Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení Marketingového fondu v ČR k podpoře zemědělského a potravinářského sektoru
Moudrá, Erika ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ehlová, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá ve své teoretické části trhem českých potravin,jejich propagací a možnostmi zlepšení v kontextu založení Marketingového fondu po vzoru Rakouska a Německa. Poukáže na některé již osvědčené mechanismy aplikované Vinařským fondem ČR. Samostatná kapitola je věnována Potravinářské komoře České republiky, která je svou 20ti letou historií neodmyslitelnou součástí potravinářského trhu a jedním z hlavních propagátorů založení Marketingového fondu v ČR. Další kapitoly jsou věnovány rakouskému modelu marketingového fondu (Agramarkt Austria AMA) který osvědčeně funguje od doby vstupu Rakouska do Evropské unie a rozboru implementace fondu do českého prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.