Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Janovský, Marián ; Heleš, Andrej (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej stratégie podniku. Práca bola vytváraná v spolupráci so spoločnosťou Motor-Car Trenčín s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom automobilov značky Mercedes-Benz. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie teoretických poznatkov. Analytická časť práce slúži na analýzu spoločnosti a dotazníkové šetrenie. Návrhová časť práce obsahuje konkrétne návrhy na zlepšenia stávajúcej marketingovej stratégie spoločnosti v oblastiach produktu, ceny, distribúcie a komunikácie.
Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví
Mičudová, Martina ; Židó, Ján (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cielom mojej diplomovej práce bola príprava návrhu marketingovej stratégie na rozvoj služieb elektronického bankovníctva v banke XY, a.s.. V analytickej časti práce sa zaoberám analýzami zákazníkov, tak aj konkurenciou a rovnako rozborom situácie na slovenskom bankovom trhu, jeho silnými stránkami i slabinami, príležitosťami a hrozbami. Jednotlivé produkty elektronického bankovníctva sú klasifikované podla pozície v Bostonskej matici. Závery získane z analytickej časti práce, sú podkladom k formulovaniu návrhov týkajúcich sa optimálneho marketingového mixu produktov elektronického bankovníctva.
Analýza trhu čokoládových cukroviniek- Veľká Británia
Kiš Bandiová, Alexandra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Siwiec, Peter (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou trhu čokoládových cukroviniek vo Veľkej Británii. Metodológia použitá k načrtnutiu komplexných hlavných trendov je analýza maloobchodných dát doplnená spotrebiteľským panelom a spotrebiteľským prieskumom. V konečnom dôsledku práca poskytuje detailné zmapovanie trhu čokoládových cukroviniek a vypracováva sériu odporúčaní pre marketingovú orientáciu vo Veľkej Británii.
Physiogel relaunch on Czech and Slovak market
Tatičová, Lucia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Prechtlová, Marta (oponent)
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej problematiky. Následne, praktická časť prinesie v prvej etape vypracovanie marketingového plánu, a v druhej etape sa bude venovať marketingovému výskumu, jeho štruktúre, analýze a vyhodnoteniu. Výstupom týchto aktivít bude nie len analýza a zhodnotenie súčasne realizovanej stratégie marketingového mixu, ale taktiež obohatenie poznatkov týkajúcich sa cieľovej skupiny a vytvorenie odporúčaní orientovaných na prípadnú modifikáciu zvoleného mixu a marketingových aktivít na rok 2014.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Orlichová, Zuzana ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat jaký vliv mají na spotřební chování mužů. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro výrobce kosmetiky jako lépe kapitalozovat z příležitostí vycházejícich z tohto trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.