Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9,467 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.79 vteřin. 

Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Reva, Denys ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Abstrakt Organizace musejí v současnosti často pro zlepšení své podnikatelské situace realizovat zásadní inovační opatření. Fúze se společností Volkswagen v průběhu 1991 - 2000 v tomto směru společnosti Škoda pomohla a výrazně zlepšila její postavení na trhu. Nicméně byl to pouze první krok na cestě k dalšímu úspěchu. Společnost Volkswagen neumožnila společnosti Škoda vyvíjet luxusní, potenciálně rychlejší, více inovativní automobily a neumožnila jí vstup na trhy v Severní Americe. Společnost Škoda proto musí hledat novou strategii, jež by jí umožnila rozšiřovat podnikání alternativními způsoby. Cílem této práce je prozkoumat tři již existující trhy, na nichž společnost Škoda působí, způsoby podnikání, které zde realizuje, a to včetně výroby a distribuce vozidel, a analyzovat možnost alternativního řešení pro obchodní expanzi. Tato práce zkoumá následující trhy: Evropská Unie, Rusko a Indie. Poté se zaměřuje na nový potenciální trh v Barmě. Výzkum se opírá o využití různých metodologických nástrojů, například SWOT, PEST, 4PS apod.; autor rovněž zkoumá způsob vstupu na jednotlivé trhy a použité marketingové postupy. Systematické využití těchto nástrojů při analýze uvedených zemí ve vazbě na popis nového trhu umožňuje analyzovat možnosti vstupu na tento nový potenciální trh. Získané poznatky a z nich plynoucí závěry a doporučení jsou shrnuty v závěru práce.

Zavádění štíhlé výroby a uplatnění Kaizen managementu v malém a středním podniku.
KUBÍČEK, Roman
Tato disertační práce se zabývá uplatněním štíhlé výroby a Kaizen managementu v procesech řízení výroby a logistiky a vybranými nástroji a metodami štíhlé výroby a Kaizen managementu. Výzkum byl proveden na vybraných výrobních odděleních společnosti. Výzkum úrovně používání moderních metod byl proveden pomocí dotazní-kového šetření ve vybraných výrobních podnicích. Můžeme konstatovat, že zavádění štíhlé výroby a uplatňování principů Kaizen ma-nagementu představuje významnou konkurenční výhodu. Cílem nástrojů podpory zavá-dění principů štíhlé výroby a Kaizen managementu je odstraňování plýtvání, zvyšování reakce na plnění zákaznických požadavků a to současně při uplatňování procesních principů řízení. Neopomenutelnou podmínkou je stanovení a dodržování zásad podni-kové kultury s přechodem od pojmu firma na pojem moje (naše) firma. Tyto principy jsou použitelné jak v systémech hromadné výroby, tak i malosériové výroby a některé metody a nástroje jsou použitelné a uplatnitelné i v oblasti služeb či státní správy. Mů-žeme konstatovat, že v každé činnosti můžeme nalézt rezervy, které z hlediska štíhlé výroby představují plýtvání, a které můžeme vhodnými nástroji omezit či dokonce od-stranit. Předmětem výzkumu jsou nikdy nekončící změny nastaveného výrobního procesu ve zkoumaném výrobním podniku při zavádění štíhlé výroby a následném uplatnění Kaizen managementu. Změny, které proběhly, se netýkaly pouze nastavení nových materiá-lových toků, layoutů pracovišť, nivelizace a optimalizace práce, ale také změny myšlení lidí, kteří se na těchto změnách podílejí nebo se jich tyto změny dotýkají. Pro vyhodno-cení úspěšnosti a použitelnosti nově zavedených metod byly stanoveny měřitelné ukaza-telé a metodika jejich vyhodnocení. Výsledky, které jsou prezentovány, mají význam jak pro společnost, ve které byl výzkum prováděn, tak pro další společnosti, kde výstupy a doporučení s obecnou platností mohou pomoci jejich dalšímu rozvoji a jsou nápomocny pro další rozvoj vědeckého poznání.

Podnikatelský koncept zařízení služeb venkovské turistiky v oblasti Písecko
POJEROVÁ, Adéla
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského konceptu k diverzifikaci činností soukromého zemědělce, působícího v regionu Písecko, do oblasti cestovního ruchu, konkrétně provozování agroturistiky. Nejprve byla za pomoci sekundárních dat zanalyzována zkoumaná oblast, její dostupnost, atraktivity a konkurence. Dále byla získána primární data pomocí řízeného rozhovoru s majitelem farmy a dotazníkového šetření prováděného v cestovních kancelářích a agenturách a turistických informačních centrech. Na základě všech zjištěných skutečností byl následně sestaven podnikatelský koncept Jihočeského království, představeno stavebně technické řešení, navrženy všechny poskytované služby a způsob fungování celého zařízení, včetně personálního zajištění, a v neposlední řadě i finanční plán podniku, který dokazuje realizovatelnost projektu.

Biotechnologie pro udržitelnost zemědělských systémů.
Hroníková, Soňa ; Kuchtová, Perla (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Udržitelnost zemědělských systémů úzce souvisí s ochranou půdního fondu a půdního prostředí, pokud možno bez vedlejších negativních dopadů pro životní prostředí. Vzhledem k velkému úbytku zemědělské půdy v posledních dvou desetiletích, je třeba nastavit fungující systém postupné regenerace agroekosystému, na základě získaných poznatků z oblasti biotechnologií, produktů biotechnologických procesů, vybraných účinných látek a pomocných prostředků. V literární rešerši jsou zhodnoceny jednotlivé druhy zemědělství, způsoby hospodaření a jejich vliv na půdní prostředí a okolní krajinu. Dále přibližuje možnosti využití biotechnologií v tomto oboru. V poslední části práce je provedena srovnávací studie účinnosti dvou různých podpůrných biologických prostředků na výnos a kvalitu produkce vybraných zemědělských plodin, a to jak samostatně tak i v kombinaci s aplikací NPK. Výsledky studie prokázaly významný vliv podpůrného prostředku WormsAktiv na kvalitativní i kvantitativní parametry zkušebních plodin. Jednotlivé hodnoty tohoto podpůrného prostředku vyšly ze srovnání lépe než samostatná aplikace NPK. Hlavním přínosem této práce je zjištění, že za pomoci vhodných kombinací přírodě blízkému hospodaření a poznatků moderní vědy, lze dosáhnout trvale udržitelného systému zemědělství bez negativních dopadů pro životní prostředí.

Foreign Trade of China
Hoang, Thi Ngoc Thanh ; Maier, Tomáš (vedoucí práce) ; Kuzmenko, Elena (oponent)
1 Introduction This research divided into two parts: Literature Review and Practical Part. The Literature Review is written based on literature on International Trade. This part introduces the main theories and a brief history of Foreign Trade and a brief history of International Trade in the world context. To begin with, the author explained the Absolute Advantage theory from Adam Smith; the father of the Classical Trade Theory, Comparative Advantage by Ricardo and Heckscher Ohlin theory. This research also used qualitative and quantitative method approach the practical part with the purpose to find out how important the Foreign Trade effect is to Chinas economy. 2 Keywords China, Asia, foreign trade, economy growth, international trade 3 Objectives of this thesis The basic objectives of this thesis is to analyze the foreign trade of China based on the impacts of imports and exports and other indicators. It can be studied via domestic products and free trade agreement made between China and its trading partners. These factors are believed to have explanatory power for China's foreign trade. 4 Methodology For this thesis methodology, there will be data collected and after that analysed from the source information mainly from the Internet via search engine such as scholarly articles, journals, books from Vietnamese authors and others, trade documents, reports, and several other online academic sources. This research was also based on quantitative method approach by collecting data from Bureau Statistics of China from 1978 to 2013, there are 27 observations, the unit is 100 million yuan. The main reason to analyse the China growth rate based on the relationship between GDP and Exports-Imports. The GDP and Linear Regression models were created as follow: Y = a + b*x (1) Where: Y: Dependent variable as GDP X: Independent variable as growth rate (X-M) a: constant b: parameter of received growth rate The model was verified by compared the p-values with significant level alpha = 0.05 to identify the relationship between GDP and China growth rate (X-M). 5 Main Findings My aim of this thesis is to have the overview about Foreign Trade of China. The reform process can be divided into the following main stages: 1979-1987 Period (period of exploration and trial) 1988-1990 Period (period of transition toward reform in depth) 1991-2001 Period Over the past 38 years of reform, the Chinese nation experienced many ups and downs, changes; China's economy not only faced difficulties and challenges but also achieved a lot of achievements. That miraculous development of China was due to great efforts of the Chinese people in the cause of building the country with the target of bringing China to gradually integrate with the world economy and gradually become a strong economic power. In the coming years, China will still continue to grow, the economy will be increasingly integrated, becoming an important part of the world economy. In the practical part, I used the Linear Regression with the help of SAS 7.1 to compute the relationship between GDP and exports-imports, after computing, I got the result as follow: if the GDP increase by 100,000,000 yuan, so that the (X-M) will increase by 2,030,000,000 yuan. For the statistical verification, we compare the p-value with significant level of 5% (alpha = 0.05). In this case, the p-value of (X-M) was 0.0001 lower than 0.05. From the result, the author rejected the hypothesis, and the GDP growth depends on (X-M). In another way the author can say it was statistically significant. 6 Conclusion After 38 years of reform and opening up, it can be said that China has achieved great successes in economic development, especially foreign trade development. From a country with stagnant and undeveloped foreign trade, China now is a current foreign trade country with powers ranked the 5th largest in the world and, more importantly, in the future, Chinese position in international trade will be enhanced increasingly. In past years, thanks to China had proper policies and methods were suitable for the foreign trade development so that it achieved such successes such as high achievements as follows: It can be said that on the way to opening up and reform of foreign trade, China was not necessarily to always get success and achieve many accomplishments. Sometimes, China also faced the mistakes as results of until now it was also not necessarily to achieve as expected. It still existed with a number of problems to continue to be overcome, such as improving the quality of exported goods and foreign trade performance, issues of regional disparities etc. Through the study of the development experience of Chinese foreign trade, can be realize the State's role in policy-making and overall macroeconomic method-making were very important for Foreign Trade. Moreover, the Chinese government was very flexible in creating and implementing policies although China is a developing country. In fact, China makes foreign trade reform with cautious and solid steps. 7 Reference Brown Consultancy Service, Theory of International Trade, Brown Consultant The Silkroad project, The Silkroad and related trade routes Robert C. Feenstra, Alan M. Taylor, International Trade Brown Consultancy Service, Theory of International Trade Adam Smith, The Wealth of Nation Application of strategic mangement, Theory of Absolute Advantage Charles W. L. Hill, International Business Swedish economist who wrote his view about International Trade in 1919 Pham Thai Quoc, Chinese process of industrialization in the last 20 years of the twentieth century Nguyen The Tang, The process of opening the foreign affairs of Republic of China

Může vytvoření fondového centra napomoci ke zvýšení ekonomické konkurenceschopnosti země?
