Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nasazení Google Apps for Work v malé firmě
Hrubý, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o produktu Google Apps for Work, jakožto cloudovém nástroji pro firmy. Hlavní myšlenkou práce je popsání nabízené služby a nasazení do reálné firmy na českém trhu, patřící do sektoru malých a středních firem. Teoretická část práce je založena na literární rešerši odborných knih, článků a dalších elektronických zdrojů. Následný popis a vyhodnocení implementace je založen na reálných poznatcích při nasazování produktu do existující společnosti. Hlavním přínosem práce je představení služby a předložení podkladů představitelům malých a středních podniků a jejich IT specialistům pro rozhodnutí ohledně implementace cloudových služeb v oblasti komunikace a kooperace.
Online marketing
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých kroků, které spotřebitel uskutečňuje v procesu hledání produktu prostřednictvím internetového vyhledávače, kde hraje pay per click marketing klíčovou roli. Součásti práce je i prezentace nástrojů, se kterými online inzerenti pracují.
Návrh online marketingu pro eshop UniTea
Faja, Dominik
Vybraný web byl analyzován, stejně jako postavení společnosti na trhu. Na základě této analýzy bylo navrženo několik doporučení pro zlepšení optimalizace stránek pro vyhledávače a pro zahrnutí do marketingové strategie podniku.
Modelování funkcí dvou proměnných
SAMCOVÁ, Soňa
V této bakalářské práci se bude pracovat s programy Wolfram Alpha, wxMaxima a Google, které jsou volně přístupné bez licencí. Pokusíme se pomocí těchto programů zpracovat základní přehled funkcí dvou proměnných a zároveň uvést několik informací o těch to funkcích. Závěrem práce budou programy porovnány a vyhodnoceny. Práce je zaměřená studentům pro jejich lepší orientaci při studiu funkcí dvou proměnných.
Ochrana soukromí a anonymizace osobních údajů u repozitářů šedé literatury
Koščík, Michal
Aktuální trendy v judikatuře Evropského soudního dvora nasvědčují skutečnosti, že i osoba, která systematicky zpracovává dokumenty do repozitáře, může být zpracovatelem osobních údajů. Provozovatel repozitáře pak může čelit požadavkům na anonymizaci nebo odstraňování informací z metadat vedoucích k nalezení osobních údajů konkrétních osob. Cílem příspěvku je poskytnutí praktických instrukcí, jak postupovat v obdobných případech.
Plný text: idr-805_4 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-805_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-805_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-805_3 - Stáhnout plný textMP4
Online marketing with focus on Google as a marketing tool
Bokaová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Palásek, Jiří (oponent)
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější aspekty současného internetového marketingu a druhá část se věnuje konkrétní problematice vytváření kampaní prostřednictvím Google Adwords a jejich následné analýze úspěšnosti podle zažitých metrik.
Mobilní marketing
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.
Antiplagiátorské nástroje pro naše repozitáře
Mach, Jan
Prezentace je zaměřena na test a komparační analýzu systémů na odhalování duplicit (tzv. antiplagiátorských systémů) vhodných pro repozitáře vysokoškolských kvalifikačních prací v ČR. V příspěvku bude popsán proces testování a budou prezentovány výsledky, které mohou pomoci při rozhodování o vhodném antiplagiátorském nástroji pro kontrolu kvalifikačních prací i dalších typů šedé literatury.
Plný text: idr-692_3 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-692_1 - Stáhnout plný textPDF; idr-692_2 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-692_4 - Stáhnout plný textMP4
Osobní údaje a problémy personalizace
Farafonov, Gerasim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Společnost se v současné chvíli nachází uprostřed informační revoluce, a pouze teď si tuto skutečnost začíná uvědomovat. Primární měnou v nové ekonomice jsou uživatelská data a tato nesmírná hodnota je zřejmá pouze společnostem obchodujícím s nimi. Diplomová práce se věnuje problematice ochrany osobních údaje v kontextu současného vývoje trendu personalizace. Autor vyjmenovává nástroje, pomoci kterých se uskutečňuje online sledování, jejich technickou náplň, porovnává legislativní úpravy České republiky, Ruské federace a Spojených států amerických, vyhodnocuje rozdíly, tendence vývoje, klady a zápory ve vztahu k praxi vytváření profilů a behaviorálního cílení reklamy. Následně autor vyjmenovává další rizika tohoto trendu pro svobodu a soukromí a sestavuje seznam jak obecných doporučení, tak i doporučení pro samotné uživatele pro maximalizaci ochrany soukromí a osobních údajů.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.