Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,173 záznamů.  začátekpředchozí1164 - 1173  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 

Podniková identita a image neziskové organizace
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Metodická část vymezuje cíle, použité metody a respondenty práce. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace a její část, která je předmětem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je rozděleno na dvě části, a to na analýzu identity pomocí kvalitativního výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a analýzu image pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.

Vliv stylu výchovy v rodině na volbu povolání studentů gymnázia
Pikhartová, Alena ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Jeliko profesní identita tvoí nedílnou souást naeho já, je volba povolání jedním z nejdleitjích krok v ivot. Proto je téma volby povolání v poradenské praxi stále aktuální. Teoretická ást práce zahrnuje krom základních charakteristik vývojového období adolescence a základních charakteristik rodiny a výchovných styl také výstupy dosavadních výzkum zabývajících se vlivem rodiny na volbu povolání adolescent. Krom toho zohleduje i specifika volby povolání u gymnazist, kteí jsou cílovou skupinou empirické ásti práce. Experimentální skupinu tvoí 62 student posledního roníku gymnázia v Jindichov Hradci ve vkovém rozmezí 18 20 let. Výsledky výzkumu neukázaly signifikantní vztah mezi stylem výchovy v rodin a volbou dalího profesního smování student gymnázia. Jediná významná korelace byla prokázána pro vztah mezi emoním vztahem otce a dítte a jejich mírou komunikace o volb vysoké koly a budoucího povolání. Dalí zjitní ukazují na ji pedchozími výzkumy odhalenou významnost vlivu oekávání rodi na volbu povolání jejich dtí a na významnost stupn vzdlání rodi. Pro poradenskou praxi je cenné zjitní, e dívky proívají o nco mení pocit jistoty s volbou vysoké koly ne chlapci. Tato míra jistoty jde ruku v ruce s komunikací v rodin (pedevím komunikací matky). Vzhledem k výzkumem odhaleným znaným nedostatkm v informovanosti...

Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent)
Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.

Právní následky změny pohlaví (§ 29 NOZ, Zánik manželství změnou pohlaví , zánik registr. part.)
Pilchová, Tereza ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Civínová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou právního uznání změny pohlaví a jeho vztahem k ochraně lidských práv. Úvodem je poskytnut přehled legislativy, který se věnuje danému tématu. Dále jsou zde uvedeny definice pojmu pohlavní identita, transsexualita a transvestitismus, vývoj transsexuality v České republice a samotné fáze kompletní změny a administrativní změny pohlaví, s čímž souvisí změna osobních údajů, dokladů a změna rodného čísla, na kterou je tato práce především orientována. Se změnou pohlaví také souvisí zánik manželství, problematika osobního statusu člověka a také majetkové a rodinné vztahy.

VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.

Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Hromasová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita, vysvětlena vzájemná provázanost mezi firemní identitou a firemní strategií a poté je věnována pozornost reklamním agenturám obecně. Praktická část se skládá z konkrétního popisu reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s., z výsledků empirického šetření, ze zhodnocení image agentury a v neposlední řadě doporučení do budoucna, která vyplynou z teoretické analýzy, analýzy firemních dokumentů a hloubkových rozhovorů s ředitelem, zaměstnanci a klienty reklamní agentury.

Brand management
Puškárová, Jana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření. V následující části je charakterizován proces budování značky a jejího strategického vedení, který zahrnuje také specifika interního brandingu a pozice brand managera. Praktická část obsahuje analýzu budování značky Samsung, stručný popis historie, vizi společnosti a současnou strategii. Na základě hloubkových rozhovorů budou detailně analyzovány jednotlivé aktivity, jejichž cílem je budování značky Samsung. Následně bude v této bakalářské práci uvedena případová studie, která zkoumá zavedení a úspěšnost facebookové stránky Samsung Česko a Slovensko. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy, která podá detailní obraz o silných a slabých stránkách značky Samsung, její příležitostech, ale i hrozbách.

Identita a image značky Milka
Kerndlová, Darja ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá identitou a image značky Milka. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je identita a image značky Milka a do jaké míry se tyto dvě části značky shodují. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem první kapitoly je vysvětlení pojmu značka, identita a image. Cílem druhé kapitoly je odhalit identitu značky Milka. Cílem poslední kapitoly je pak odhalit i její image a porovnat jí s identitou.

Mužská a ženská identita v současné společnosti se zaměřením na trh práce
Kudlová, Iveta ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na mužskou a ženskou identitu v současné společnosti. V úvodu práce jsou definovány základní pojmy, které jsou nezbytným teoretickým východiskem pro následný výzkum. Práce je zaměřena na pohlaví a gender a také s nimi spojené genderové stereotypy. Zaměřuje se na rovnost mezi muži a ženami včetně zakotvení v právních systémech a dostává se také k analýze současného postavení žen v Evropské unii zpracované na základě dat získaných ze studie Eurobarometer a ze statistik prováděných Českým statistickým úřadem. Cílem práce je analyzovat vnímání soudobé mužské a ženské identity, zjistit zda a jak silně jsou stereotypní představy o mužích a ženách zakotveny ve společnosti, jak je vnímána rovnost mužů a žen na trhu práce a zároveň jak se liší názory na tuto problematiku u občanů České republiky a u občanů Evropské unie.

The male and female identity in contemporary society with focus on advertising
Molnárová, Katarína ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mužské a ženské identity v současné společnosti, přičemž jejím užším zaměřením je její zobrazení v televizních reklamách. Cílem práce je realizace obsahové analýzy, zaměřené na zobrazení postav mužů a žen v televizních reklamách. Teoretická část práce se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola popisuje obecná teoretická východiska, z kterých práce vychází. Druhá a třetí kapitola se zabývá specifiky mužské a ženské identity. Čtvrtá kapitola popisuje výzkumnou metodu obsahové analýzy a předkládá cíl výzkumu a stanovené hypotézy. Analytická část práce zkoumá zobrazení mužů a žen v televizních reklamách ve dvou rovinách - v rovině hlavních postav i v rovině reklam. Závěrečná část analytické části interpretuje zjištěné výsledky analýzy.