Kubínová, Pavla ; Rybáček, Václav (vedoucí práce) ; Urban, Luděk (oponent)
Vysoká koncentrace automobilového průmyslu v české ekonomice a její závislost na exportu do Německa by se dala přirovnat ke špatně diverzifikovanému investičnímu portfoliu. V době, kdy se odvětví náročná na manuální práci přesouvají do zemí s levnější pracovní silou a dokonce i stabilní německá ekonomika ztrácí tempo růstu, je třeba přemýšlet, jak podpořit konkurenceschopnost české ekonomiky a zajistit udržitelný hospodářský růst. Práce se zabývá otázkou, zda možným řešením může být vyšší orientace na finanční sektor a vytvoření silného trhu kolektivního investování. Odpověď se autorka snaží nalézt pomocí analýzy tohoto odvětví a jeho vlivu na domácí ekonomiku v zemích, kde existují největší fondová centra v EU. Původní domněnku, že intenzivní vývoj trhu kolektivního investování v zemi zásadně podpoří růst HPD, analýza nepotvrdila. Nicméně vzhledem k silné korelaci mezi objemem aktiv ve správě fondů a HPD nelze určitou souvislost vyloučit. Vliv na rozvoj dalších odvětví v ekonomice je jen průměrný, ovšem analýza ukazatelů konkurenceschopnosti ukázala silnou stránku tohoto odvětví.

Informační systém pro Helpdesk
Havelka, Ondřej ; Merunka, Vojtěch (vedoucí práce) ; Josef, Josef (oponent)
Práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro Help Desk. V první část jsou upřesněna teoretická východiska, standartní postupy a smlouvy týkající se provozování Help Desku a také souhrn výhod a požadavků na použití takového systému. Ve druhé části jsou popsána východiska pro navržení systému pro malé až střední společnosti. Je obsažen popis parametrů tohoto systému a popis procesů pomocí BORM metody. V praktické části je pak implementován navržený systém a to na platformě Microsoft Sharepoint 2010. V analytické části je popis předpokladů pro použití tohoto prostředí a popis funkcí, které jsou při implementaci tohoto systému použity. Vlastní část pak tvoří popis samotné implementace systému na této platformě. K tomu jsou použity procesy a parametry definované v návrhu z teoretické části a také funkce Sharepointu popsané v analytické části.

Využití dravého roztoče Typhlodromus pyri v integrovaném a ekologickém pěstování chmele
Nesvadba, David ; Pulkrábek, Josef (vedoucí práce) ; Kamil, Kamil (oponent)
Cílem práce bylo sledovat predační schopnosti nativního dravého roztoče Typhlodromus pyri Scheuten, 1857 vůči svilušce chmelové (Tetranychus urticae Koch) v integrované a ekologické produkci chmele. Zjistit, zda ochrana pomocí tohoto akarofága může nahradit chemickou ochranu a zda může být rentabilní. Celý pokus byl prováděn na účelovém hospodářství Chmelařského výzkumného institutu ve Stekníku v letech 2011 až 2015 v žatecké chmelařské oblasti. Do sledování byly vybrány tři chmelnice. První s názvem Černice I., na které je chmel pěstován v integrovaném režimu. Druhá chmelnice, která byla do pokusu zvolena, je chmelnice s názvem Bio a chmel je na ní pěstován v ekologickém režimu. Jako třetí byla vybrána chmelnice Kaplička I., na té je chmel pěstován klasickou konvenční cestou, tato chmelnice sloužila pro ekonomické a výnosové porovnání. V rámci pokusu bylo na chmelnici v integrovaném a ekologickém režimu odebíráno 50 listů (17 ze spodní, 17 ze střední a 16 z horní části rostliny) přibližně každých 14 dní od výskytu svilušky chmelové do sklizně chmele. Po odebrání byla hodnocena populační hustota vajíček a pohyblivých stádií svilušky chmelové, vajíček a pohyblivých stádií dravého roztoče Typhlodromus pyri a také larev akarofágních třásněnek rodu Aeolothrips sp. Výsledky byly statisticky vyhodnoceny pomocí korelační analýzy a t testu pro nezávislé skupiny. Byla hodnocena také účinnost Typhlodromus pyri a ekonomické porovnání vůči chemické ochraně. Ze získaných výsledků vyplývá, že po vypuštění dravého roztoče Typhlodromus pyri a při používání selektivních pesticidů dochází ve chmelnicích ke zvýšení biodiverzity. Ochrana pomocí dravého roztoče Typhlodromus pyri může být rentabilní a může dlouhodobě nahradit chemickou ochranu. Dravý roztoč Typhlodromus pyri lépe reguluje populace svilušky chmelové, které jsou v nižších koncentracích. Z 90 % byla statisticky zjištěna nejtěsnější závislost mezi výskytem vajíček svilušky chmelové a jejími pohyblivými stádii. Mezi oběma různými způsoby pěstování chmele byl ve většině naměřených hodnot zjištěn statisticky významný rozdíl.

