Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření jízdních manévrů vozidel hromadné přepravy osob, pro stanovení komfortní a bezpečné jízdy
Hlavová, Vendula ; Petrás, Jan (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Komfort vnímaný cestujícími během přepravy v MHD hraje zásadní roli a její zlepšení může vést k přilákání většího množství zákazníků. Z toho důvodu je neustálá snaha zlepšovat pohodlí cestujícího. Diplomová práce se zabývá objektivním měřením jízdních manévrů MHD v Brně (tramvaj, trolejbus, autobus) přístrojem XL Meter a společně se subjektivním hodnocením stojících a sedících figurantů stanovuje mezní hodnoty podélného a příčného zrychlení pro komfortní jízdu a nebezpečnou jízdu, při jejímž překročení již může docházet k úrazům cestujících.
Elektronické stabilizační systémy osobních automobilů
Musil, Jan ; Ambróz, Richard (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány základní elektronické systémy stabilizace. Tyto systémy slouží především k aktivní bezpečnosti v provozu, ale také k jízdnímu pohodlí posádky. Hlavní část práce je zaměřena na systémy ABS, ASR a ESP. Další části jsou zaměřené na ostatní přídavné systémy, které se stále vyvíjí. Součástí této práce je také pohled jednotlivých automobilek a možné kroky do budoucna.
Realizace superpočítače pomocí grafické karty
Jasovský, Filip ; Karásek, Jan (oponent) ; Mašek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá realizací superpočítače pomocí grafické karty s použitím technologie CUDA. Teoretická část práce popisuje funkci a možnosti grafických karet a běžných ústrojí stolních počítačů a dějů probíhajících při procesu výpočtů na nich. Praktická část se zabývá vytvořením programu pro výpočty na grafické kartě za použití algoritmu umělé inteligence a to konkrétně umělých neuronových sítí. Následně je vytvořený program použit pro klasifikaci dat z objemného vstupního datového souboru.Na závěr jsou porovnány dosažené výsledky.
Použití inerteru ve vozidlové technice
Lanzendörfer, Tomáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší uplatnění inerteru ve vozidlové technice. Cílem bylo provést teoretickou analýzu jeho funkce, porovnat jednotlivá konstrukční řešení, sestavit multibody model zavěšení a analyzovat vliv inerteru při různých jízdních manévrech. Analýzy byly provedeny převážně v softwaru MSC Adams View, s mírnou podporou softwaru Matlab. Inerter v případě většiny jízdních manévrů dokázal zlepšit jízdní komfort, zvětšit maximální dostupnou trakční sílu a v některých případech zase snížit zatížení odpružení. Pro automobilový průmysl je tedy inerter zařízením s velkým potenciálem, které ale stále vyžaduje více praktického výzkumu a větší tlak na snížení jeho pořizovacích nákladů.
Zkoušky jízdní dynamiky motocyklů
Dolák, Jindřich ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci této práce jsem provedl návrh zkoušek jízdní dynamiky motocyklů včetně vlastních testů a vyhodnocení. Toto téma jsem si vybral protože motocykly jsou mým koníčkem a samotného mě zajímalo jak takové zkoušky dopadnou. Cílem práce je získání hodnot potřebných ke srovnání dynamických parametrů motocyklů pro jízdní stavy brzdění a akcelerace.
Digital Forensics: The Acceleration of Password Cracking
Hranický, Radek ; Hudec,, Ladislav (oponent) ; Rowe, Neil (oponent) ; Šafařík, Jiří (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Cryptographic protection of sensitive data is one of the biggest challenges in digital forensics. A password is both a traditional way of authentication and a pivotal input for creating encryption keys. Therefore, they frequently protect devices, systems, documents, and disks. Forensic experts know that a single password may notably complicate the entire investigation. With suspects unwilling to comply, the only way the investigators can break the protection is password cracking. While its basic principle is relatively simple, the complexity of a single cracking session may be enormous. Serious tasks require to verify billions of candidate passwords and may take days and months to solve. The purpose of the thesis is thereby to explore how to accelerate the cracking process. I studied methods of distributing the workload across multiple nodes. This way, if done correctly, one can achieve higher cracking performance and shorten the time necessary to resolve a task. To answer what "correctly" means, I analyzed the aspects that influence the actual acceleration of cracking sessions. My research revealed that a distributed attack's efficiency relies upon the attack mode - i.e., how we guess the passwords, cryptographic algorithms involved, concrete technology, and distribution strategy. Therefore, the thesis compares available frameworks for distributed processing and possible schemes of assigning work. For different attack modes, it discusses potential distribution strategies and suggests the most convenient one. I demonstrate the proposed techniques on a proof-of-concept password cracking system, the Fitcrack - built upon the BOINC framework, and using the hashcat tool as a "cracking engine." A series of experiments aim to study the time, performance, and efficiency properties of distributed attacks with Fitcrack. Moreover, they compare the solution with an existing hashcat-based distributed tool - the Hashtopolis. Another way to accelerate the cracking process is by reducing the number of candidate passwords. Since users prefer strings that are easy to remember, they unwittingly follow a series of common password-creation patterns. Automated processing of leaked user credentials can create a mathematical model of these patterns. Forensic investigators may use such a model to guess passwords more precisely and limit tested candidates' set to the most probable ones. Cracking with probabilistic context-free grammars represents a smart alternative to traditional brute-force and dictionary password guessing. The thesis contributes with a series of enhancements to grammar-based cracking, including the proposal of a novelty parallel and distributed solution. The idea is to distribute sentential forms of partially-generated passwords, which reduces the amount of data necessary to transfer through the network. Solving tasks is thus more efficient and takes less amount of time. A proof-of-concept implementation and a series of practical experiments demonstrate the usability of the proposed techniques.
Vyhlídková věž v oblasti jihovýchodní Moravy
Vrbka, Jan ; Straka, Bohumil (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je studií návrhu vyhlídkové věže z lepeného nebo rostlého dřeva a oceli. Jsou předloženy varianty kotvené a nekotvené věže, z nichž jedna je vypracována podrobněji včetně detailů. Součástí odevzdání je stručné shrnutí problematiky zatížení vyhlídkových věží (především větru) a jejich posuzování z hlediska prvního mezního stavu, deformace a komfortu (zrychlení). Výška finální konstrukce je 60m. Věž je tvořena prostorovou nekotvenou příhradovou strukturou z ocelových profilů různé jakosti a z profilů z lepeného dřeva, spojených především kolíkovými spoji s vloženými styčníkovými plechy. Do hlavní konstrukce je zavěšeno lehké ocelové schodiště.
Měření jízdních manévrů prostředků hromadné přepravy osob
Habr, Vojtěch ; Semela, Marek (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pohodlím a bezpečností cestujících při využívání vozidel městské hromadné dopravy. Úvodní část shrnuje dosavadní realizované studie a experimenty na podobné téma. Dále rozebírá především vývoj noční dopravy v rámci MHD v Brně. Experimentální část popisuje metodiku a interpretuje výsledky experimentálního měření jízdních manévrů vozidel přístrojem XL Meter spolu se subjektivním hodnocením cestujících. Na základě výstupů z těchto činností stanovuje mezní hodnoty podélného a příčného zrychlení pro komfortní a bezpečnou jízdu. Kromě toho je kladen důraz také na porovnání průjezdů měřenými místy ve dne a v noci. V analýze učiněných zjištění jsou výsledky srovnávány s dříve provedenými experimenty.
Návrh řídícího systému motocyklu k potlačení jezdeckých chyb vedoucích k nehodám
Přibyl, Tomáš ; Liška, Jiří (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Práce řeší obecný návrh systému automatického řízení výkonu motoru a brzdného účinku motocyklu tak, aby nedocházelo ke zbytečným nebezpečným situacím a ke zlepšení jízdních vlastností a k potlačení příčin vzniku nehody vlivem chybných rozhodnutí řidiče. Je požadováno navrhnout obecný systém, založený především na návrhu senzoriky a řídících obvodů, jejich vzájemných vazeb, návrh řídícího procesoru, který bude bez vědomí řidiče zasahovat do řízení motocyklu.
Měření pohybu auta na autodráze Carrera
Šíma, Vojtěch ; Malaník, Petr (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout měřící zařízení, které umožní při pohybu auta na autodráze Carrera měřit veličiny jako rychlost, zrychlení a dostředivou sílu. Pro měření tak bude vytvořen vestavěný systém, kde hlavním výsledkem je pak deska plošného spoje, která byla vytvořena a osazena podle schématického návrhu složeného z aktuálně dostupných elektronických součástek. Při pohybu po autodráze pak jsou na základě implementovaného programu zaznamenávána data, která jsou ukládána na paměťové médium a následně zpracovávána pro vhodnou vizuální prezentaci. Na základě těchto získaných dat je pak možné analyzovat jak se model chová při pohybu na autodráze a jaké faktory mají na tento pohyb vliv.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.