Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teoretické predikce vlivu zašuměného kanálu na tlumočníkův výkon při simultánním tlumočení a jejich empirické ověření
Volenová, Eva ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Jana (oponent)
Předkládaná práce se věnuje problematice šumu v procesu simultánního tlumočení. Vychází z pojetí šumu, jak jej definuje teorie informace a Claude Shannon ve svém komunikačním modelu. Teoretická část práce nejprve stručně vysvětluje základní pojmy z teorie informace, následuje popis Shannonova modelu. Dále jsou představeny vybrané modely tlumočení, které z něj vycházejí. Nakonec je na základě prostudované literatury vytvořen seznam potenciálních šumů, které mohou v procesu simultánního tlumočení na tlumočníka působit. Empirická část práce sestává z dotazníkového šetření a experimentu. Dotazníkové šetření ověřuje, nakolik jsou potenciální šumy ze seznamu vytvořeného v teoretické části práce vnímány jako rušivé tlumočníky v praxi. Navíc je díky odpovědím respondentů předložený seznam šumů rozšířen. Zároveň šetření zjišťuje, jaké strategie respondenti používají k překonávání nežádoucích faktorů. Nově odhalené šumy i strategie jsou v práci popsány za využití otevřených odpovědí respondentů. Experiment zkoumá dopady dávkového šumu na simultánní tlumočení. Celkem 13 respondentů v jeho rámci simultánně tlumočilo z angličtiny do češtiny nahrávku zašuměnou čtyřmi různými druhy dávkového šumu, které byly nasimulovány na základě modelů vytvořených Jiřím Miličkou. Výstupy tlumočení byly ohodnoceny třemi...
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Chuchrová, Jana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současným řízením komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě. Teoretická část práce se zaměřuje na rozbor odlišných pojetí pojmu komunikace napříč specializovanými společenskými vědami s důrazem na ekonomické disciplíny -- zejména management, PR, marketing a fundraising. Na úvod jsou ovšem zařazeny taktéž teorie komunikace v pojetí sociologie a psychologie, neboť ty definují základní pojmy v oblasti komunikace, které ekonomické disciplíny přejímají. Hlavními cíly teoretické části práce bylo zjistit, čím se jednotlivé přístupy ke komunikaci odlišují, vytyčit postup při konstrukci komunikační strategie a vymezit nástroje a zásady vnější komunikace organizace, které budou pro komunikaci Centra přínosné. Cílem praktické části bakalářské práce dále bylo zanalyzovat, jak se současné řízení vnější komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě shoduje s teorií. Stěžejním zdrojem informací pro praktickou část byly rozhovory se stávající ředitelkou Centra sklářského umění, MgA. Martinou Kulhavou, na jejichž základě byly vytyčeny zásadní nedostatky v komunikaci Centra. Závěry práce obsahují návrhy dílčích strategických kroků pro redukci těchto nedostatků a mají tak praktický dopad pro budoucí směřování marketingové komunikace Centra.
Marketingová komunikace značky APOGEO
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Kostková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.