Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza vnímání vybraných privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele
Bukovský, Jiří ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je analýza privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele. Zaměřil jsem se na privátní značky společnosti Ahold (albertQuality a EUROSHOPPER). V ČR mají privátní značky asi 15% tržní podíl (například společnost Ahold prodává téměř 1600 výrobků pod svými značkami). V teoretické části jsem popsal veškeré pojmy, které považuji za klíčové. V praktické části jsem vytvořil 2 dotazníky a provedl jedno šetření přímo mezi respondenty pomocí ochutnávek potravin od značkových a privátních výrobců.
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Burianová, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit mezinárodní marketingovou strategii pivní značky Pilsner Urquell v exportních zemích a analyzovat její positioning. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je čtenář obeznámen se základními pojmy a teoretickými postupy z oblasti značky a jejího řízení. Ve druhé kapitole je blíže představena společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Je zde popsán profil společnosti, její historický vývoj, značkové portfolio a exportní počínání firmy. Třetí kapitola je zaměřena prakticky. Obsahuje analýzu mezinárodních politik firmy spojených se značkou Pilsner Urquell a konkrétní formy positioningu této značky na exportních trzích.
Analýza positioningu značky Flora
Křížová, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čechura, Jan (oponent)
Hlavním cílem této práce je analýza positioningu značky Flora na českém trhu. Pro svoji analýzu použiji vybrané marketingové nástroje jako je analýza konkurence, SWOT analýza včetně kompletní analýzy marketingového mixu. Nejdůležitějším zdrojem informací mi však budou kvalitativní rozhovory se spotřebiteli. Na závěr výzkumu porovnám žádoucí positing této značky se skutečným a navrhu možná řešení pro vylepšení celkové positioningové strategie.
Lůžko jako pomocník sestry
HRADOVÁ, Helena
Tato bakalářská práce je zaměřena na lůžko pacienta. Teoretická část se zabývá obecně lůžkem pacienta, rozdělením lůžek na mechanická, elektrická, dětská a kojenecká a také lůžka speciální. Pro komfort pacienta je důležité nejen kvalitní lůžko, ale i jeho základní vybavení a různé doplňky v podobě přídatných zařízení. Lůžko má nezastupitelné místo v péči o pacienta, umožňuje různé léčebné a vyšetřovací polohy, dokáže však také v mnohém pomoci v práci sestry a zmírnit dopad vysoké fyzické zátěže na její pohybový aparát. Aktuálním tématem je také péče o zdraví sestry a bezpečnost při práci. Cíle této práce jsou zaměřeny na zjištění, jak lůžko pomáhá v práci sestry, jak mohou sestře v práci pomoci přídatná zařízení lůžka, a zda sestry využívají možnosti lůžka. Stanovené hypotézy předpokládají, že lůžko sestře usnadňuje práci, sestry jsou spokojeny s typem lůžek na oddělení, využívají možnosti lůžek a využívají také přídatná zařízení lůžka. Výzkumné šetření bylo provedenou kvantitativní metodou s využitím dotazníků pro sestry, pracující v Nemocnici České Budějovice, a.s. Tyto dotazníky byly poskytnuty na standardní oddělení, oddělení intenzivní, intermediální a anesteziologicko-resuscitační péče. Dotazník obsahoval 35 otázek, byl zcela anonymní a dobrovolný. Data, která byla z dotazníků získaná, jsou zpracována v grafickém provedení v procentech. V závěru práce zjištěné výsledky potvrzují či nepotvrzují stanovené hypotézy, výstupem této práce je předání výsledků managementu nemocnice jako materiál vhodný při výběru nových lůžek na oddělení. Výsledky budou také předány výrobci lůžek, jako ukázka zpětné vazby sester.
