Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS E510
Hudec, Tomáš ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práci "Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady OLYMPUS  E510" je možné rozdělit do tří částí - obecná, konkrétní a závěr. Obecná úvodní část je věnována fotoaparátu Olympus E510, ovládání všech jeho módů je popsáno v rámci stručného manuálu. Dále se první část věnuje použitým technologiím, zejména od Adobe. Druhá část se již věnuje konkrétní implementaci simulátoru fotoaparátu Olympus E510, na základě znalostí získaných v první části práce. Závěrem je hodnocena implementace z hlediska využití konkrétní technologie, ta je porovnána s možnými alternativami a jsou vyzvednuty její klady/zápory.
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC FZ7
Bielik, Branislav ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Simulátor a trenažér digitálních fotoaparátů řady Panasonic FZ7 se zabývá návrhem a realizací výukových manuálů a trenažéru pro tento digitální fotoaparát. Aplikace bude sloužit na podporu výuky na Univerzitě třetího věku. Implementace je pomocí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript. Jsou zde popsány základy fotografování jako aj tvorby aplikací v prostředí Flash. Simulace umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení při výuce a manuál přehledným způsobem vysvětlí základní použití fotoaparátu.
Adaptační proces na jednotkách intenzivní péče z pohledu všeobecných sester
ŠUBRTOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je představení jednotky intenzivní péče, adaptačního procesu a rozbor adaptačního procesu na jednotkách intenzivní péče. V teoretické části diplomové práce je popsána intenzivní péče všeobecně včetně historie, personálního obsazení, rozdělení poskytované péče, národního registru intenzivní péče až po vzdělávání sester, či vybavení takového pracoviště. Dále je popsán adaptační proces, který je v této práci hlavním tématem. Je popsán včetně jeho druhů, fází, průběhu ve zdravotnictví, metodického pokynu, a také je přiblíženo koučování, mentoring, komunikace a v neposlední řadě motivace, která je též v adaptačním procesu důležitou součástí. Výzkumná část je realizována formou polostrukturovaných rozhovorů s respondenty pracujícími v intenzivní péči jako školitelé, kteří jsou zapojováni do školení nových pracovníků v adaptačním procesu a s pracovníky, kteří jsou po jeho absolvování. Na základě získaných dat od informantů zapojených do výzkumného šetření byla provedena kategorizace dat, v níž jsou výsledky podrobně popsány. Práce představuje názory všeobecných sester na adaptační proces probíhající na jejich pracovišti. Dále poukazuje na nedostatky a na oblasti, kterým je potřeba v adaptačním procesu věnovat zvýšenou pozornost. Těmi je oblast komunikace a průběžného hodnocení adaptačního procesu, dokumentace a výukových materiálů, oblast potřebného času a prostoru na školení, motivace v adaptačním procesu a také oblast vlivu kolektivu na nového pracovníka, a tak na celý adaptační proces.
Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách
Machová, Blanka ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách Cíle: Cílem práce je na základě opakovaného testování zanalyzovat úroveň vybraných pohybových dovedností u dívek v pražských volejbalových přípravkách. Metody: Byla realizována dvě terénní měření šesti pohybových dovedností u dívek v pěti pražských volejbalových přípravkách. Získané výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů a vzájemně porovnávány za použití aritmetického průměru. Výsledky: Bylo zjištěno, že optimálním složením volejbalových přípravek jsou dívky ve věku 6-9 let. Toto věkové rozmezí je totožné se senzitivním obdobím, které je nejvhodnější pro rozvoj pohybových schopností a dovedností. Klíčová slova: volejbal, pohybové schopnosti, pohybové dovednosti, děti mladšího školního věku, sportovní trénink, trenér, všestranná tělesná příprava, motorické testy
Srovnání výukových metod v různých plaveckých školách či centrech.
