Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Václava Havla na příkladu jeho vystoupení před americkým Kongresem v únoru 1990
Jirkovská, Petra ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Dorčáková, Jana (oponent)
Tato bakalá ská práce se zabývá mediálním obrazem Václava Havla na p íkladu jeho vystoupení p ed americkým Kongresem v únoru 1990. Cílem je zjistit, jak se vytvá el a prom oval mediální obraz Václava Havla, a to ze dvou pohled . Jednak jsou analyzovány ty i eskoslovenské deníky - Rudé právo, Mladá fronta, Lidové noviny a Práce a jednak t i deníky americké - The New York Times, USA Today a The Washington Post v období od 15. února do 1. b ezna 1990. Záv re ná ást analýzy zkoumá vývoj události po uplynutí deseti a dvaceti let. V tomto p ípad jsou zmapována pouze eská média za m síc únor 2000 a 2010. Hlavní metodou je kvalitativní výzkum, jenž umož uje lepší vyhodnocení a interpretaci zjišt ní. Teoretická ást zahrnuje popis spole enské a politické situace v eskoslovensku v zim 1990 a roli Václava Havla v zahrani ní politice po jeho nástupu do funkce. Následuje charakteristika jednotlivých titul v etn popisu rozdíl v historickém vývoji eskoslovenského a amerického tisku. Cíl práce je porovnán s p ístupem odborné literatury z pohledu sociální a mediální konstrukce reality.
Mediální reflexe českého pavilonu na EXPO 2015 v českém a italském tisku
Roubíčková, Anna ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá mediální reflexí pavilonu České republiky na poslední proběhnuvší světové výstavě v českých a italských tištěných denících. Do výzkumného vzorku obsahové analýzy bylo zařazeno 12 deníků (Hospodářské noviny, Lidové noviny, Mladá fronta DNES, Právo, E15, Deník, Corriere della Sera, la Repubblica, La Stampa, Il Giornale, Il Messaggero, Il Sole 24 Ore), které byly sledovány v období od 1. 3. 2015 do 30. 11. 2015. Obsahová analýza 137 článků proběhla nejprve individuálně na úrovni obou států, poté byly porovnány mediální obrazy českého pavilonu v českém a italském tisku. Bylo zjištěno, že největší množství mediálních výstupů bylo shodně uveřejněno v měsíci květnu a v každé zemi výrazně dominoval právě jeden titul. Naopak primárním prvkem diferenciace mediálních reflexí se stal rozsah zájmu mediálních výstupů. Z referování výhradně o českém pavilonu či o informování o více národních zastoupeních vyplývají odlišnosti v dalších proměnných, kterými jsou kupříkladu základní tematická charakteristika článků či v nich nejakcentovanější zpravodajské hodnoty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.