Sledování ukazatelů reprodukce na vybrané farmě
Uherko, David ; Toušová, Renata (vedoucí práce) ; Ducháček, Jaromír (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření literární rešerše na danou problematiku a dále v praktické ukázce vyhodnotit reprodukčních ukazatelů na vybrané farmě. Šetření bylo prováděno ve společnosti ZEAS Březná a.s., hospodařící v Olomouckém kraji, okresu Šumperk. Celkem v roce 2015 společnost chovala 670 krav českého strakatého skotu a 355 jalovic téhož plemene. Metodika byla založena na sledování reprodukčních ukazatelů u krav na středisku živočišné výroby v obci Březná a u jalovic ustájených v obci Písařov za roky 2013, 2014 a 2015. Sledoval jsem počty inseminací, březosti po 1. inseminaci, březosti po všech inseminacích, servis periodu, mezidobí, inseminační index a test nepřeběhlých. Data jsem získal z přehledů o inseminacích a zabřezávání, uzávěrek kontroly užitkovosti a faremní evidence. Při srovnání dosažených výsledků s populací českého strakatého skotu chovaného v ČR chov dosahuje za celé sledované období, v procentuálním zastoupení zabřeznutých jalovic i krav, nadprůměrných hodnot. V roce 2015 dokonce došlo ke zkrácení inseminačního intervalu i servis periody na kratší dobu vůči populaci. Pouze mezidobí za celé sledované období bylo vůči populaci delší. Sledovaný soubor krav dosáhl průměrné březosti na první inseminaci 48,4% u krav a 66,3% u jalovic. Ukazatel zabřezávání po všech inseminací dosáhl u krav 49,6% a u jalovic 61,1%. Hodnota inseminačního intervalu se pohybovala na úrovni 79,3 dnů, servis perioda dosahovala délky 121 dnů a mezidobí 301,6 dnů. K zabřeznutí jedné plemenice bylo potřeba 1,9 inseminací. U jalovic bylo potřeba v průměru 1,56 inseminací. Mléčná užitkovost dosahovala 7058l mléka za laktaci. V době psaní této práce procházela modernizací dojírna, při které se do chovu zaváděly nové technologie pro identifikaci dojnic a vyhledávání říjí tzv. vitalimetr. Tento systém by měl dopomoci ke zlepšení reprodukčních ukazatelů. Zůstává tedy otázka, jak se tyto nové technologie v chovu osvědčí a jak ovlivní reprodukční ukazatele.

