Název: Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Překlad názvu: Analysis of brand awareness of Air Bank on the Czech market "Can the Czechs like also a bank"?
Autoři: Stehlíková, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Air Bank; hodnota značky; kampaň; marketingová komunikace; positioning; Air Bank; branding; marketing comunication; positioning; value of brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162417


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet