|
Dětská prostituce a její prevence
Formánková, Tereza ; Cimrmannová, Tereza (vedoucí práce) ; Stretti, Sylvie (oponent)
Téma mé diplomové práce je dětská prostituce a její prevence. Cíle práce je přehledová studie o sociální práci na základě odborné literatury a stručná ilustrace tohoto jevu na základě rozhovoru s odborníkem a kazuistikou dívky, jež byla obětí komerčního sexuálního zneužívání. Zaměřila jsem se především na sociální práci s touto cílovou skupinou, její metody a možnosti terapie. Věnovala jsem se též popisu jevu, tedy popisu komerčního sexuálního zneužívání a možnostem prevence. Zvolený problém jsem řešila pomocí rozhovoru s odborníkem a kazuistiky. Metodou zpracování dat byla analýza dokumentů, konkrétně analýza rozhovoru a kazuistiky. Práce předkládá kompilaci doporučení pro sociální práci s touto cílovou skupinou na základě odborné literatury a také na základě rozhovoru s odborníky a kazuistiky. Dalším přínosem je kompilace vědomostí o prevenci dětské prostituce na základě výše uvedeného. Na základě zjištěných údajů je možné pokračovat ve studiu problematiky dětské prostituce, diplomová práce je vhodným úvodem do tohoto studia.
|
| |
|
Hodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Formánková, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švadlenová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikovým systémem vzdělávání. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. a na základě teoretických poznatků navrhnutí opatření, která povedou k vyšší efektivnosti vzdělávacího systému ve společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, prostředí, faktorů a vztahů týkajících se problematiky vzdělávání zaměstnanců. Dále se teoretická část zabývá systematickým vzděláváním. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s., který je rozdělen na čtyři části, a to na identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávacích akcí a hodnocení vzdělávání. Poté jsou uvedeny návrhy na zlepšení systému vzdělávání v dané společnosti.
|