Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání tržně a státem organizované hromadné dopravy na území ČR v letech 2000 - 2015
Hervert, David ; Pikhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá srovnáním tržně a státem organizovaného přístupu k hromadné dopravě z národohospodářského pohledu. Před samotným srovnáním je provedena analýza hromadné dopravy na území České republiky mezi lety 2000 a 2015. Teoretická část se věnuje nabízeným produktům hromadné dopravy, poptávce po dopravě, tržním a vládním sléháním i teorii podnikatele a informační funkci ceny. V praktické části jsou analyzovány a následně porovnávány jednotlivé druhy hromadné dopravy. Dále je provedena analýza hromadné dopravy v USA a provedena komparace s hromadnou dopravou v České republice.
Návrh a realizace mobilní aplikace pro zařízení iPhone
Vodák, Jakub ; Šmíd, Lubomír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro telefony iPhone od firmy Apple. Aplikace je vystavena a prodávána v elektronickém obchodě App Store. Součástí práce je vytvoření několika marketingových kampaní pro podporu prodeje.
VEŘEJNÝ MĚSTSKÝ PROSTOR - PŘEDNÁDRAŽÍ BRNO
Votroubek, Vít ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Veřejný městský prostor Brněnského přednádraží je rušnou tepnou v blízkosti centra. Tento prostor má svá specifika a svůj vlastní život. Je to jedno velké divadlo pod širým nebem se skrytým potenciálem a osobitým rázem. Koncept řešení tedy spočívá při zachování jeho hlavních dopravních tras ve vylepšení podmínek vizuálního a funkčního působení na návštěvníky.
Řešení pěší dopravy přes třídu Generála Píky v Brně
Ježek, Jan ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní návrh úrovňového přecházení chodců přes ulici třída Generála Píky v Brně. Ve stávajícím stavu je ulice vedena ve čtyřpruhovém uspořádání a přecházení je řešeno podchodem, který však není využíván.
Návrh železobetonového podchodu
Kopřiva, Jan ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout nosnou konstrukci železobetonového podchodu pod dálnicí. Délka přemostění je 4m. Konstrukce je uvažována jako rám vetknutý do základů. V práci bude navržena horní deska rámu, stěna a základový pás.
Marketingové strategie řetězce Subway
Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii a nástrojům. Dále se představí franchisingový model podnikání, jeho výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. V praktické části se představí společnost Subway v České republice, analýza její konkurence, marketingový mix a porovnají se národní a lokální marketingové kampaně.
Business plan - Subway franchise
Leitner, Tomáš ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro pobočku společnosti Subway a seznámení se s konceptem franchisingu. Teoretická část diplomové práce se věnuje definování franchisingu, jeho charakteristikám, znakům, výhodám a nevýhodám pro smluvní strany a popisuje náležitosti potřebné k založení podniku. V aplikační části je představen podnikatelský plán na otevření franchisového obchodního místa Subway.
Franchising jako forma vstupu na trh
El Gindy, Rasia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola je zaměřená na franchisový koncept SUBWAY.
Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway
Vostrý, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Benschová, Šárka (oponent)
Cílem této práce je teoreticky popsat fungování marketingu a franchisingu se všemi jejich aspekty a mezi sebou navzájem. Na konkrétním příkladu řetězce SUBWAY jsem odhalil nedostatky v oblasti marketingu a pak se snažil tyto nedostatky odstranit a navrhnout některé užitečné změny. Praktická část je založena jak na osobních znalostech, tak na informacích od majitelů a manažerů několika restaurací v Praze a Brně.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Čepera, Vít ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická vysvětluje základní pojmy, zabývá se historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a výhodami a nevýhodami tohoto druhu podnikání. Praktická část pohlíží na franchisingový koncept společnosti Subway ve světě a v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.