Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní firemní komunikace v holdingu PNS
Hradecká, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje interní komunikaci v holdingové společnosti PNS. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů: komunikace, interní komunikace a její nástroje, metody i bariéry. Praktická část je zaměřena na holding PNS a prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření analyzuje úroveň stávající vnitropodnikové komunikace a názory zaměstnanců na způsoby předávání informací. Na základě výsledků získaných z průzkumu pak hodnotí využívání komunikačních prostředků, efektivitu komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky a navržena některá doporučení, která by mohla vést ke zlepšení stávající úrovně interní komunikace ve společnosti.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Interní komunikace telekomunikačního operátora
Sembolová, Urszula ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sidó, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace a její aplikací ve společnosti T-mobile CZ v období organizačních a procesních změn. Jejím cílem je na základě dostupné teorie, best practice a pozorování rozpracovat nová pravidla základní vnitřní komunikace, se zaměřením na nejčastěji používané nástroje -- email a porady. Dále také rozpracovat nové role a zaměření manažerů, která se stanou základem nové firemní kultury jakožto součásti většího projektu zaměřeného na zvýšení konkurenceschopnosti v novém tržním prostředí. Práce obsahuje doporučení pro efektivnější emailovou komunikaci a přínosnější porady a rozpracovává role manažerů zaměřené na spokojenost zákazníka, neustále zlepšování, spolupráci, osobní růst a odpovědnost.
Firemní kultura společnosti Renault ČR
Přichystalová, Eliška ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Borský, Milan (oponent)
Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Analýza vnější a vnitřní komunikace ve firmě XY
Boula, Petr ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci ve vybrané firmě, identifikovat její slabá místa a navrhnout zlepšení stávajícího stavu. K analýze komunikace jsou použity standardizované rozhovory s klíčovými osobami ve firmě, dotazníkové šetření a studium podnikových dokumentů. Po seznámení s chodem firmy a základními procesy díky rozhovorům s jedním ze zaměstnanců byl všem zaměstnancům poslán online dotazník, který vyplnilo 21 zaměstnanců z 24. Současně byly vedeny rozhovory s dalšími čtyřmi klíčovými zaměstnanci. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření byly analyzovány a byl popsán stav komunikace ve firmě. Firemní komunikace není na špatné úrovni, v některých oblastech existují ovšem významné rezervy, umožňující zlepšení. Doporučení pro zlepšení situace jsou sepsána v samostatné kapitole.
Komunikační nástroje mezi byznysem a IT
Sikorová, Markéta ; Tomášková, Barbora (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitrofiremní komunikace mezi IT oddělením a ostatními zaměstnanci. Jejím hlavním cílem je popsat možnosti a kritické faktory v komunikaci mezi IT a byznysem. První část se zaměřuje na jednotlivé formy a nástroje komunikace, ale také na problémy v komunikaci s IT oddělením. V druhé části, zabývající se helpdeskem, jsou pak porovnávány vybrané helpdeskové aplikace pomocí stanovených kritérií. Na závěr práce jsou analyzovány výsledky průzkumu, který formou dotazníku zkoumá nastavení vnitrofiremní komunikace, včetně komunikace s pracovníky IT, a využívání helpdeskových aplikací ve firmách na českém trhu.
Analýza vnitřní a vnější komunikace v konkrétní organizaci
Srnková, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pfauserová, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá vnitřní a vnější komunikací a to jak v teoretické rovině, tak v rovině praktické. Poznatky z teoretické části jsou využity v následné analýze komunikace konkrétní organizace. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy, typy, prostředky a nástroje komunikace. V části praktické je realizována analýza vnitřní komunikace jak ve vertikální, tak v horizontální rovině a analýza vnější komunikace s externími subjekty. Analýza komunikace je podložená dotazníkovým šetřením, které je posléze vyhodnoceno a na jehož základě jsou organizaci navržena jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení komunikace v organizaci.
Podniková komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje
Šilhavá, Martina ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá významností interní komunikace v podnikové sféře, předně se zaměřuje na interní komunikaci dobrovolných iniciativ udržitelného rozvoje. Poukazuje na důležitost nejen zapojení jednotlivých firem do těchto iniciativ, ale především na důležitost komunikace "udržitelných" aktivit mezi zaměstnanci daných organizací. Na konkrétním příkladu nadnárodní společnosti mapuje strategii podnikové komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje, do kterých je společnost zapojena, a to prostřednictvím dvou vln dotazníkových šetření. Součástí analýz obou šetření realizovaných mezi zaměstnanci této společnosti je zhodnocení výsledků a porovnání se stanovenými hypotézami, v neposlední řadě pak navržení určitých zlepšení v interní komunikaci této společnosti týkající se dané oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.