Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5,695 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.26 vteřin. 

Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Market Entry Strategy of Benzina, s.r.o. (Unipetrol, a.s.) to the Foreign Market
Masár, Lukáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The main aim of diploma thesis is suggestion of proper market entry strategy of firm Benzina, s.r.o. (Unipetrol, a.s.) to foreign market. Work contains analysis of current situation in domestic market in the Czech Republic and analysis of industry in Ukrainian market. The basic analytical methods were introduced and consequently applied. On the basis of conducted analysis was recommended market entry strategy to the Ukraine.

Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.

Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Syrovátková, Anežka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Homolka, Pavel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.


Etika na internetu
Malá, Kateřina ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněk, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou etiky na internetu. První část se zaměřuje na stručnou historii vývoje etiky a na konkrétní etické principy využívané i v dnešní době. Druhá část je věnována informační etice, která je nedílnou součástí internetu, neboť se zabývá vznikem, šířením, transformací, ukládáním, vyhledáváním, využíváním a organizací informací, a také se věnuje konkrétním normám, kodexům a principům, které byly vytvořeny buď konkrétně pro prostředí internetu, nebo jsou v dnešní době jeho nedílnou součástí. Třetí část je věnována platné české a evropské legislativě v oblasti práce s informacemi v různých prostředcích, včetně práce na internetu. Závěrečná část je věnována zhodnocení současné situace etiky na internetu, kde jsou popisovány problémy, se kterými se v dnešní době setkáváme. Takovými problémy jsou porušování autorského zákona, ať už pirátstvím nebo plagiátorstvím, hrozby spojené s komunikací na internetu, kyberstalking, kyberšikana, kybergrooming nebo činnost na sociálních sítích. Dále jsou zmíněny problémové situace obchodování přes internet, které jsou v současné době kontrolovány mnoha sdruženími na ochranu spotřebitelů, nebo vliv médií a reklam, a neutichající problém cenzury. Závěrečná část je také doplněna o průzkum, který byl vytvořen konkrétně pro tuto práci a návrh možných řešení ke zlepšení stávající situace.

Smíšený výzkum XIV - 11/1947 říjen ÚVVM/CVVM: Vodní přehrady, cizí jazyky, tělesné tresty ve škole, mateřské školy, Baťa, Svaz české mládeže (SČM), volební právo, časopisy. B 61, B 61
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný Plánovacím úřadem, Ministerstvem školství, n. p. Baťa a Svazem české mládeže. Otázky se týkají stavby vodních přehrad, výuky cizích jazyků na obecných školách, tělesných trestů ve škole, povinné docházky do mateřských škol, správkáren firmy Baťa, Svazu české mládeže, volebního práva od 18 let a oblíbených časopisů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Cestovní ruch ve Středočeském kraji a v Praze
Ligay, Yelena ; Grosz, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu příjezdového cestovního ruchu ve Středočeském kraji a Praze. V teoretické části je uvedena obecná charakteristika cestovního ruchu, základní pojmy cestovního ruchu, jeho formy, druhy a služby. V praktické části jsou analyzována data pomocí matematicko-statistických metod. Zaprvé je provedena analýza návštěvnosti v hromadných ubytovacích zařízeních od roku 2005 do roku 2015 z pohledu zahraničních, domácích hostů ale i z celkového počtu ubytovaných ve dvou regionech. U počtu turistů, kteří navštívili hromadná ubytovací zařízení, je zkoumán budoucí odhad na rok 2016. Dále je analyzován vývoj počtu ubytovacích zařízení ve Středočeském kraji a v Praze. Posléze je uvedena návštěvnost v ubytovacích zařízeních podle národností.

Moderní metody marketingu
Jandová, Pavlína ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tomek, Ivan (oponent)
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické části práce jsou popsány alternativní formy marketingu: word-of-mouth, product placement, guerilla marketing, mobilní marketing, event marketing a sociální marketing. Jsou rozebrány jejich hlavní znaky, formy, výhody a nevýhody a vždy mají uvedený příklad z praxe. Praktická část diplomové práce je zaměřena na společnost Budějovický Budvar, n. p. a vstup nového produktu Pardál na český pivní trh na začátku roku 2007. Tomuto v dějinách pivovaru Budějovický Budvar důležitému kroku předcházela detailní strategická marketingová analýza společnosti. Jejím výsledkem bylo rozhodnutí o netradičním a originálním vývoji nového piva a uvedení značky na trh s využitím zážitkového a buzz marketingu. Šanci ovlivnit výsledné vlastnosti nového produktu získali samotní konzumenti tj. pivaři. Podíleli se na vývoji jeho chuti i na finálním názvu v projektu nazvaném "Moje nové pivo" a spolupracovali i v rámci komunikační kampaně uvedení piva Pardál na trh v České republice. Výsledkem této strategie byl úspěchy prodejní i marketingové umocněny několika odbornými uznáními. Značka se na nasyceném trhu ovládaném obzvláště silnou konkurencí výrazně etablovala a svou pozici neustále posiluje.