Název: Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele
Překlad názvu: Creation of Marketing Campaign According to Consumer Nationality
Autoři: Tsap, Yuliya ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstedeho typologie kultur; interkulturní marketing; kulturní rozdíly; marketing; marketingová kampaň; reklama; Ukrajina; Země střední a východní Evropy; advertisement; cultural differences; Eastern and Central Europe; Hofstede's typology of cultures; intercultural marketing; marketing; marketing campaign; Ukraine

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191340

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414467


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet