Název: Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway
Překlad názvu: Marketing strategy of franchise chain Subway
Autoři: Vostrý, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Benschová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; marketingová strategie; Subway; franchising; marketing strategy; Subway

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114634


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet