Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,298 záznamů.  začátekpředchozí1284 - 1293další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Sponzoring jako komerční komunikace
Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Financování sportu z veřejných prostředků
Vančura, Jakub ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Práce analyzuje současný stav všech druhů podpory sportu z veřejných zdrojů a přináší ucelený pohled na tuto problematiku. Rozděluje sport na několik základních typů, které pak přirazuje do teorie veřejných financí. Na základě této teorie pak analyzuje současnou podporu v ČR na státní a samosprávné úrovni.Zároveň se práce snaží odpovědět i na otázku, zda-li je vůbec sport, či některá z jeho částí, cílovým prostorem veřejné podpory.
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.
Problematika legalizace horské cyklistiky v ČR
Babec, Martin ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kráčalík, Ondřej (oponent)
organizace zabývající se legalizací horské cyklistiky dotčené instituce etika pohybu v přírodě možnost pořádání sportovních akcí pro širokou veřejnost
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.
Ekonomika sportovního klubu 1.FC Slovácko
Levý, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Vochozka, Marek (oponent)
Má práce je o ekonomice sportovního klubu 1. FC Slovácko
Informace a komunikace při řízení sportovního klubu
Marel, Miloslav ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Vorálek, Rostislav (oponent)
mapování problematiky týkající se vnitropodnikové komunikace a problémy, které souvisejí s jejím fungováním ve sportovním klubu. V současné době je nezbytné uvědomit si, že jádro cesty za dlouhodobým úspěchem sportovního klubu nespočívá pouze v propracovaných plánech managementu. Základní stavební kámen je, stejně jako v běžných obchodních firmách, třeba hledat v samotných zaměstnancích. Práce se snaží objasnit potřebu komunikace se zaměstnanci a tím je i více motivovat. Dalo by se říci, že manažerské komunikační dovednosti vedení jsou ve sportovním průmyslu alfou omegou. Při opomíjení důležitosti komunikace a jejího tréninku je snaha o vytvoření životaschopné a rozvíjející se sportovní organizace jen cestou do záhuby.
Specifika zdanění neziskových organizací v oblasti kultury, zdravotnictví a sportu
Hanušová, Lucie ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce)
Jedná se o popis zdaňování neziskových organizací a jejich specifika, od úpravy základu daně přes odčitatelné položky až po slevy na dani. Je zde nastíněna struktura příjmů z pohledu zdańování. Poté jsou popsány oblasti kultury, zdravotnictví a sportu a v závěru je provedena případová studiem, ve které je snaha dokázat vliv oblasti, ve které nezisková organizce existuje, na postup zdaňování a výši daňové povinnosti.
Public Private Partnership a možnosti jeho využití v oblasti sportovních a kulturních center v ČR
Matějka, Jan ; Kapinusová, Jana (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi zajištění sportovní infrastruktury formou partnerství veřejného a soukromého sektoru. Autor analyzuje úspěšné projekty sportovních a kulturních center realizovaných touto formou v Nizozemí a v USA a uvádí, čím je podmíněn jejich přínos pro veřejný a soukromý sektor. Autor vyvozuje z příkladů závěry pro připravované projekty v České republice. V práci je diskutována otázka legitimity financování sportovních center z veřejných zdrojů a jejich skutečný přínos při zajištění sportovního a kulturního vyžití občanů.
Vliv sportu na pracovní schopnosti vedoucích pracovníků a jejich podřízených
Bártová, Michaela ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjistit subjektivní vnímání vlivu sportu na pracovní schopnosti vedoucích pracovníků a jejich podřízených a navrhnout společnostem koncepci pro využití firemních výhod. Práce se věnuje pojmům osobnosti a její struktuře, definici manažera, jaký by měl vlastně manažer být, dále otázkou stresu, syndromu vyhoření a také definici sportu a vlivu sportu na psychiku a zdraví jedince. Výzkum práce je zaměřen na zjišťování subjektivního vnímání vlivu sportu na pracovní schopnosti u vedoucích pracovníků, jejich podřízených a podnikatelů. Cílem je zjistit, jestli sportující lidé vnímají nějaké změny ve svých pracovních výkonech a v psychice všeobecně, a to z krátkodobého i dlouhodobého hlediska. Tyto výsledky dále rozpracovat podle jednotlivých pracovních pozic s poukazem na určité specifické rysy dané skupiny. Dále je předmětem zkoumání, jestli případné změny subjektivně vnímají i zaměstnavatelé, kteří již své zaměstnance ke sportovní činnosti motivují, např. firemními výhodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,298 záznamů.   začátekpředchozí1284 - 1293další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.