Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12,970 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.44 vteřin. 

Rešení úloh Business Intelligence v obchodní společnosti Topaz
Kochkonyan, Gretta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza prostředí obchodní společnosti Topaz a návrh prototypového Business Intelligence řešení na základě této analýzy a požadavků podniku. Řešení bude použito v rámci podpory manažerského rozhodování majitele firmy. Pro naplnění cíle této práce byl nutný přístup k informačnímu systému (IS) společnosti a datům, na základě kterých proběhla analýza a návrh Business Intelligence řešení. Přístup k IS a datům poskytla majitelka firmy Topaz. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou popsány základní charakteristiky BI, resp. self-service BI, a na praktickou část, která představuje chod společnosti s důrazem na podporu zavedeného informačního systému. Následně je provedena úvodní studie zahrnující požadavky, z nichž je sestaven dimenzionální model. Nakonec jsou představeny ukázkové reporty.

Etika ve vztahu k sociálně právní ochraně dětí
Doležalová, Radka ; Mitwallyová, Helena (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výkonem orgánů sociálně právní ochrany dětí (OSPOD) s důrazem na etiku a poskytovanou podporu pracovníkům OSPOD v této oblasti ze strany zaměstnavatele. Práce řeší, zda je poskytovaná podpora dostačující, jak ovlivňuje výkon pracovníků OSPOD a kdo ji financuje. Teoretické část je zaměřena na rozbor etických kodexů, kterým sociální pracovníci OSPOD podléhají a na činnost samotného OSPOD. V praktické části jsou podrobně analyzovány dva vybrané OSPODy zejména z hlediska podpory v oblasti etiky ze strany zaměstnavatele a jsou zde rozebrány stížnosti řešené ombudsmanem s přihlédnutím na etickou stránku stížností. Na základě analýz vybraných OSPOD lze konstatovat, že podpora v oblasti etiky ze strany zaměstnavatele je dostačující, má pozitivní vliv na výkon OSPOD a je hrazena z dotace na výkon sociálně právní ochrany dětí.

Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.

Založení Marketingového fondu v ČR k podpoře zemědělského a potravinářského sektoru
Moudrá, Erika ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ehlová, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá ve své teoretické části trhem českých potravin,jejich propagací a možnostmi zlepšení v kontextu založení Marketingového fondu po vzoru Rakouska a Německa. Poukáže na některé již osvědčené mechanismy aplikované Vinařským fondem ČR. Samostatná kapitola je věnována Potravinářské komoře České republiky, která je svou 20ti letou historií neodmyslitelnou součástí potravinářského trhu a jedním z hlavních propagátorů založení Marketingového fondu v ČR. Další kapitoly jsou věnovány rakouskému modelu marketingového fondu (Agramarkt Austria AMA) který osvědčeně funguje od doby vstupu Rakouska do Evropské unie a rozboru implementace fondu do českého prostředí.

Legislativa v oblasti podporovaných zdrojů
Kučerová, Veronika ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Černý, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá legislativou v oblasti podporovaných a obnovitelných zdrojů energie. Na začátku práce jsou podrobně definovány obnovitelné zdroje energie jak z pohledu české legislativy, tak z pohledu odborného. Ve druhé části se práce podrobně zabývá právní úpravou týkající se obnovitelných zdrojů v Evropské unii a v České republice. Následuje přehled nástrojů podpory a právní úpravy týkající se obnovitelných zdrojů v dalších členských státech Evropské unie a aktuální stav plnění stanovených cílů týkajících se celkového podílu energie z obnovitelných zdrojů na hrubé konečné spotřebě energie, které byly stanoveny směrnicí 2009/28/ES. Na konci práce je pak nastíněno shrnutí společně s přehledem nejúspěšnějších a nejméně úspěšných států z pohledu plnění stanoveného cíle.

Internacionalizace podnikatelských aktivit MSP
Straka, Jakub ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Komrska, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku internacionalizace podnikatelských aktivit malých a středních podniků (MSP). Cílem práce je zjistit, zda jsou české MSP schopné zapojit se do mezinárodního obchodního prostředí, jakým způsobem toho mohou docílit a zda je jim za tímto účelem poskytována dostatečná podpora. Teoretická část práce popisuje pojem malé a střední podniky, jeho specifika, význam a vývoj sektoru MSP v ČR. Dalším předmětem jsou pak konkrétní aspekty internacionalizace a úroveň poskytované podpory MSP na území ČR. Hlavním smyslem praktické části realizované formou polostrukturovaného rozhovoru s majitelem firmy Simplejohn, s.r.o. je podpořit závěry z teoretické části.

