Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24,222 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.09 vteřin. 

Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Madhi, Simona ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro zlepšení CRM, následovaný analýzou trhu s data miningovými nástroji a představení vybraného nástroje KNIME Analytics Platform. Dále následuje praktické využití poznatků při provádění analýzy reálných dat za cílem nalezení znalostí o zákaznících, které by byly využitelné pro implementaci v rámci CRM strategie a konečně pozitivního ovlivnění hodnoty vztahu se zákazníky.

Strategie společenské odpovědnosti společnosti Hilton Worldwide a její aplikace v lokálních podmínkách
Švábová, Kateřina ; Mokrejšová, Veronika (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti ve společnosti Hilton Worldwide. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část seznamuje s problematikou společenské odpovědnosti, s filozofií konceptu CSR, jeho historií a současností. Definuje jednotlivé pojmy jako CSR, stakeholders, firemní filantropie, udržitelný rozvoj, podnikatelská etika a firemní občanství. Dále se zaměřuje na důležitou úlohu komunikace a to nejen v oblasti CSR. Praktická část pak představuje koncept CSR ve společnosti Hilton Worldwide a jeho celkovou strategii. Na lokální úrovni pak představuje hotely Hilton Prague a Hilton Prague Old Town a jejich činnost v rámci CSR. Pro vyhodnocení konceptu CSR je pak použita SWOT analýza, která definuje problémy především v oblasti komunikace o CSR aktivitách nejen uvnitř, ale i vně společnosti. Na základě výsledků SWOT analýzy jsou pak navržena řešení a doporučení, která by měla přispět k pochopení konceptu CSR, zlepšení jeho vnímání a komunikace především k zaměstnancům sledované firmy, což by mělo pozitivní vliv na zvýšení zájmu o tyto informace, zvýšení loajality a posílení konkurenceschopnosti společnosti.

Diverzita a interkulturní aspekty fungování MNC
Tetenková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá kulturou, jejími úrovněmi a ukazateli, a to s přesahem do oblasti kultury podnikové. Pozornost je věnována kulturní diverzitě a jejímu řízení na úrovni podnikové kultury, a to s důrazem na kulturně podmíněné tendence k chybnému jednání s ním související. V následující části se práce zaobírá interkulturní komunikací, jejími úskalími a problematikou interkulturního tréninku. Praktická část se zaměřuje na konkrétní multinacionální korporaci, a to především v oblasti firemních hodnot a praktik, firemní diverzity a interkulturního tréninku. V rámci praktické části je proveden výzkum zaměřený na výskyt kulturně podmíněných komplikací ve společnosti, vliv rozdílnosti kultur na komplikace při zaměstnanecké komunikaci a kooperaci a interkulturní trénink. Výstupem výzkumu jsou doporučení sloužící jako podklad pro případnou modifikaci příslušných firemních procesů.

Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.

Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Němec, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto nástrojů. Jedná se o potřeby konkurenční analýzy, optimalizování komunikace, měření dosahování cílů nebo odhalení virálního šíření u konkurence. Na základě zjištěných důvodů byly stanoveny výzkumné otázky, na které byla v analýze nástrojů hledána odpověď. Výsledkem je, že nástroje díky různým pohledům na data vytváří komplexní systém pro měření a analyzování chování a komunikace firem na sociálních sítích. Výsledky analýzy byly ověřeny v případové studii, zaměřené na facebookový profil Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve studii byla analyzována interakce školního profilu a jeho uživatelů a porovnána s jinými školami. Ve výsledku je kromě ověření nástrojů uděleno škole doporučení pro zvýšení engagementu. Práce poukázala na přínosy a nedostatky nástrojů pro měření firemního chování a komunikace na sociální síti. Bylo zjištěno široké uplatnění těchto nástrojů. Lze je využít pro poznání firemního profilu, jeho uživatelů, pro účely konkurenční analýzy, sledování naplňování firemních cílů nebo pro optimalizaci komunikace na sociální síti.

Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Petlach, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie hudební streamovací služby Spotify na českém trhu a následná formulace návrhů a doporučení za účelem vylepšení stávající strategie. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou s využitím odborné literatury vymezeny základní pojmy související s tématem diplomové práce, jako je marketing, marketingový mix či marketingová a komunikační strategie. V praktické části je čtenáři představena hudební streamovací služba Spotify včetně jejího marketingového, komunikačního mixu a analýzy konkurence. Praktickou část uzavírá výzkum trhu, který byl proveden formou dotazníkového šetření. Poznatky z tohoto primárního zdroje doplněné o zdroje sekundární, jsou základem pro formulaci souboru doporučení vedoucí k vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie streamovací služby Spotify na českém trhu.

Hodnocení efektivnosti výuky odborných předmětů v závislosti na fyzické zátěži před vyučováním.
Janošíková, Martina ; Hanušová, Marie (vedoucí práce)
Období přechodu na střední školu přináší výrazné změny v požadavcích na studijní povinnosti, samostatnost, komunikaci, vyjadřování, nebo odloučení od rodiny v podobě pobytu na internátu. Žáci zařazeni do sportovních center mládeže se kromě těchto změn potýkají ještě s povinnostmi spojenými se sportem. Protože se jedná o žáky prvních až čtvrtých ročníků středních škol a středních odborných učilišť, tedy ve věku, kdy obraz sebepojetí-jsem to, v co věřím, vzniká v interakcích s okolním světem a vlastní zkušeností, hraje zde velmi důležitou roli vliv prostředí, kolektivu, vychovatelů, učitelů a trenérů, se kterými žáci tráví prakticky většinu času. Tato práce nahlíží na žáky komplexně z pohledu rozvoje osobnosti jako multifaktoriální biopsychosociální jednotky, z pohledu poznávacích a motivačních procesů, stavů a vlastností, z pohledu sociální psychologie zabývající se interakcí, vztahy a komunikací, psychologií jedince v rámci sociální skupiny a jejího významu pro vývoj jedince. Sleduje podmínky a výsledky vzdělávacího procesu z pohledu pedagogické psychologie, zabývá se formováním vlastností, názorů, postojů a hodnotové orientace z pohledu psychologie výchovy.

Marketingový plán podniku
Nosálová, Lucie ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Obsahem práce je odhalení chyb v řízení malé rodinné firmy, která v podstatě nevyužívá marketing. V návaznosti na toto zjištění, by mělo dojít k sestavení efektivního marketingového plánu. Práce je rozdělena na teoretickou část, která tvoří podklady pro analytickou část. V analytické části dochází k popisu firmy a následně snaze o poodhalení chyb v řízení, které jsou způsobené špatným nastavením marketingu. K výsledku je třeba dojít pomocí různých druhů analýz, na jejichž základě je třeba stanovit nové marketingové cíle, strategie, změny a projekty, na základě nich má dojít ke změně. Snahou je poskytnout podniku podklady a přesvědčit ho, že využívání dobré marketingové komunikace by mělo vést k vyšší efektivnosti hospodaření a v konečném důsledku i zvýšení ziskovosti firmy, a to bez nutnosti odpoutat se od podnikového cíle, jímž je maximální snaha o vybudování pro-zákaznicky orientovaného servisu.

