Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HAVLOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku značky, privátní značky či spotřebního chování. Rešerše tak tvoří ucelený přehled dané problematiky. Praktická část se skládá z vlastního výzkumu, který vznikl metodou dotazníkového šetření v elektronické nebo tištěné podobě s cílenými otázkami, na které respondenti odpověděli. Tato metoda umožňuje oslovit velké množství respondentů v krátkém časovém intervalu rovněž je snadná její distribuce. Společnost Lidl preferuje agresivní politiku zaměřenou na nejnižší možné ceny, ale i přesto dokáže produkovat kvalitní výrobky, které jsou hlavním důvodem nákupu spotřebitelů. Výsledkem mého výzkumu je rozvoj pomocí reklamy a zpestření privátních značek, které spotřebitelé nepoznali. Vzhledem k oblíbenosti privátních značek Crivit je navrženo zmodernizování regálů a kabinky pro vyzkoušení nabízeného oblečení. V neposlední řadě také podpora prodeje prostřednictvím různých soutěží a slevových kuponů.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
STUDENÝ, Zdeněk
Tato bakalářská práce je věnována privátním značkám ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Hlavním cíle práce je zhodnotit postavení privátních značek na základě spotřebitelského vnímání pozice značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku značek a zaměřuje se hlavně na privátní značky. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, který je proveden elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byly obchodnímu řetězci navrženy možná doporučení pro rozvoj privátních značek.
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši spotřebitelů. První část práce je věnována teoretickému pohledu na problematiku značek, privátních značek a marketingového výzkumu. Následuje druhá část práce, která se soustředí na konkrétní privátní značky a analýzu nabídky těchto značek v České republice. Třetí a stěžejní část práce je dedikována samotnému marketingovému výzkumu a podrobné interpretaci jeho výsledků.
Návrh podnikových procesů ve službách
Červinka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem procesů v podnikání v oblasti služeb, vychází z relevantních teoretických poznatků, které jsou následovány analýzou potřebných zdrojů, jejich zajištěním a také analýzou tržního prostředí a konkurence. Výsledkem práce je vlastní návrh konceptu a určení podmínek pro jeho uvedení v provoz, jež umožňují realizovat moderní koncepty služeb v globalizovaném prostředí. Návrh podnikových procesů ve službách je konkretizován do podnikatelského záměru založení restaurace rychlého občerstvení Subway. Bakalářská práce je zaměřena na řešení konkrétních podmínek ve městě Hustopeče.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
PINCOVÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje problematiku značek a privátních značek. Tato část zahrnuje i chování spotřebitelů a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Shromážděná data se použila k určení spotřebitelského vnímání privátních značek a k navržení doporučení pro rozvoj těchto značek.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KŘEMENOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Nejprve je práce zaměřena teoreticky za pomoci externích zdrojů. Popisuje koncept termínů jako značka, privátní značka či marketingový výzkum. Po teoretické části následuje část praktická. Zde je realizován marketingový výzkum, kde jsou za pomoci dotazníkového šetření zjištěny a zpracovány data. Práce také zahrnuje dotazník jako přílohu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HÁLOVÁ, Kamila
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Černá, Pavlína ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Sadílek, Tomáš (oponent)
Obsahem diplomové práce je problematika značek kvality potravin. Značky kvality jsou v České republice udělovány Ministerstvem zemědělství, soukromými organizacemi a své značky kvality mají i obchodní řetězce. Práce obsahuje příklady značek kvality potravin, které jsou udělovány různými organizacemi. Výzkumná otázka diplomové práce zní: "Preferují zákazníci při nákupu výrobky se značkami kvality?" Autorka zpracovala dotazníkový výzkum týkající se značky kvality Klasa, kterou uděluje české Ministerstvo zemědělství. Výsledky svého výzkumu porovnala s výsledky výzkumu týkajícího se značky Regionální potravina. Autorka dále ve své práci porovnává systémy potravinářských značek kvality v tuzemsku a v zahraničí. Část diplomové práce se zabývá i otázkou nákladů spojených s fungováním značek kvality. Zvláštní pozornost je věnována vlastním značkám potravinářských obchodních řetězců. Řetězce jsou totiž významnými hráči na potravinářském trhu, neboť se jedná o společnosti velké ekonomické síly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.