Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit pay per click online marketing jako vhodný marketingový nástroj pro podporu prodeje a distribuce vybraného produktu. Čtenář je seznámen se základními pojmy, metrikami a pravidly fungování pay per click kampaní. V obecné rovině je nastíněn i význam internetu na ekonomiku. V druhé polovině práce pak jsou tyto poznatky aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých kroků, které spotřebitel uskutečňuje v procesu hledání produktu prostřednictvím internetového vyhledávače, kde hraje pay per click marketing klíčovou roli. Součásti práce je i prezentace nástrojů, se kterými online inzerenti pracují.
Působení prodejních zahraničních serverů na českém trhu
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat působení prodejních zahraničních serverů (na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá chováním spotřebitele obecně. Stručně jsou popsány základní motivační psychologické teorie, vliv kulturních a sociálních predispozic. Podrobněji je pak rozebírán kupní rozhodovací proces. Druhá část teorie se zaměřuje na chování spotřebitele v prostředí internetu a na základní pojmy z oblasti e-commerce. Praktická část je zaměřena na vymezení širokého pojmu "český trh". Text definuje vývoj nakupování na internetu v ČR a dále profil nakupujícího. Z veřejně dostupných statistických informací srovnávám působení PZS na českém trhu s celou Evropskou unií. Poslední část práce část se odvíjí od vlastního dotazníkového šetření, které vyvrátí nebo potvrdí každou z celkem 7 stanovených hypotéz. Pro šetření bylo získáno přes 350 respondentů. Je podrobně analyzován profil nakupujících ze zahraničí, jejich motivace (demotivace) k nákupu, dlouhodobé zkušenosti, nejoblíbenější zboží a preferované servery. V celé práci jsou kombinovány poznatky a data ČSÚ, Asociace pro elektronickou komerci, výsledky eurobarometrů a výzkumy společností NetMonitor a MEDIARESEARCH.

Viz též: podobná jména autorů
4 Zrůst, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.