Název:
Online marketing
Překlad názvu:
Online Marketing
Autoři:
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých kroků, které spotřebitel uskutečňuje v procesu hledání produktu prostřednictvím internetového vyhledávače, kde hraje pay per click marketing klíčovou roli. Součásti práce je i prezentace nástrojů, se kterými online inzerenti pracují.The aim of this thesis is to evaluate pay per click marketing as suitable marketing tool for promotion and distribution of a given product. The paper describes basic vocabulary related to PPC advertising, common metrics, tools used by online marketers, and logic of running PPC campaigns. The paper also tries to quantify impact of Internet on economies. The second part applies the theory to analysis of consumers' conversion path while searching online in common search engines where PPC marketing plays the key role.
Klíčová slova:
google; online marketing; ppc; google; online marketing; ppc
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44547