Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Řízení rozvoje pedagogických pracovníků na středních odborných školách
Sajdlová, Stanislava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů na středních odborných školách. Popisuje postoj a zkušenosti ředitelů škol v této oblasti. Cílem je zmapovat, analyzovat a současně zformulovat závěry, které budou užitečné a přínosné v práci ředitelů škol.Ukázat možnosti rozvoje pedagogických pracovníků, aplikovat poznatky z oblasti rozvoje lidských zdrojů z obecného managementu na specifické učitelské prostředí a zároveň ukázat důležitost a vzrůstající význam těchto procesů ve školství. Závěry vycházejí z výzkumného šetření provedeného na středních odborných školách mezi řediteli i učiteli s využitím dotazníku jako výzkumného nástroje. KLÍČOVÁ SLOVA: Personální práce, řízení, rozvoj lidských zdrojů, systém personální práce,vzdělávání, metody,
Řízení rozvoje pedagogických pracovníků na středních odborných školách
Sajdlová, Stanislava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů na středních odborných školách. Popisuje postoj a zkušenosti ředitelů škol v této oblasti. Cílem je zmapovat, analyzovat a současně zformulovat závěry, které budou užitečné a přínosné v práci ředitelů škol.Ukázat možnosti rozvoje pedagogických pracovníků, aplikovat poznatky z oblasti rozvoje lidských zdrojů z obecného managementu na specifické učitelské prostředí a zároveň ukázat důležitost a vzrůstající význam těchto procesů ve školství. Závěry vycházejí z výzkumného šetření provedeného na středních odborných školách mezi řediteli i učiteli s využitím dotazníku jako výzkumného nástroje. KLÍČOVÁ SLOVA: Personální práce, řízení, rozvoj lidských zdrojů, systém personální práce,vzdělávání, metody,

Viz též: podobná jména autorů
2 Sajdlová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.