Název: Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Překlad názvu: The integrated positiong of the brand Pilsner Urquell on foreign markets
Autoři: Burianová, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: exportní trhy; mezinárodní marketing mix; Pilsner Urquell; positioning; export markets; international marketing mix; Pilsner Urquell; positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25573

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73345


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet