Název: The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
Překlad názvu: The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Autoři: Orlichová, Zuzana ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: bariéry přijetí; homosexualita; kosmetika; marketingový výskum; muži; projekční metody; adoption barriers; consumer behviour; cosmetics; homosexuality; market research; projective techniques

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85276


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet