Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace ke vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
DITRICHOVÁ, Pavla
Tato bakalářská práce je zaměřená na motivaci pracovníků ve vybrané organizaci ke vzdělávání. V teoretické části jsou popsány pojmy vzdělávání, formy a metody vzdělávání, motivace a její metody. Empirická část je zaměřená na společnost Makro Cash & Carry ČR s.r.o., v níž jsou pomocí kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření a analýzy dostupných dokumentů zjišťovány požadavky na potřebné vzdělávání zaměstnanců, motivace zaměstnanců k dalšímu vzdělávání, účast zaměstnanců na jednotlivých vzdělávacích akcích a oblasti vzdělávacích aktivit, o které mají zaměstnanci zájem.
Kompetenční model jako nástroj pro tvorbu systematického vzdělávání ve studentské organizaci
Polenová, Kristýna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...
Psychologické souvislosti výcviků orientovaných na zvládání vzteku
Kubešková, Veronika ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Niederlová, Markéta (oponent)
Následující bakalářská práce se zabývá výcviky zvládání vzteku, které jsou určeny především pro násilné jedince neovládající svůj hněv a agresi. Práce je rozdělena na dva celky. Prvním celkem je literárně-přehledová část a druhým je návrh výzkumu. Literárně-přehledová část mapuje cíle výcviků, průběh výcviků a principy, na kterých dané výcviky stojí. Stěžejní část práce představuje a popisuje konkrétní metody, techniky a nástroje využívané v rámci výcviků zvládání vzteku. Poslední část teoretického celku je věnována efektivnosti výcviků a prvkům, které zvyšují jejich účinnost. Návrh výzkumu se zaměřuje na změny postojů účastníků před zahájením výcviku a po absolvování výcviku. Rovněž se zabývá samotnou efektivností výcviků zvládání vzteku v České republice. Klíčová slova Vztek, výcvik zvládání vzteku, násilí, metody výcviků, efektivita výcviků
Řízení rozvoje pedagogických pracovníků na středních odborných školách
Sajdlová, Stanislava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů na středních odborných školách. Popisuje postoj a zkušenosti ředitelů škol v této oblasti. Cílem je zmapovat, analyzovat a současně zformulovat závěry, které budou užitečné a přínosné v práci ředitelů škol.Ukázat možnosti rozvoje pedagogických pracovníků, aplikovat poznatky z oblasti rozvoje lidských zdrojů z obecného managementu na specifické učitelské prostředí a zároveň ukázat důležitost a vzrůstající význam těchto procesů ve školství. Závěry vycházejí z výzkumného šetření provedeného na středních odborných školách mezi řediteli i učiteli s využitím dotazníku jako výzkumného nástroje. KLÍČOVÁ SLOVA: Personální práce, řízení, rozvoj lidských zdrojů, systém personální práce,vzdělávání, metody,
Řízení tréninkového procesu ( na příkladu kulturistiky)
Netík, Tomáš ; Suchý, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce charakterizuje sportovní kulturistiku a její tréninkový proces. Dále popisuje aspekty řízení tohoto tréninkového procesu a na základě vlastního výzkumu pak určuje, jaký vliv má aplikovaný tréninkový proces na změny ve stavu trénovanosti a výkonnosti. Dochází také k posouzení vlivu specifických a intenzifikačních tréninkových metod. Ve výzkumu diplomové práce jsme použili různé metody testování. Prováděli jsme funkční testy, antropometrická měření a biochemické testy. Na základě těchto testů jsme zkoumali vliv tréninkových programů na výkonnost v kulturistice. Zjistili jsme, že použití specifických a intenzifikačních metod má podstatný vliv na výkonnost v kulturistice. Také jsme zjistili, že efektivní řízení tréninkového procesu má celkově pozitivní vliv na stav výkonnosti ve sportovní kulturistice. Klíčová slova: tréninkové metody, kulturistický trénink, silová výkonnost
Pozitivní rodičovství - výchova bez používání trestů
NEUHÖFEROVÁ, Lenka
Práce se zabývá popisem fenoménu výchovy bez trestů a samotným Pozitivním rodičovstvím, jež se danou výchovou zabývá. Vymezuje základní pojmy a definice potřebné pro pochopení daného tématu. Popisuje základní styly rodinné výchovy a vymezuje nevhodné výchovné metody. Odpovídá na otázku proč je užití direktivních metod ve výchově neefektivní. Popisuje další výchovné styly zabývající se výchovou bez užití trestů. Také se zabývá problémem výchovy bez trestů ve vztahu k psychologii morálního vývoje dítěte a k etické otázce problému. Práce je přínosem pro vychovatele a rodiče, jelikož předkládá popis a shrnutí základních výchovných metod bez užití trestů, od kterých se v dnešní společnosti stále více upouští a je tedy důležité vědět, jak ve výchově postupovat bez trestání.