Mikrobiota trávicího traktu včel a příbuzného hmyzu a faktory ovlivňující její složení
Hroncová, Zuzana ; Havlík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kalous, Lukáš (oponent)
Disertační práce se skládá ze šesti výzkumných kapitol, z nichž pět již bylo publikováno ve vědeckých časopisech, jeden je v oponentském řízení a poslední kapitola představuje originální nepublikovaná data v procesu přípravy rukopisu. Výzkum prezentovaný v této práci se zabývá složitými mechanismy imunitního systému včel a vos, se zaměřením na mikrobiotu jako součást imunity. Jak je popsáno v úvodu, sociální hmyz, jako včely a čmeláci, hrají klíčovou roli v ekosystémech po celém světě. Nedávné ztráty včel jsou připisovány používání pesticidů, špatné výživě, zvýšenému infekčnímu tlaku a ničení přírodních stanovišť. Během několika posledních let se včelaři i široká veřejnost zabývají úbytky včelstev po celém světě a dožadují se dalšího výzkumu zaměřeného na řešení těchto problémů. Naším hlavním cílem bylo prozkoumat vazby střevní bakteriální populace včel a příbuzných druhů, jejich propojení s imunitou a zjistit možnosti ovlivnění těchto vztahů prostřednictvím suplementace. Součástí cíle bylo charakterizovat střevní mikrobiotu čmeláků a vos pomocí 16S RNA sekvenování, použitého při hledání potenciálně nových bakteriálních druhů. V práci jsme se snažili objasnit, jak mikrobiom interaguje s hostitelem a prokázat, že hlavní členy těchto komunit ho pozitivně ovlivňují. Bakteriální komunity nacházející se v trávicím traktu včel, jsou ideálním modelem pro zkoumání evolučních a genetických vztahů. Informace založené na našich výsledcích můžou díky objasněným fyziologickým podmínkám v trávicím traktu včel pomoci při vývoji vhodných probiotických preparátů.

Celkové obsahy a speciace arsenu a selenu v rostlinách rostoucích na půdách s různými fyzikálně-chemickými vlastnostmi.
Tremlová, Jana ; Száková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vymazal, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá příjmem, akumulací a přeměnou arsenu a selenu rostlinami rostoucích na půdách s odlišnými chemicko-fyzikálními vlastnostmi. Obsahy arsenu byly zkoumány v 99 volně rostoucích rostlinných druzích, pocházejících z 27 různých čeledí a 6 různých druzích zeleniny rostoucích na půdách kontaminovaných arsenem. Výsledky naznačují, že existují druhově specifické mechanismy, které některé rostliny chrání od nadměrného příjmu arsenu z půdy. Na druhou stranu se vyskytovaly i rostliny využívající strategii akumulace arsenu, které teoreticky mohou zvyšovat riziko vstupu arsenu do potravního řetězce, ať už skrze pasoucí se skot a volně žijící divokou zvěř nebo přímou konzumací v případě konzumace zelenin rostoucích na arsenem kontaminovaných půdách. Nejvíce zastoupenými sloučeninami arsenu pak byly AsV a AsIII. V daleko menší míře se pak v rostlinách nacházejí ostatní běžně se vyskytující sloučeniny arsenu. Významným zjištěním pak byl výskyt arsenobetainu v Plantago lanceolata L. a Carex praecox Schreb.. Obsahy selenu byly zkoumány v 73 druzích volně rostoucích rostlin pocházejících z 29 různých čeledí. Výsledky naznačují, že přirozeně nízké obsahy selenu v půdách vybraných lokalit spolu s nízkou schopností příjmu selenu zkoumanými druhy rostlin, vedou k nízkému obsahu selenu v biomase rostlin nezávisle na lokalitě, což může ve volné přírodě přispívat k deficientu selenu napříč celým potravním řetězcem. Foliární aplikace selenanu na volně rostoucí rostlinná společenstva, ale např. i k obohacení některých druhů zelenin, v našem případě Brasicca oleracea var. italica může mít kladný vliv na zvýšení obsahu selenu v nadzemní biomase těchto rostlin a tím potažmo zvyšovat obsah selenu ve stravě člověka. Nejvíce zastoupenými sloučeninami selenu v nadzemní biomase analyzovaných rostlin byly SeVI a selenomethionin, s proměnlivým zastoupením dalších běžně se vyskytujících organických sloučenin Se, které bylo ovlivněno zejména rostlinným druhem.