Název: Analýza marketingovej komunikácie značky Nivea
Překlad názvu: Analysis of marketing communications of Nivea brand
Autoři: Kokindová, Eva ; Říha, David (vedoucí práce) ; Marjovičová, Miriam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketingová komunikace; Nivea; positioning značky; značka; brand; communication mix; Marketing communication; Nivea; positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31221

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113527


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet