhody internetu pro testování produktů a naznačuje tak směr, kterým by se mohl marketing na internetu ubírat.
Současné trendy ve vzdělávání manažerů
Fürbacherová, Květa ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Teoretická část práce pojednává o vzdělávání jako takovém, navazuje vzděláváním dospělých lidí a vyvrcholuje vzdělávacími trendy v oblasti manažerské, jak z dob minulých, tak ze současnosti. Praktická část se zabývá srovnáním třech škol, a to na základě kvalitativního popisu, analýzy, komparace a syntézy. Výsledkem práce je pak zodpovězení otázek, zda školy kladou stejný důraz na stejné předměty a je-li náplň těchto předmětů na jednotlivých školách shodná. Zároveň obsahuje doporučení, jakým směrem dále analyzovat, abychom dosáhli větší vypovídající schopnosti.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Průmyslový sektor v Číně - současný stav, problémy a perspektivy
Abrahám, Miroslav ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na průmyslový sektor čínské ekonomiky, který je důležitý z hlediska svého výkonu také pro zahraniční svět. První kapitola je věnována liberalizačním procesům a počátkům industrializace po roce 1978. Vstupem do WTO v roce 2001 začíná a rokem 2010 končí druhá kapitola, která klade důraz na rozvoj průmyslu z hlediska pětiletých plánů, statistik a aktuálních trendů ve vztahu k domácímu i zahraničnímu trhu. Úkolem poslední kapitoly je nastínit předpoklady budoucího vývoje sekundárního sektoru s ohledem na probíhající a nově započatá směrování čínské ekonomiky.
Komunikační trendy kadeřnických studií v EU a ČR
Vincencová, Hana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat komunikaci vyznamných kadeřnických studií na území EU a ČR, najít aktuální komunikační trendy a následně je aplikovat na příkladu vybraného studia a doporučit vhodné způsoby jeho komunikace. Součástí práce jsou i základní teoretická východiska marketingových a komerčních komunikací, jež byly základem pro analytickou část práce.
Problematika komunikace hotelnictví  v 21.století
Součková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá zachycením a analýzou změn, které jsou odrazem dění v 21. století, a kterými komerční komunikace hotelového průmyslu prochází. Jejím cílem je nastínit a analyzovat změny zákazníků i trhů, se kterými se hotelové společnosti musí vyrovnat, a na jejich základě zmapovat a zhodnotit nové trendy v komunikaci v hotelnictví. Dalším cílem práce je zmapovat a zhodnotit komunikační aktivity vybraného hotelu, zjistit, zda hotel komunikuje efektivně a v souladu s novými trendy, a následně navrhnout vhodná opatření k vylepšení komunikace.
Nové trendy v mediálním plánování
Galík, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
V této práci jsem analyzoval změny ve spotřebitelském chování, jejich napojení na nové technologie a nové vnímání hodnot. V návaznosti na to jsem zjišťoval, jak na tento vývoj reagují současné mediální agentury, a jaké nové trendy vznikají v jejich fungování. Práce podává zajímavý a ucelený pohled na proměny v moderním reklamním průmyslu. Její unikátnost spočívá především ve využití běžně nedostupných interních placených zdrojů mediální agentury Initiative.
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Automobilový průmysl ve vybraných státech Evropy: soudobé trendy
Pevný, Robert ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Placzek, Artur (oponent)
Tato práce pojednává o trendech ve vývoji automobilového průmyslu, a to zejména v zemích Evropské Unie. Jejím cílem je seznámení s historií automobilového průmyslu, popisem jeho náležitostí, vlivů na něj působících a následný praktický rozbor vybraných trendů v tomto odvětví s orientací na největšího českého výrobce automobilů, firmu Škoda Auto a. s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 181 záznamů.   začátekpředchozí147 - 156dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.