Analýza prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování
HAUSEROVÁ, Marcela
Bakalářská práce má za úkol zanalyzovat atuální stav prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování a nalézt konkrétní kroky k rozšíření prodeje specializovaného maloobchodu do zahraničí. V rámci situační analýzy byla vyhodnocena nejvýhodnější alternativa pro firmu -strategie rozvoje trhu. Sledovaná firma má dominantní postavení na celosvětovém trhu v oblasti prodeje malé lesní a zahradní mechanizace. Jejím cílem je udržení pozice leadra na mezinárodním trhu a snaha získávat nové trhy v dalších zeměpisných oblastech s možností vytvářet nepřímou obchodní metodou siť specializovaných maloobchodních prodejen. Firma je nucena neustále investovat do vývoje a výzkumu svých produktů, věnovat se masivní celosvětové kampani a snižovat náklady či docilovat úspory z rozsahu zřizováním montážních závodů v zemích s levnější pracovní silou formou afilace.
Prevence imobilizačního syndromu u pacienta s extenzí.
POSPÍŠILOVÁ, Eva
Abstrakt Stále modernější prostředky ve zdravotnictví umožňují řešit léčbu zlomenin především operací. Avšak ne každý pacient je k operaci indikován. I dnes se setkáváme na standardních ošetřovacích jednotkách i jednotkách intenzivní péče s pacientem s extenzí. Proto sestry musí vědět, jak pečovat o tohoto pacienta a jak předcházet imobilizačnímu syndromu, jež u pacienta s extenzí hrozí, a může mu přivodit řadu závažných komplikací. Cíli této bakalářské práce bylo zjistit negativní faktory ovlivňující vznik imobilizačního syndromu u pacienta s extenzí, porovnat odlišnosti v používání pomůcek k prevenci imobilizačního syndromu u pacienta s extenzí na standardní ošetřovatelské jednotce a jednotce intenzivní péče a zjistit, zda jsou pacienti s extenzí seznámeni s možností vzniku imobilizačního syndromu. Byly stanoveny čtyři hypotézy. V hypotéze 1 se předpokládalo, že nevhodně zvolené polohování ovlivňuje vznik imobilizačního syndromu. Tato hypotéza se potvrdila, nevhodně zvolené polohování se nejčastěji podílí na vzniku imobilizačního syndromu. V hypotéze 2 se předpokládalo, že nedostatečná hygienická péče ovlivňuje vznik imobilizačního syndromu. Tato hypotéza se taktéž potvrdila, nedostatečná hygienická péče ovlivňuje vznik imobilizačního syndromu. V hypotéze 3 se předpokládalo, že na jednotce intenzivní péče využívají modernější prostředky k péči o pacienta s extenzí než na standardní ošetřovací jednotce. Tato hypotéza se rovněž potvrdila, na jednotce intenzivní péče využívají modernější prostředky k péči o pacienta s extenzí než na standardní ošetřovatelské jednotce. V hypotéze 4 bylo předpokládáno, že pacienti s extenzí nemají informace o možnosti vzniku imobilizačního syndromu. Tato hypotéza byla vyvrácena, pacienti s extenzí jsou informováni o možnosti vzniku imobilizačního syndromu. Jako výzkumný vzorek byly osloveny sestry na standardních odděleních a jednotkách intenzivní péče Nemocnice České Budějovice, a.s., Fakultní Nemocnice Olomouc a Vojenské Nemocnice Olomouc. Sběr dat byl proveden metodou kvantitativního výzkumu pomocí anonymních dotazníků. Celkem bylo rozdáno 110 dotazníků, z nichž mohlo být použito ke konečnému vyhodnocení 68 dotazníků. Zbylé dotazníky bylo nutno z šetření vyřadit z důvodu nedostatečného vyplnění sestrami. Tato práce by mohla přispět k doplnění edukačního materiálu pro pacienty s extenzí a k rozšíření znalostí sester v oblasti péče o tohoto pacienta.
Canisterapie praktikovaná v Českých Budějovicích
KOCANDOVÁ, Jana
Canisterapie je jednou z forem zooterapie. Je součástí metod ucelené rehabilitace, která slouží k podpoře psychosociálního zdraví lidí všech věkových skupin, kde se využívá přítomnosti psa. Cílem bakalářské práce je shromáždit informace o průběhu canisterapie.
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Bolfíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hebká, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části následující, druhá je zaměřena na představení značky Kérastase Paris a jejího postavení na místním trhu analýzou sekundárních informací a třetí část se věnuje vlastnímu výzkumu, interpretaci jeho výsledků a návrhům na zlepšení komunikační strategie značky na našem trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí145 - 154dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.