Název: Marketingové strategie řetězce Subway
Překlad názvu: Marketing strategies of the SUBWAY fast food chain
Autoři: Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchisa; marketing; Sendvič; Subway; značka; zákazník; brand; customer; franchise; marketing; sandwich; Subway

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205552


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet