Název: Návrh marketingové strategie rozvoje služeb elektronického bankovnictví
Překlad názvu: Desing of marketing strategy of electronic banking service
Autoři: Mičudová, Martina ; Židó, Ján (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronické bankovníctvo; Marketing; Marketingová stratégia; Marketingový výskum; Electronic banking; Marketing; Marketing research; Marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25455

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221498


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet