Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix maloobchodu
Hon, Marek ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro maloobchodní prodejnu. Zavedení těchto marketingových strategií do podniku. Tento podnik se zabývá prodejem smíšeného zboží, masa, masných výrobků a farmářských produktů. První část práce je zaměřena na teorii marketingového plánování. V druhé části je pozornost věnována podniku a jejímu popisu. V části návrhové je pak cílem analýza jejího současného stavu a vytvoření návrhu marketingového plánu.
Zhodnocení existence synergických efektů u vybraných konsolidujících subjektů
Schreiber, Adam ; Kubovic, Pavel (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku synergických efektů u vybraných konsolidujících subjektů v České republice. Cílem práce je vyhodnocení, zda u vybraných koncernů oboru "Velkoobchod, maloobchod; oprava a údržba motorových vozidel" dochází ke vzniku synergických efektů. Rozhodnutí o působení synergických efektů je provedeno na základě porovnání hodnot vybraných indikátorů u mateřského podniku a koncernu.
Marketingový výzkum maloobchodního trhu
Nesvačilová, Dana ; Novotný, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, aktuálních trendů a aspektů spojených se zákazníkem. Druhá část obsahuje analýzu vývoje maloobchodu poslední dekády a další analýzy, z nichž získané závěry poslouží jako východiska pro zpracování marketingového výzkumu. Získané informace z tohoto výzkumu budou základem pro formulaci návrhů podoby nové služby pro obchodníky, k odhalení perspektivy nakupování potravin a rychloobrátkového zboží pomocí internetu či jiných komunikačních služeb.
Proposal of Motivational Programme in the Company Karafa, Ltd.
Lužová, Alice ; Tieber, Michael (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Objective of this thesis is to analyze the HRM functions within the company Karafa Ltd. Company is leading retailer sales of flowers in Czech Republic and currently is solving issues with high fluctuation of manpower as well as lack of motivation. Author of this thesis is going to apply particularly questionnaire and other research methods to determine how employees are satisfied with their work and what motivates them. The purpose of this thesis is to suggest feasible solution that can improve HRM functions in Karafa Ltd.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Srovnání a zhodnocení systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek
JANDOVÁ, Tereza
Tato práce je zaměřena na srovnání a zhodnocení stavu systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek. Na základě této analýzy je cílem identifikovat silné a slabé stránky společnosti a stanovit možná opatření a návrhy, které by mohly vést ke zlepšení. Jako klíčová společnost této práce byla zvolena společnost PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o., další společností byla společnost OD Andy, s.r.o. Zaměřila jsem se převážně na řízení společností, jejich organizaci, ekonomiku, oblast lidských zdrojů a také jsem analyzovala makroprostředí, ve kterém se tyto podniky nacházejí.
Předpoklady zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v regionech
HOFFMANN, Jan
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy současné situace a trendů maloobchodního trhu navrhnout možnosti zvýšení konkurenceschopnosti spotřebních družstev, zlepšit tak jejich tržní postavení a dosáhnout požadované úrovně služeb zákazníků v českém maloobchodním prostředí. Zjištěné výsledky poukazují na shodu odpovědí zákazníků prodejen spotřebních družstev s ostatními zákazníky maloobchodního trhu, zejména na oblast zavádění moderních technologií v obchodě, které nejsou zákazníky zcela vyžadovány a raději by uvítali rozšíření stávajících maloobchodních služeb v podobě čitelných informací na obalech. Zákazníci prodejen spotřebních družstev kladně hodnotí možnost zavedení věrnostního programu, jež by bylo vhodné provést na centrální úrovni, aby daný věrnostní program byl dostupný všem zákazníkům prodejen spotřebních družstev. Implementací zjištěných a zároveň navrhovaných řešení by mohlo dojít k rozšíření stávající základy zákazníků prodejen spotřebních družstev a zlepšování jejich postavení na českém maloobchodním trhu.
Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu (Walmart)
PINCOVÁ, Kristýna
Předmětem bakalářské práce ?Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu? je zkoumání, analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí a zhodnocení finanční situace podniku. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. Druhá část zahrnuje analýzu amerického maloobchodu. V třetí části dochází k popisu společnosti Wal-Mart. Získané teoretické poznatky jsou aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Wal-Mart.
Analýza privátních značek v prostředí českého retailingu
Křepelová, Soňa ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza privátních značek a vnímání privátních značek ze strany spotřebitelů. Teoretická část se zabývá značkami, strategickým řízením značek, privátními značkami, vývojem na světovém a českém trhu. Praktická část je věnována vlastnímu výzkumu výrobků privátních značek a výzkumu mezi koncovými spotřebiteli. Na základě analýzy je navrženo doporučení obchodním řetězcům ke zvýšení podílu privátních značek na celkových prodejích.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.