Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,624 záznamů.  začátekpředchozí1187 - 1196dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Marketingový význam body image pro generaci Y
Barvínek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá určením významu body image pro generaci Y, jejím cílem je identifikace vnímání body image mladou generací a porovnání tohoto vnímání s komunikovaným body image v reklamních sděleních cílících na příslušníky české generace Y. Pro přiblížení tématu popisuje teoretická část této práce historický vývoj pohledu na ideál krásy, vliv médií na vnímání prvků body image a teoretické uchopení body image pro účely segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou komunikace vyhodnocením obsahové analýzy reklamních sdělení a popisem postojů generace Y k prvkům souvisejícím s body image a životním stylem cílové skupiny. Postoje cílové skupiny jsou popsány na základě analýzy dat MML -- TGI. Na základě výsledků této práce je možné posoudit důležitost významu složek body image pro cílovou skupinu mladých lidí a interpretovat zjištěné údaje pro účely segmentace trhu a marketingové komunikace.
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.
Marketingová strategie Rock Rádia
Hetešová, Zuzana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vít, Vojtěch (oponent)
Cílem této bakalářské práce je kritické zhodnocení marketingové strategie Rock Rádia, posouzení její úspěšnosti v současnosti a navržení jistých změn pro budoucí činnost rozhlasové rodiny Rock Rádií v oblasti marketingu. V první části práce jsou definovány základní marketingové a rozhlasové termíny pro lepší porozumění praktické části, ve které je posuzována adekvátnost a úspěšnost marketingových aktivit Rock Rádia.
Kvantitativní marketing
Ráčková, Adéla ; Hušek, Roman (vedoucí práce) ; Beck, Jiří (oponent) ; Hlaváček, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Ve své dizertační práci se zabývám řízením marketingové komunikace a technikami, které tuto komunikaci zefektivňují. Hlavním tématem je samotná optimalizace marketingové komunikace, kterou zkoumám nejprve z teoretického hlediska. Dále se věnuji analýze sociálních sítí, která poskytuje doplňující a zpřesňující informace pro prediktivní modely popisující zákaznické chování. Analýza sociálních sítí představuje přístup,který slouží ke studiu sociální struktury a jeho předmětem zájmu je rozbor sociálních vazeb jednotlivců v podobě relačních dat. K vytvoření a odhadu prediktivních modelů bylo využito modelů binární volby, přičemž největší pozornost byla věnována logistické regresi, dále pak logitovým a probitovým modelům, včetně diskuse ohledně využití modelů multinomické volby.V aplikační část byly kombinovány výše uvedené techniky. Pro případové studie byl zvolen telekomunikačního trh, který patří mezi dynamicky se rozvíjející prostředí, které je otevřené novým neotřelým technologiím a přístupům. V této práci se věnuji celkem třem případovým studiím. První případová studie je zaměřena na optimalizaci aktivní telemarketingové kampaně uskutečněné u zahraničního telekomunikačního operátora. Druhá případová studie se soustředí na optimalizaci pasivní telemarketingové kampaně, resp. optimalizaci marketingové komunikace na infolinkách u tuzemského telekomunikačního operátora. Třetí případová studie se věnuje významné změně na českém telekomunikačním trhu, která se odehrála v dubnu 2013, a roli, kterou v ní sehrály predikční modely a optimalizace.
Augmented reality a její využití v různých odvětvích lidské činnosti
Zaporozhets, Gennadii ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice augmented reality a jejímu využití v různých odvětvích lidské činnosti. V teoretické části práce je diskutována podstata daného technického jevu, a jsou rozebraný základní všeobecné oblasti, kde může být augmented reality aplikovaná. Podstatná část práce se zabývá stránkou marketingové komunikace firem pomocí technologie augmented reality s konkrétními příklady. V části praktické je pak dále představen návrh systému, jehož cílem je podpořit nově příchozí studenty do nového prostředí Fakulty managementu. Navrhovaný augmented reality systém by tak měl přispět k lepší adaptaci studentů ve městě Jindřichův Hradec.
Analysis of marketing communication tools of Ráááádio Impuls
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu, identitě, poslání a analýze použitých nástrojů marketingové komunikace rádia. Taktéž je v této diplomové práci proveden a vyhodnocen výzkum a z něho vyplývající doporučení.
Řízení značky vinařské firmy
Kolomazník, Tomáš
Procesy zabývající se vlastnostmi značky a její správnou komunikací na trhu se označují řízení značky. Svým způsobem je to kombinace marketingu a psychologie. Zdůrazňováním hodnot a jejích benefitů se vytváří v mysli spotřebitele preference a asociace, které ovlivňují jeho rozhodování. Koncentrace zájmových skupin je ideálním místem k této prezentaci a zaujetí. Rozvoj internetu s sebou přinesl obrovské možnosti a překonává hranice lokálního dosahu sdělení. Boom sociálních sítí propojil obrovské množství lidí, čímž usnadnil sdílení informací. Kromě běžných marketingových nástrojů se podbízí virální marketing, který může dosáhnout exponenciálního šíření. Práce se zabývá kombinací těchto aspektů ve prospěch povědomí o značce rodinného vinařství. Vychází z analýzy a interpretace výsledků průzkumu včetně navržení komunikačního mixu a doporučení.
Proposal of marketing comunication for selected product
Dovičin, Martin
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace pro vybraný produkt a následnému návrhu vhodné marketingové komunikace. Práce také popisuje dostupné možnosti marketingové komunikace na internetu a definuje rozdíly v chování spotřebitelů vzhledem k online prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,624 záznamů.   začátekpředchozí1187 - 1196dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.