Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Stehlíková, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části, prakticky validuji na konkrétním příkladu nové banky Air Bank. Popisuji historii i klíčové milníky v rozvoji a definuji marketingové přístupy, které Air Bank zvolila včetně jejich vlivu na povědomí o jejich značce. Pro potvrzení či vyvrácení svých tvrzení -- teoretických i praktických -- jsem v závěru práce provedla dotazníkové šetření zkoumající jak obecné faktory přístupu zákazníků k "novým" bankám, tak především klíčové znalosti veřejnosti o Air Bank, čímž zároveň získávám přehled o úspěšnosti jejich marketingové komunikace a povědomí o jejich značce. V dotazníkovém šetření se mi potvrdila hypotéza, která poukazuje na znalost Air Bank a její marketingovou komunikaci.
Srovnání cen a positioningu módních značek ve vybraných státech
Hájková, Kateřina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Handl, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku rozdílných cen oblečení a positioningu tří vybraných módních značek v rámci České republiky a Spojených států amerických. Analyzuje jednotlivé ceny zboží metodou komparace v rámci států a dále pak zkoumá vnímání těchto značek spotřebitelem a to metodou dotazováním. Definuje také rozdílné kampaně jednotlivých značek a jejich zacílení na určitý druh zákazníka. Cílem této práce je analyzovat na kolik jsou ceny zboží rozdílné a rozebrat jednotlivé faktory, které ovlivňují vnímání značek zákazníkem, v rámci vybraných států.
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Matěnová, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Značka Oreo, která je zastřešená společností Kraft Foods, má v zahraničí, především ve Spojených Státech, dlouholetou tradici, velkou hodnotu a silné postavení na trhu. V roce 2011 byla tato značka sušenek uvedena i na trh v České republice s cílem získat si své spotřebitele. Cílem mé diplomové práce je zjistit motivace, potřeby, přání a zvyklosti spotřebitelů sušenek značky Oreo ve vztahu k jejich nákupu po uvedení tohoto produktu na trh v České republice s odstupem několika měsíců. V teoretické části se věnuji řízení značky, marketingovému plánování, marketingovému mixu a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části představuji tento produkt, jeho positioning a marketingový mix. Dále ověřuji znalost sušenek Oreo v České republice, vnímání této novinky spotřebiteli, názory na komunikaci výrobku a postoj spotřebitelů k jeho nákupu.
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Pawlasová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
V této diplomové práci je přiblížena teorie marketingové strategie značky v mezinárodním prostředí se zaměřením na její positioning. Teorie je následně aplikována na Grom - značku italské společnosti Gromart S.p.A., která vyrábí italské prémiové kopečkové zmrzliny. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie značky Grom pro český trh tak, aby odpovídala podmínkám na trhu.
Analýza marketingová strategie GE Money Bank na českém trhu
Švástová, Magda ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza společnosti GE Money Bank na českém trhu a návrh opatření pro odstranění slabých stránek strategie. V teoretické části je popsán koncept strategického řízení a následně jednotlivé složky marketingové strategie. Analytická část následně hodnotí vnější prostředí, ve kterém GE Money Bank působí a popisuje marketingovou strategii GE Money Bank - cíle společnosti, segmentaci a zacílení společnosti, marketingové cíle, firemní identitu, atd. V závěrečné části je strategie hodnocena pomocí SWOT analýzy a jsou navržena řešení pro zmírnění slabých stránek společnosti.
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
Analysis of marketing communications of Nivea brand
Kokindová, Eva ; Říha, David (vedoucí práce) ; Marjovičová, Miriam (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace značky Nivea. Cílem je zhodnotit komunikaci značky s bližším zaměřením na reklamu a na to jaký vliv má na nákup produktů značky Nivea. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketing, marketingový mix, komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Praktická část je zaměřena na analýzu získanou z dotazníkového průzkumu.
Analýza značky "Fairtrade"
Němcová, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Značka Fairtrade je poměrně mladou značkou na českém trhu a je velmi zajímavá svou povahou, neboť neusiluje prvoplánově o co největší zisky z prodeje, nýbrž se zajímá o etický průběh výroby daného zboží v rozvojových zemích a spravedlivé odměňování dnes často znevýhodněných dělníků a farmářů. Cílem mé diplomové práce je provést analýzu značky Fairtrade na českém trhu a na základě provedeného výzkumu odhalit vnímání značky spotřebiteli. V teoretické části se zabývám významem značky jako takové, jejím prvkům, hodnotě značky a zároveň popisuji historický vývoj značky Fairtrade. V praktické části se již věnuji vlastní analýze značky Fairtrade a na základě výzkumu zjišťuji celkovou image značky v myslích spotřebitelů. V závěru práce na základě zjištěných výsledků formuluji vhodná doporučení, kterými by si značka v budoucnu mohla zlepšit image a postavení na trhu.
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Schneider, Richard ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Stránský, Karel (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání společností a způsobů spolupráce jak s výrobci automobilů na růstových trzích, tak s evropskou i světovou konkurencí na vývoji a distribuci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.