Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán pro otevření kosmetického salonu a obchodu s kosmetikou "Ingrediens"
Kromíchal, Petr ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce Podnikatelský plán -- kosmetický salon "Ingredients store" je dokumentem, jehož cílem bylo vytvoření podnikatelského plánu založení kosmetického salonu včetně plnohodnotného finančního plánu a celkového ekonomického vyhodnocení investice. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teorii podnikatelského plánu obecně, popisu jeho dílčích částí, fází a forem prezentace. Druhá část se již zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro konkrétní případ založení podniku a je zakončena shrnutím všech nabytých poznatků a celkovým zhodnocením projektu.
Plán realizace výstavního projektu
Kotulková, Karina ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pomahač, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby podnikatelského záměru a plánu realizace v neziskovém sektoru v oblasti kultury, konkrétně výstavnictví. Na základě teoretického rámce managementu a specifik kulturních projektů, vznikl koncept výstavy včetně doprovodného programu a podnikatelský plán jako nástroj pro komunikaci s potenciálními partnery. Formulaci podnikatelského a realizačního plánu předchází teoretická analýza přístupů jejich zpracování z oblasti komerční i neziskové sféry. Na základě výsledků provedených analýz jsou aplikovány nejvhodnější metody a techniky managementu včetně ekonomické analýzy. Práce je komplexním průvodcem přípravy a realizace uměleckého projektu, interaktivní výstavy Body Moving, prezentující přední díla světových uměleckých a tanečních skupin. Výstupem praktické části je kompletní scénář výstavy, podrobný realizační plán a podnikatelský záměr výstavního projektu včetně rizik a jejich eliminace.
Podnikatelský plán
Matěnová, Pavla ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro salon krásy. První část práce je teoretická a zabývá se náležitostmi, které by měl plán obsahovat. Vysvětluje, co je podnikatelský plán, k jakému slouží účelu a jak by měl takový plán vypadat. Popisuje všechny části, které by měl podnikatelský plán obsahovat s odůvodněním jeho nezbytnosti a potřeby v praxi. Zabývá se také některými specifiky v podnikání ve službách. V druhé, praktické části, se budu věnovat zpracování samotného podnikatelského plánu. Plán zahrnuje finanční, marketingový plán, vyřešení personálních a provozních otázek nebo provedení analýzy konkurence a možných rizik. Finanční plán je vytvořen ve třech variantách možného budoucího vývoje.
Aplikace marketingu na kadeřnické studio
Zyková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jenčová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingu na kadeřnický salon, konkrétně na kadeřnické studio Black & White. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretické pojmy jako jsou marketing, marketing služeb nebo marketingový mix služeb. Druhá, praktická část, se věnuje vzniku a současné činnosti studia Black & White. Obsahem druhé části jsou i strategické cíle zkoumaného podniku. Dále jsem na kadeřnické služby aplikovala jednotlivé nástroje marketingového mixu. Také jsem provedla rozbor konkurenčního prostředí. Na základě informací zjištěných z marketingového výzkumu, jsem navrhla vlastní koncepci dalšího vývoje.
Podnikatelský plán - mateřská školka
Remešová, Kristýna ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Podnikatelský plán -- mateřská školka je sepsání podnikatelského plánu na založení soukromé mateřské školky v Praze a ověření budoucí životaschopnosti tohoto záměru. První teoretická část se zabývá podnikáním MSP obecně, stejně tak jako zásadami zpracování a prezentování podnikatelského záměru. Druhá praktická část je již samotným podnikatelským plánem se všemi náležitostmi, které takový dokument vyžaduje. Jedná se o analýzu trhu, analýzu konkurence, marketingový plán, finanční plán, analýzu rizik atd.
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.
Positioning značky World Class Czech Republic
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýzu. V další kapitole jsem se věnovala segmentaci trhu, targetingu a positioningu. Na závěr teoretické části jsem definovala značku, její historii, prvky a druhy, zmínila jsem i hodnotu značky. V praktické části jsem zhodnotila obor fitness a následně již konkrétně trh fitness center v Hl. m. Praze. V další kapitole jsem představila značku World Class Czech Republic včetně její historie, filozofie, zastoupení v Praze i ve světě a nabídkou služeb. Dále jsem čerpala z výsledků vlastního terénního šetření formou dotazování. Vypracovala jsem SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Na základě získaných odpovědí jsem vyhodnotila cílovou skupinu pro značku World Class. Následně jsme zanalyzovala současnou marketingovou komunikaci společnosti a navrhla jsem vhodné změny, které by zvýšily její efektivnost. V závěru své práce jsem uvedla hlavní doporučení pro komunikaci značky.
Marketingový mix knižního e-shopu
Balašová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem knižního e-shopu. Cílem práce je zhodnotit na základě analýzy konkurence možnosti umístění e-shopu na trhu, dále navrhnout, jaké nástroje komunikační politiky jsou pro takový obchod vhodné a v neposlední řadě doporučit, jakou cenovou strategii by bylo příhodné zvolit. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny nástroje internetového marketingu a v praktické části jsou pak tyto nástroje analyzovány z hlediska vhodnosti využití v tomto konkrétním případě.
Aplikace marketingu v zubní ordinaci
Chládek, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konečný, Jan (oponent)
Úkolem této bakalářské práce je aplikovat nástroje marketingové mixu ve stomatologickém prostředí. V teoretické části jsem popsal všechna východiska, která jsou relevantní pro danou problematiku. Pozornost je věnována taky analytickým metodám jako je metoda SWOT, nebo analýza cílové skupiny a konkurenčního prostředí. V praktické části dochází k seznámení s konkrétní praxí, na které chci ukázat marketingový mix a další nástroje zmíněné v teoretické části. Součástí práce jsou také vlastní návrhy, které by mohly praxi inspirovat i v budoucnu a mohly by posílit její celkovou pozici na místním trhu stomatologických služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.