Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Organizace mezinárodního závodu v synchronizovaném plavání Christmas Prize 2012
Ptáková, Lenka ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Kovařovic, Karel (oponent)
Název: Organizace mezinárodního závodu v synchronizovaném plavání Christmas Prize 2012 Cíle práce: Cílem této práce je rozebrat organizaci celé sportovní akce, najít její nedostatky a připravit návrhy na zlepšení. Dílčím cílem je seznámení široké veřejnosti s pravidly synchronizovaného plavání. Metody: Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila metodu popisné analýzy, elektronického dotazování a neformálního rozhovoru. Výsledky: Z výzkumu vyplynulo, že závod byl velmi kvalitní po organizační, technické i sportovní stránce. Jako největší slabina závodu se ukázal bazén, který nemá dostatečnou kapacitu a nedostatek financí. Klíčová slova: Synchronizované plavání, organizace, sponzorování, management.
Analýza nákladů u vybraných basketbalových soutěží
Vavrošová, Karolína ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Předmětem bakalářské práce je basketbal, jeho historický vývoj a současná pozice ve světě. Tato práce je určena všem zájemcům o basketbal a slouží především jako nákladová analýza. Výzkum analyzuje potřebné náklady klubů a hráčů v ženském basketbalu. Klíčová slova Basketbal Náklady Sponzoring Analýza nákladů
Příjmy organizačních výborů letních olympijských her
Žižka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Příjmy organizačních výborů letních olympijských her Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza hlavních příjmů jednotlivých organizačních výborů letních olympijských her. V práci jsou blížeji analyzovány především příjmy z prodeje vstupenek. Vedlejším cílem je upravení a dopočítání převodního mechanismu pro měny. Zjištěné hodnoty v národních měnách jsou převáděny na CZK roku 2010, tyto hodnoty vyjadřují skutečnou hodnotu, jaká by byla zaplacena v roce 2010, pokud by se olympijské hry konaly v České republice. Metody: V práci je použito pro sběr dat metod sekundární analýzy dokumentů. Základní soubor tvoří letní olympijské hry konané v období 1896-2008, k porovnání jsou přidány i odhady z Londýna (2012) a Prahy (2016, 2020). Zkoumané proměnné jsou: celkový příjem OVOH, příjem OVOH z prodeje televizních práv, příjem OVOH ze sponzorování, příjem MOV z TOP programu, příjem OVOH z prodeje licencí, příjem OVOH z prodeje vstupenek, průměrná cena prodané vstupenky, nejdražší a nejlevnější cena vstupenky na úvodní ceremoniál OH, celkový počet prodaných vstupenek. Pro převod hodnot z národních měn na CZK roku 2010 je použit převodní mechanismus využívající měnových kurzů, parity kupních sil a indexu spotřebitelských cen. Pro vyhodnocení výsledků se používají následující analýzy: trendová analýza pro...
Současné zdroje a možnosti financování veřejných knihoven v ČR
Kábrtová, Barbora ; Černá, Milena (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit aktuální situaci v oblasti financování veřejných knihoven v České republice. Úvodem do problematiky je stručné vymezení legislativního rámce financování veřejných knihoven. V hlavní části práce se autorka věnuje systému knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby a jak mohou být tyto knihovny zřizovány. Následuje analýza finančních zdrojů, které tyto knihovny mohou v současnosti využívat, tj. dotace od zřizovatele, programy a projekty na podporu knihoven (národní a zahraniční), fundraising, dárcovství, sponzoring, mecenášství, nadace a nadační fondy, dobrovolnictví, vlastní činnost. Nechybí ani popis cenové a finanční politiky, analýza hospodaření knihoven v jednotlivých krajích a vliv ekonomické krize na rozpočty knihoven. Po hlavní části práce týkající se celé České republiky následuje část zaměřená pouze na Středočeský kraj. Pro analýzu a popis finančních zdrojů a možností byla zvolena Středočeská vědecká knihovna v Kladně, příspěvková organizace. Analytickou část dále doplňují zkušenosti dalších vybraných knihoven, tj. Obecní knihovny v Žilině (u Kladna) a Městské knihovny Kutná Hora. Závěr celé práce je věnován perspektivám v oblasti financování [Autorský abstrakt].
Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Vaňous, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle práce: Hlavním cílem této práce je shrnout podmínky pro sponzorování freeskiingu, zjistit co sponzoři očekávají od jezdců k získání a udržení sponzoringu, a také jakou podporu očekávají jezdci od svého sponzora a co všechno jsou ochotni pro to udělat a obětovat. Dalším cílem je analýza celkového rozvoje a počtu firem pohybujících se ve freeskiingu. Metoda: Potřebná data byla získána pomocí dotazníků, které byly elektronickou podobou zaslány všem sponzorovaným jezdcům věnující se newschool freeskiingu. Obdobné dotazníky byly také zaslány všem týmovým manažerům firem či distributorům, kteří sponzoring poskytují. Výsledky: Jezdci i sponzoři jsou se sponzoringem poměrně spokojeni, ovšem k dokonalé spolupráci je ještě třeba odstranit poměrně závažné chyby a nedostatky. Po zlepšení komunikační stránky by se situace jistě o mnoho zlepšila.
Fundraising jako způsob financování neziskových organizací
Zámečník, Jan ; Vechetová, Marta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje informace o způsobech financování neziskové organizace a o možných zdrojích, které jsou využitelné při fundraisingu. Její součástí je i přehled významných dárců z minulých let. Další část práce se pak obsahuje informace o činnostech, které by měla nezisková organizace vykonat pro podání grantové žádosti. Jsou zde i informace o činnostech, které následují po úspěšném získání grantu. Část práce je pak věnována představení způsobu získávání zdrojů v neziskové organizaci signály.cz, o.s.
Sponzoring ve sportovním odvětví
Helma, David ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat sportovní sponzoring ve fotbalových klubech v České republice. Práce se zaměřuje na všechny fotbalové kluby, které hrály v sezóně 2013/2014 Fotbalovou národní ligu. V teoretické části jsou obecně definovány a přiblíženy cíle a druhy sponzoringu. V dalších kapitolách se zaměřuje na sportovní sponzoring, a to od jeho počátku, přes cíle a druhy až po nejdůležitější část, kterou je nabídka pro sponzora. Na konci teoretické části, je rozebrána problematika právní úpravy sponzoringu. Praktická část byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Dotázáno bylo všech 16 klubů Fotbalové národní ligy, přičemž zapotřebí byla návratnost alespoň 60 %, což je 10 klubů. Otázky v dotazníku byly strukturovány tak, aby odpovídaly teoretické části práce a dokázaly nahlédnout a zpřehlednit, jak sponzoring probíhá v praxi. Na základě získaných dat byl využit kvantitativní přístup skrze metodu dotazníkového šetření. Získané výsledky jsou slovně rozebrány a hlouběji interpretovány. Na základě dosažených výsledků, jsou v závěru práce pro kluby navržena obecná doporučení v rámci sponzoringu a shrnuty závěry této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.