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
ŠUDOMOVÁ, Karolína
Tato diplomová práce nese název Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci. Jejím cílem je analýza systému vzdělávání, identifikace potřeb, návrh změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti. Diplomová práce je složena ze dvou částí, tj. části teoretické a praktické. V teoretické části jsou sepsány poznatky a informace z dostupných literárních a internetových zdrojů tuzemských i zahraničních autorů vztahujících se k problematice systému vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce jsou zanalyzovány, popsány a zhodnoceny poznatky o systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti. V závěru praktické části jsou na základě provedené analýzy doporučeny návrhy na zlepšení a zefektivnění této oblasti.
Hodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Formánková, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švadlenová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikovým systémem vzdělávání. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. a na základě teoretických poznatků navrhnutí opatření, která povedou k vyšší efektivnosti vzdělávacího systému ve společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, prostředí, faktorů a vztahů týkajících se problematiky vzdělávání zaměstnanců. Dále se teoretická část zabývá systematickým vzděláváním. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s., který je rozdělen na čtyři části, a to na identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávacích akcí a hodnocení vzdělávání. Poté jsou uvedeny návrhy na zlepšení systému vzdělávání v dané společnosti.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Štěpánková, Kateřina ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Vevera, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat systém podnikového vzdělávání v konkrétní společnosti a navrhnout řešení na jeho zefektivnění. Jako dílčí cíl práce bylo stanoveno vytvoření plánu vzdělávání a rozvoje pro tuto organizaci.První, teoretická část je úvodem do dané probelmatiky týkající se vzdělávání pracovníků společnosti a zároveň vymezuje kritéria hodnocení následné analýzy. V druhé čáasti jsou stanoveny základní principy, metody a nástroje důležité pro provedení analýzy, Třetí částí práce je samotná analýza vzdělávacího systému ve společnosti FRENCH-REST spol.s.r.o.. V poslední části práce jsou, na základě tohoto rozboru, navrhnuty optimalizační řešení, které by mohli přispět k zefektivnění vzdělávání v této firmě.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této bakalářské práce s názvem "Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci" je analýza stávajícího systému vzdělávání ve vybrané organizaci, zhodnocení jeho nastavení a návrh vhodných opatření k odstranění jeho případných nedostatků. Za účelem dosažení stanoveného cíle je zhotovena úvodní teoretické část práce, a to na základě nastudování odborné literatury, zabývající se problematikou vzdělávání pracovníků. První kapitola představuje obecný úvod do vzdělávacího systému. Vymezuje pojem vzdělávání, popisuje, jakých oblastí se týká, a uvádí důvody, proč je pro podnik důležité, aby věnoval náležitou pozornost vzdělávání pracovníků. Další kapitola, nazvaná "Systematické vzdělávání" se již podrobně zabývá otázkou systematického vzdělávání, které je jedním ze základních předpokladů efektivního vzdělávání pracovníků. V rámci systematického vzdělávání jsou vymezeny čtyři klíčové fáze cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, samotná realizace vzdělávání a závěrečná fáze vyhodnocování výsledků vzdělávacího programu a posouzení jeho efektivity. Praktická část se věnuje konkrétnímu cíli práce, tedy analýze vzdělávacího systému ve vybrané organizaci, kterou je Krajský úřad Jihočeského kraje. Nejprve je charakterizováno postavení a působnost této organizace v rámci kraje a popsána její organizační struktura. Poté je zmapován nastavený systém vzdělávání pracovníků tohoto úřadu. Je zjištěno, že tento systém funguje ve čtyřech základních oblastech, kterými jsou vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. Jednotlivé oblasti jsou podrobně popsány, což napomáhá poslední fázi práce, zjištění nedostatků a následné navrhnutí opatření k jejich odstranění. Tato doporučení by měla vést ke zlepšení a větší efektivnosti stávajícího systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.