Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětská prostituce a její prevence
Formánková, Tereza ; Cimrmannová, Tereza (vedoucí práce) ; Stretti, Sylvie (oponent)
Téma mé diplomové práce je dětská prostituce a její prevence. Cíle práce je přehledová studie o sociální práci na základě odborné literatury a stručná ilustrace tohoto jevu na základě rozhovoru s odborníkem a kazuistikou dívky, jež byla obětí komerčního sexuálního zneužívání. Zaměřila jsem se především na sociální práci s touto cílovou skupinou, její metody a možnosti terapie. Věnovala jsem se též popisu jevu, tedy popisu komerčního sexuálního zneužívání a možnostem prevence. Zvolený problém jsem řešila pomocí rozhovoru s odborníkem a kazuistiky. Metodou zpracování dat byla analýza dokumentů, konkrétně analýza rozhovoru a kazuistiky. Práce předkládá kompilaci doporučení pro sociální práci s touto cílovou skupinou na základě odborné literatury a také na základě rozhovoru s odborníky a kazuistiky. Dalším přínosem je kompilace vědomostí o prevenci dětské prostituce na základě výše uvedeného. Na základě zjištěných údajů je možné pokračovat ve studiu problematiky dětské prostituce, diplomová práce je vhodným úvodem do tohoto studia.
Hodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Formánková, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švadlenová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikovým systémem vzdělávání. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. a na základě teoretických poznatků navrhnutí opatření, která povedou k vyšší efektivnosti vzdělávacího systému ve společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, prostředí, faktorů a vztahů týkajících se problematiky vzdělávání zaměstnanců. Dále se teoretická část zabývá systematickým vzděláváním. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s., který je rozdělen na čtyři části, a to na identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávacích akcí a hodnocení vzdělávání. Poté jsou uvedeny návrhy na zlepšení systému vzdělávání v dané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.