Possibilities of Big Data use for Competitive Intelligence
Verníček, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou možností využití Big Data pro metody a postupy Competitive Intelligence. Cílem práce je navrhnout nástrojové sady pro práci s Big Data pro malé a velké firmy a následný návrh efektivního řešení pro získání konkurenční výhody podniku. Teoretická část této práce zpracovává dostupnou odbornou literaturu v České republice i v zahraničí a popisuje aktuální stav Competitive Intelligence, jeho možné zdroje a Big Data jako jeden z nich. Následně se práce věnuje charakteristice Big Data, jejich odlišnosti od práce s běžnými daty, nutností důsledné přípravy a možnosti jejich využití pro metody Competitive Intelligence. Praktická část práce se zabývá analýzou dostupných nástrojů Big Data na trhu s ohledem na celý proces práce od sběru dat, přes analýzu až po přípravu reportů a integrace celého řešení do automatizovaného stavu. Výstupem této části je návrh softwarové sady nástrojů Big Data pro malé a velké firmy podle možností jejich rozpočtu. Návrhová část práce se následně věnuje klasifikaci nejperspektivnějších oblastí trhu pro využití Big Data, možnými způsoby získání konkurenční výhody v jednotlivých oblastech a návrhem efektivního řešení pro podniky. Přínosem této práce je rozšíření palety zdrojů pro Competitive Intelligence a hloubková analýza možností využití Big Data, která má pomoci profesionálům využít tento dosud neobjevený potenciál ke zlepšení postavení na trhu, získání nových zákazníků a posílení současné uživatelské základny.

Evropské fondy a jejich využitelnost pro logistické projekty v ČR
Číhalová, Denisa ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Joura, Adam (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice veřejných logistických center a možnosti čerpání fondů EU na jejich výstavbu. Téma je velice aktuální, neboť současným programovým obdobím 2014-2020 započala v Operačním programu Doprava zásadní změna týkající se podpory multimodální nákladní dopravy. Cílem práce je zjistit, zda ze strany výrobních společností působících v automobilovém průmyslu existuje poptávka po těchto veřejných logistických centrech. Potřebné informace byly získávány na základě hloubkových rozhovorů výrobních společností nacházejících se v kraji Vysočina.

IDU a prezentace českého divadla v zahraničí
Rainová, Zuzana ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; PAŘÍZKOVÁ, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prezentací českého divadla v zahraničí zprostředkovanou Institutem umění - Divadelním ústavem, příspěvkovou organizací Ministerstva kultury. Klade si za cíl zmapovat možnosti, jakých využívá IDU. První část práce obsahuje abstrakty státních strategických dokumentů, které podporují prezentaci české kultury a divadla v zahraničí. Druhá část práce shrnuje činnosti IDU a Oddělení mezinárodní spolupráce a PR, jejichž cílem je prezentace českého divadla v zahraničí. Třetí částí práce jsou informace vycházející z praktických zkušeností zaměstnanců IDU a Českých center jako organizátorů prezentace a Divadla Drak a Naivního divadla v Liberci jako zástupců loutkového divadlo považovaného IDU za „vývozní fenomén“.

Podpora kultury v městských částech v Praze
Mokrá, Jolana ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; PROKOP, Petr (oponent)
Diplomová práce „Podpora kultury v městských částech v Praze” zkoumá současný stav strategického řízení a podpory kultury ve všech pražských městských částech. Úvod práce ukazuje význam jednotlivých úrovní samospráv při správě a podpoře kultury, a to formou představení kulturních politik i zákonem definovaných povinností. První část výzkumu podává zprávu o tom, jak je téma kultury vnímáno na úrovni městských částí a jak se s ním pracuje v rámci strategických dokumentů. Druhá se pak věnuje městským částem, které ke kultuře přistupují koncepčním způsobem a považují ji za důležitou pro rozvoj lokality. Zkoumá nástroje, které tyto MČ používají k realizaci svých strategických cílů. V závěru práce dokazuje, proč může role MČ při správě, tvorbě, podpoře a realizaci kultury být zásadní.