Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Propagácia s využitím sociálnych médií
Švončinárová, Karolína
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování marketingové kampaně pomocí vybrané sociální sítě. V teoretické části se práce zabývá především poznatky z oblasti marketingové komunikace na internetu, sociálními médii a sociálními sítěmi a vztahy mezi nimi. Cílem bakalářské práce je tvorba marketingové kampaně pro slovenské květinářství Kvety Timea, s přihlédnutím na vybrané marketingové cíle. Marketingová kampaň je vytvořena v prostředí sociální sítě Facebook. Obsahem této kampaně je seznámení se s vybraným subjektem, zhodnocení konkurence, cílové skupiny a současného stavu propagace. Po realizaci samotné marketingové kampaně práce přejde k výsledkům, které dosáhla. V závěru jsou zhodnoceny celkové výsledky kampaně a doporučení do budoucna.
Marketingový mix konkrétní společnosti
Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových strategií jako nástrojů organizací občanského sektoru v prosazování veřejných zájmů. První část diplomové práce slouží k objasnění teorie problematiky organizovaného občanského sektoru, marketingových strategií organizací občanského sektoru a procesu schvalování zákonů v České republice včetně objasnění pojmu veřejný zájem. Druhou část diplomové práce tvoří kvalitativní empirický výzkum, jehož cílem je popsat celou podobu vybrané realizované kampaně vytvořené za účelem prosazení veřejného zájmu v podobě legislativní změny, porozumět, jak realizátoři kampaně hodnotí kampaň a jak vnímají spolupráci organizace občanského sektoru a marketingové agentury (tržní organizace) na realizaci kampaně. Zvolenou metodou výzkumu je případová studie dobrého příkladu (dobré praxe) úspěšné marketingové kampaně Ve své kůži české organizace občanského sektoru Svobody zvířat, která přispěla k prosazení veřejného zájmu. S využitím analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů případová studie čtenáře seznamuje se zásadními okolnosti předcházející kampani Ve své kůži, s předmětným veřejným zájmem, navrženou marketingovou strategií a jejím zdůvodněním, s procesem realizace kampaně a dalších činností Svobody zvířat v kontextu legislativního procesu, zhodnocením kampaně z...
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích
Doleželová, Simona ; Císařová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobřichovský, Tomáš (oponent)
Název diplomové práce: Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá otázkou ochrany autorských práv k fotografiím, které byly užity v marketingových kampaních v prostředí sociálních sítí. Za účelem řešení této otázky práce pojednává o tom, jak by společnost, která chce užít fotografie v marketingové kampani na sociální síti, měla postupovat, aby nedošlo jak k porušení autorských práv autora dané fotografie, tak i k porušení práv osob zachycených na dané fotografii. Práce vymezuje i problematiku jiných autorských děl, která mohou být rovněž námětem fotografie. Práce dále řeší, za jakých předpokladů lze fotografie v marketingové kampani na platformě sociálních sítí užít. Samotný text diplomové práce je rozdělen do osmi kapitol. V textu je vymezen pojem fotografie jak z historického, tak z právního hlediska a jsou zde popsány jednotlivé aspekty autorského práva, které se týkají fotografie jakožto autorského díla a práv fotografa, který je autorem dané fotografie. Práce vysvětluje okamžik vzniku autorského práva k fotografii a dále definuje práva osobnostní a práva majetková k fotografii. Práce také řeší omezení spojená se zachycením cizí věci či osoby. Dále popisuje problematiku užití fotografie bez souhlasu autora, a především pak užití fotografie...
Marktetingová kampaň firmy GO! ski & board school
Mitáčková, Kateřina
Mitáčková, K. Marketingová kampaň firmy Go! ski & board school. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie a kampaně pro firmu Go! ski & board school. Na základě provedené analýzy prostředí a kvantitativního marketingového výzkumu byla navržena vhodná marketingová strategie včetně internetové marketingové kampaně, zaměřené na získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Šťastný, Tomáš
Šťastný, T. Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vy-branou společnost. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně zaměřené na guerilla marketing pro společnost MONETA Leasing, s.r.o. Na základě analýz primárních a sekundárních dat byla navržena vhodná forma reklamní kampaně. Ta je cílena na zisk nových zákazníků a šíření dobrého jména společnosti. Součástí návrhu je také podrobná kalkulace nákladů spojených s realizací.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele
Tsap, Yuliya ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a tvorbou marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele. V teoretické části jsou rozebrány principy marketingové kampaně, interkulturního marketingu a kulturních rozlišností. V práci budou provedeny dva výzkumy: první výzkum má za cíl zjistit či reklama vstupuje do stylového a kulturního konfliktu se sociálním prostředím, cílem druhého výzkumu je sestavení doporučení pro tvorbu marketingové kampaně pro vybrané státy na základě sekundárních dat.
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.