Češnerová, Markéta ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Tématem této práce je srovnání výukových metod v plaveckých školách či centrech. Práce je zaměřena na děti předškolního věku. V teoretické části se věnuji charakteristice plávání a jeho významu pro lidský organismus. Věnuji se věkové skupině předškolních dětí a jejich věkovým zvláštnostem, metodám plavecké výuky a využívání plaveckých pomůcek. Praktická část této práce se zabývá rozdíly v použitých výukových metodách ve třech plaveckých školách, využíváním plaveckých pomůcek a zhodnocením kvalifikace cvičitelů plavání. Klíčová slova Plavecká výuka, děti, předškolní věk, plavecká škola, výukové metody, plavecké pomůcky, učitel, cvičitel.
Porovnání veslařského tréninku mládeže a dospělých
Mocek, Karel ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Tématem této práce je porovnání veslařského tréninku mládeže a dospělých. V teoretické části práce je stručně zmíněna historie veslování, historické, ale i současné úspěchy našich veslařů a taktéž je zde zmínka o významných trenérech. Další kapitoly se již týkají samotného veslařského tréninku a specifik přípravy jednotlivých věkových kategorií. Praktická část se týká krátkého seznámení s veslaři, kteří trénovali podle daných tréninkových plánů a porovnávání tréninkových deníků jednotlivých kategorií. Klíčová slova Veslař, veslování, veslařský trénink, loď, trenažér, vesla posilovna, vytrvalost, síla, rychlost, zátěž
Koučink trenéra v utkání
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název: Koučink trenéra v utkání Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou soutěžních utkáních mládežnické kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy chování trenéra a jeho postojovou aktivitu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem a jakou formou by měl trenér své svěřence v zápase motivovat? Jaký vliv bude mít zápas a jeho výsledek na postojovou aktivitu trenéra ve sledovaných zápasech? Jakým způsobem trenér podává instrukci a zpětnou vazbu? Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio a videozáznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: koučink, kouč, trenér, zpětná informace, instrukce
Důvody ukončení závodní činnosti v judu u dětí v pubertě 14 - 18 let
Šaroch, Marcel ; Pavelka, Radim (vedoucí práce) ; Smolík, Petr (oponent)
Název: Důvody ukončení závodní činnosti v judu u dětí v pubertě 14 - 18 let Cíl: Cílem diplomové práce je zjištění možných důvodů ukončení závodní činnosti u dětí v pubertě v judu, získaných kvalitativní metodou sběru dat pomoci ankety. Metoda: Pomocí ankety, která byla rozeslána 42 trenérům a 21 dětem, byly zjištěny důvody ukončení závodní činnosti u dětí ve věku 14 - 18 let. Výsledky: Zjistili jsme, že mezi nejčastější důvody patří úzkost objevující se před zápasy, nedostatek času a náročné studium na SŠ či VŠ mimo bydliště. Klíčová slova:důvody ukončení závodní činnosti, trenér, judo, motivace
Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů
Žižka, Jan ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Štohanzl, Michal (oponent)
Název práce: Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjistit důvody klientů pro vstup do fitcentra, jejich tréninkové cíle, a zda může spolupráce klienta s osobním trenérem zlepšit efektivitu trénování a tím efektivnější dosažení klientových cílů. Metoda práce: Provedli jsme záměrný výběr osob bez pravidelné pohybové aktivity v anamnéze. Klienti nikdy nenavštěvovali pravidelně fitcentrum. Sledovaný soubor byl sestaven z 10 klientů. Jednalo se o 5 žen a 5 mužů. Věkové rozmezí klientů bylo od 23 do 47 let, hmotnost klientů se pohybuje v rozmezí od 61 kg do 105 kg a jejich tělesná výška byla od 157 cm do 192 cm. Sedavé zaměstnání má 6 dotázaných respondentů, 4 respondenti mají zaměstnání vyžadující určitou fyzickou aktivitu. Obsahem diagnostiky klientů je jak dotazování anketní formou - pohybový režim, tak antropometrické a motorické testování - shyby na přístroji, výdrž v podporu na předloktí a běh na 1500 m. Vstupní diagnostika byla provedena před pohybovou intervencí, po měsíci následovala diagnostika kontrolní a po 2. měsíci jsme provedli diagnostiku výstupní. Výsledky: Z výsledků diagnostických cviků vyplývá, že po měsíci pohybového programu bez spolupráce s trenérem došlo u klientů ke zlepšení o 12, 6 % oproti vstupním hodnotám. Druhý měsíc...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.