Název: Analýza prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování
Překlad názvu: Analysis of sales policy autorized company in terms of international trade
Autoři: HAUSEROVÁ, Marcela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová diferenciace; multinacionální výrobky; nepřímý vývoz; obchodní značka; positioning; segmentace trhu; specifika trhu; strategie Push; strategie rozvoje trhu; vůdčí postavení; indirect export; multinatonal products; positioning; price differentiation; Push strategy; segmentation; specific markets; the lead; the strategy of developing the market; trademark
Citace: HAUSEROVÁ, Marcela. Analýza prodejní politiky vybrané autorizované firmy v podmínkách mezinárodního obchodování. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14836

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53047


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet