Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 184 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Atributová autentizace
Chwastková, Šárka ; Hajný, Jan (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy pro atributovou autentizaci. Popisuje obecně aktuální atributové systémy, jejich entity a vlastnosti. Práce se zaměřuje podrobněji na atributový systém Identity Mixer. Průběh komunikace atributového systému Identity Mixer je implementován v jazyce JavaScript. Vytvořená aplikace je webová vizualizace znázorňující popis protokolů, entit a průběh s výpočty atributového systému Identity Mixer. Aplikace umožňuje výpočty protokolů s malými, uživatelem zadanými, čísly, ale i velkými, předem definovanými, čísly.
Webová platforma pro spolupráci aktivistů
Kabelka, Jiří ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření webové platformy pro sjednocování ekologicky zaměřených aktivistů obsahující nástroje pro vyhledávání vhodných projektových partnerů a následnou správu projektů. Obsahem práce jsou také nástroje pro komunikaci, hodnocení projektů a uživatelů. Platforma je postavena na architektonickém vzoru Model-view-controller. Pro implementaci komunikace se serverem používá platforma PHP Framework Laravel. Pro ukládání dat je použita databáze MySQL a pro vytvoření uživatelského rozhraní je použita CSS knihovna Bootstrap, Blade templating engine, Sass překompilovaný modulovým seskupovačem Webpack a nativní JavaScript s knihovnou jQuery.
Segmentace polygonálního modelu
Švancár, Matúš ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rozoberá a približuje problematiku segmentácie polygonálnych modelov. Prezentuje návrh interaktívnej metódy inšpirovanej metódou popísanou v článku Interactive Mesh Segmentation Based on Feature Preserving Harmonic Field. Metóda využíva graph-cut a je implementovaná vo forme webovej aplikácie. Aplikácia podporuje formáty .obj a .stl, umožňuje používateľovi načítať model, nekresliť po povrchu modelu náčrtky reprezentujúce popredie a pozadie, a spustiť segmentáciu. Po dokončení si môže používateľ výsledné modely stiahnuť, alebo pokračovať v segmentácii s jedným z nich.
TypeScript Application Generation from REST API Descriptions
Lipjanec, Silvester ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of a tool for generating parts of client applications in TypeScript language from the description of a REST interface. The goal of the tool is an automatic generation of an application skeleton which uses the Angular framework including data structures and services enabling access to server endpoints. The thesis describes the interfaces based on the REST architectural style, as well as the technologies used for their description. The tool was implemented in TypeScript language and uses the Node.js runtime. The output file generation is based on the Mustache.js template system. The result is a tool which allows the generation of source code based on the provided WADL or OpenAPI interface description, which can be simply used as a part of an Angular application.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Rozšíření pro real-time sdílení obsahu
Podlužanský, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implemetovať rozšírenie pre editor Visual Studio Code, ktoré umožní zdieľať obsah poznámkových blokov. Cieľová skupina sú najmä učitelia a študenti, kde učiteľ zdieľa obsah svojho poznámkového bloku študentom a na základe tohto zdieľania ich učí programovanie.
Herní portál v Cloudu
Pečínka, Zdeněk ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se návrhu a implementaci aplikace se zameřením na její škálovatelnost a modularitu. Výsledkem práce je herní portál umožňující hraní her Tanky a Lodě, které je možné hrát proti jiným uživatelům i proti počítačem ovládanému protihráči. Součástí řešení je zhodnocení škálovatelnosti nejnáročnějších komponent, založené na výsledcích zátěžových testů.
Systém vyšetření pacientů založený na technikách mHealth
Kulinich, Viacheslav ; Mucha, Ján (oponent) ; Mekyska, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem systému vyšetření pacientů, pomocí dotazníků, využívajících metody mHealth. V prvních dvou kapitolách této práce je shrnuta problematika vyšetřování pacientů, funkce, které musí plnit elektronický dotazník, dále jsou porovnány existující typy mobilních aplikací a je vybrán nejvhodnější typ pro elektronický dotazník. Následující kapitoly obsahují proces tvorby webových aplikací, implementaci klientské a serverové části, jejich komunikaci, použité zabezpečovací prvky a stručný popis grafického rozhraní. Výsledkem je funkční progresivní webová aplikace, která byla úspěšně otestována a zveřejněna na internetu.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech
Řehulka, Marek ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Kořenek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro ovládání dohledového systému v obytných vozech a karavanech. V rámci práce jsou představeny dostupné principy a zpracovaná rešerše existujících řešení. Vlastní řešení je tvořeno mobilní Android aplikací a desktop aplikací simulátoru centrální jednotky dohledového systému. Simulátor je založen na technologii Node.js a node-webkit. Simulátor komunikuje s dostupnými zařízeními pomocí RF Transcieveru a ostatní zařízení simuluje. Mobilní aplikace komunikuje se simulátorem prostřednictvím technologie Bluetooth Low Energy a GSM. Význámná část popisu implementace je věnována technologii Bluetooh Low Energy a problémům, které jsou s ní spojeny. Výsledné řešení klade důraz na použitelnost uživatelského rozhraní a možnosti dohledu nad širokým spektrem připojených zařízení. Systém implementuje také vlastní logiku upozornění na sledované události. Práci uzavírá zhodnocení výsledného systému a nastínění možností budoucího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 184 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.