Recovering of Company's Website
Lang, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Martin, Martin (oponent)
Summary Small business operating in villages usually face the problem of lack of customers, especially if they offer luxury products. The budget of such companies is often limited and therefore they cannot afford an expensive advertising. The company website is one of the few solutions that can get customers from outside the rural areas and thus create new business opportunities and increase revenues of such companies. The main goal of the thesis is to attract customers to a company website and thus help small businesses seeking customers in their difficult situation. The theoretical part starts with the basics. It describes what systems are suitable for different kind of web pages and the main part is focused on factors that influence an overall website performance. The second part shows how to achieve the stated goal on an example of a small joinery company Atyp truhlářství Lang. The company is present on the Internet since April, 2009. The work with a real website allows to compare results before and after the changes implementation. The practical part starts with an analysis of the original website. It determines strengths and weaknesses of the web and it provides suggestions for improvement. After this, the academic work deals with the implementation of suitable factors. The final chapter evaluates the original and new version of the site and represents how the made changes are reflected in the site traffic. Keywords Website design, SEO, on-page factors, off-page factors, CMS, Content Management Systems, increase site traffic Objectives and Methodology The main objective of diploma thesis is to increase the website traffic, its attractiveness for customers and thus help small companies located in rural areas to get new clients. The first part helps to achieve the stated goal by dealing with aspects influencing the overall web page performance and also provide basic knowledge related to the website design. Consequently, the sub-objective of this part is an identification of factors that significantly affect the site traffic. The second part aims to apply the gained knowledge on an example web page of small company Atyp truhlářství which faces a problem of a lack of customers. It starts with the analysis of the original website that shows its strangeness and weaknesses. This will provide an information about possible improvements. The part of authors own work aims to implement suitable factors from the theoretical part into the website design. The objective of the final part is to compare the changes made with the original design and determine if the new site solution has really improved the number of visits and its attractiveness for customer. 2 The essential information for the masters thesis elaboration were obtained from an analysis of printed sources as professional books, journals, annual reports and online resources as well. Statistical data reflecting the original website traffic were extracted from MySQL database. The new data about number of visitors were already get in friendlier form of Google Analytics outputs. In addition to that, author also discussed his academic work with website experts and used his own knowledge acquired during the university studies of information technology. Results and Conclusion The website overall performance is greatly influenced by the system on which it operates. For this reason, the literature review provides an overview about Content Management Systems and Static Site Generators. There are explained differences between these two approaches to a website design and are given recommendations about what kind of pages are suitable for each approach. The main part identifies 30 on-page and off-page factors that have a positive or negative impact on the final website traffic. The practical part consists an analysis of the examined site. It discovered the following weaknesses. The positioning is very bad in Search Engine Result Page and it is almost impossible to find the web without an exact knowledge of the company name or its location. Content can be considered as extremely poor with overall 279 words only. There were also two technical issues. The first caused a traffic data loss for the last five years due to exceeding 50MB of MySQL memory limit. The second was related to plugins deployment that used up the whole PHP memory limit. It resulted in WordPress strong unstability. The website speed test was disastrous. The small page size of 762,52kB was loaded for 4,38 seconds. An acceptable result would be less than 2 seconds. Concerning security, the site did not use secured protocol and the next risk could pose deployed plugins that are frequent targets of hacker attacks. The used template was not mobile-friendly and therefore it was difficult to browse the pages on mobile device. In addition to that the graphical appearance had a low attracting power, it was not able to adequately impress the customers. The site was visited by an average of 25 people a day in 2011. Furthermore, only 63% of visitors come from the Czech Republic. Unfortunately, more actual data could not be obtained because of the data loss. After considering of all mentioned issues above was proposed a complete website recovery with an implementation of suitable factors from literature review. The examined website is extremely static without a dynamic content and the frequency of updates is relatively low. The web pages are managed by a technical contributor and it is the reason why graphical user interface of CMS is not required. After evaluation of all previous technical, speed and security issues was selected a static site generator for the website design. 3 The important chapter is represented by implementation of suitable factors that should as a complex lead to an increase of a site traffic. First important factor is a content. The original word count of 279 words was improved to 1809 words which is 7 times more than in the past. Before writing the articles, an analysis of relevant terms were made. Those terms are included across the web content. The new articles are meaningful and they provide product details and customer reviews. Moreover, the content is structured, there are 9 unordered lists included and main titles are differentiated by importance. Each page has internal links to other subpages. The text clarity and an inclusion of relevant terms are equal to a better rank of a page. The number of images has decreased from 112 original images to selected 42 images on the new website. This is because of a very bad image quality of most old pictures. The high quality images can cause customer interest for the product, higher time on site and lower bounce rate. Meta descriptions were implemented individually for each web page with regard to the page content. The new website was accepted by a certification authority (CA) and the unsecured Hypertext Transfer Protocol was replaced by Secured Hypertext Transfer Protocol (HTTPS). It means the site is trustable and secure for browsing. There are no plugins used and therefore an attack risk is much lower. The template was tested on 17 screen resolutions. All tests were successful and the site is fully responsive. Almost 33% of customers use some mobile device to browse a web. The current web eliminates the loss of visitors coming from mobile devices. Furthermore, Google officially announced that secured and responsive websites get priority. The site speed test had two rounds. The first test can be considered as very good. The page load time was 842ms and overall page size was 1.1.MB. Nevertheless, after the compression of large files the site became even faster. The page size decreased by 30% to 771,6kB and the final load time speed up by 31% to 580ms. Currently, the website is faster than 96% of all tested domains which is a perfect score. The adjusted site speed is 7,5 times faster than the original speed. No flash, advertisement or other disruptive elements are available on the web. The web page is newly available on Google+, Pinterest and Twitter. These factors are able to boost direct page traffic. The design is clean and simple just to avoid leaving customers confused. The readability is also very good. Combination of black/blue text on the white background or white text on the black/blue background doesnt cause any readability issues. Social buttons and a quick company contact is present on each page in header and footer section. Another change was made in traffic measurement. The website started to use Google Analytics for tracking visitors. The actual traffic data are more accurate and the possibility of data loss is reduced. The main goal of diploma thesis was to improve the website traffic. The web page was measured from 01.12.2015 to 29.02.2016. The average site traffic was 23,0 visits a day in December 2015. This number reflects the original site traffic which was around 25 visits a day with a decrease of 8%. The biggest change in traffic development was found between 08.01.2016 to 13.01.2016 when the average site traffic was 77,2 visits a day. Those changes are explained by an influence of social media. Author has written a post about Atyp truhlářství on Facebook on 8th January 2016. The post was shared by 8 people and it attracted many people to visit the website. 4 From January 14th to the end of the month, the average daily traffic was 32,3 visits. The last month was noted slightly higher traffic of 32,6 visits a day. The comparison of data from December 2015 and from February 2016 shows a visible increase in number of visits in February 2016 where the traffic was higher by 41,7%. There is a positive increasing trend in a number of visits since the beginning of December 2015. Moreover, majority of visitors 81,3% come from the Czech Republic and it is a better result than by the original web pages with 62% only. The recovery of a small joinery website atyptruhlarstvi.cz was successful. It improved the website traffic and many other aspects as content, speed, security, responsiveness, social media etc. The web design itself and implemented factors can be considered as crucial elements that influence the final number of visits. For this reason, the made changes on a web page can really help small business in rural areas to get new customers. There were also identified factors that affect an overall website performance with an emphasis on a positive site traffic development. An overview about different website design approaches is provided as well. References SEARCHMETRICS. Search Ranking Factors and Rank Correlations: Understand how the deck is stacked [online]. San Mateo, 2015. Accessible from: http://www.searchmetrics.com/wpcontent/uploads/Ranking-Factors-2015-Whitepaper-US.pdf COSTELLO, Vic, Susan A YOUNGBLOOD a Norman YOUNGBLOOD.Multimedia foundations: core concepts for digital design. New York: Focal press, Taylor & Francis group, 2013. ISBN 978-0-240-81394-3. FIELDING, Jonathan. Beginning responsive web design with HTML5 and CSS3 / Jonathan Fielding. New York, New York: Apress, 2014. Experts voice in Web development. ISBN 9781430266945. MITCHELL, Melanie. Standing out with Seo: Expert advice from Melanie Mitchell (collection). United States: FT Press, 2013. ISBN 978-0-13-344320-2. BROWN, Bruce C. How to build your own web site with little or no money: the complete guide for business and personal use. Ocala, Fla.: Atlantic Pub. Group, c2010. ISBN 1601383045. ELMANSY, Rafiq. Search engine optimization. Indianapolis, IN: John Wiley & Sons, Inc., 2013. Teach yourself visually. ISBN 1118470664.