Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komplexnost a návaznost sociálních služeb pro jedince se zdravotním postižením
Lelková, Tereza ; Šťastná, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kodymová, Pavla (oponent)
Klíčová slova: Zdravotní postižení, mentální retardace, sociální služby, komplexnost, návaznost, dostupnost. Abstrakt Cílem diplomové práce je zmapovat potřeby osob se zdravotním postižením se zaměřením na osoby s mentální retardací, od jejich narození, až po ukončení jejich života a také množství, rozmanitost a kvalitu sociálních služeb s důrazem na jejich návaznost a komplexnost v bývalém okresním městě Rychnov nad Kněžnou. V práci se rovněž zaměřím na úskalí a potřeby rodiny, do které se dítě se zdravotním postižením narodí a také množství podpory a péče, které se jí v minulosti dostávalo a dostává do současnosti. Poukáži také na nesnáze spojené s dostupností sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením a jejich rodiny žijící ve vesnici vzdálené minimálně 20 km od okresního nebo krajského města. Ve druhé, praktické části realizuji empirické šetření s rodinami dětí se zdravotním postižením, kdy část z nich bude z okresního města nebo blízkého okolí a druhá část z více izolované části Rychnovska.
Výukové aplikace v prostředí www
Revenda, Václav ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
NÁZEV: Výukové aplikace v prostředí WWW ABSTRAKT: Cílem této práce je analyzovat dostupnost výukových www stránek zaměřených na výuku multimédií, evaluovat je na základě zvoleného souboru kritérií a zmapovat situaci na středních školách z hlediska využívání výukových programů na www. Ná- sledně vypracovat metodiku práce s dříve navrženými výukovými stránkami, nasadit a ověřit je ve výuce a získat tak zpětnou vazbu, která poslouží k dalšímu rozvoji tohoto prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: − zvuk, obraz, video − interaktivita, multimedialita, zpětná vazba, mobilita, jazyk, komplexnost
Audiovizuální performance Hyperspeed reach
Kočišová, Lenka ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Skočovský, Luděk (oponent) ; Palla, Marian (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce popisuje fenomén audiovizuální performance v různych konotacích. Podstatná část je věnována psychologické sondě do vlastního podvědomí a následnému metaforickému zpracování tohoto průzkumu. Důležitou součástí práce je shrnutí obecnych poznatků z fyzické reality a jejich metaforická aplikace na mentální a tvůrčí procesy. Tato analyza a vysvětlení vzniku vnitřních kognitivních modelů se uskutečňuje ve smyslu rozboru vztahů; interakcí na bázi spolupráce nebo konfrontace, ale i nemožnosti uchopení objektivní reality ze subjektivní pozice z důvodu splynutí rozlišování reálného a fiktivního. Vyznam audiovizuální performance je také zkoumán z lineární perspektivy historie, s cílem poukázat na obecny princip opakování se vzorců, ktery audiovizuální performance odhaluje jako činnost, která je nezbytnym projevem a zákonitostí samotného života a nejen pojmem uměleckého oboru.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Minařík, Tomáš ; Měska, Milan (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce hodnotí finanční a ekonomickou situaci firmy RELYFO, spol. s r.o. v období let 2004 - 2006 prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Obsahuje návrhy a doporučení ke zlepšení stávajícího stavu s přihlédnutím k možnostem firmy a oblasti strategií jejího podnikání do budoucna.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Ovesný, Martin ; Ptáček, Martin (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční situaci podniku společnosti ELSEREMO, a.s. v období let 2001 až 2005 prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení finanční situace podniku v budoucích letech.
Finanční gramotnost na základních školách v kraji Vysočina
Nechvátalová, Petra ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá finanční gramotností na základních školách v kraji Vysočina. Cílem této práce je přiblížení systému vzdělávání na základních školách v České republice. Teoretická část této práce popisuje systém vzdělávání, systém budování finanční gramotnosti a rámcové vzdělávací programy na základních školách. Vyjmenovány a popsány jsou i instituce, podílející se na zvyšování finanční gramotnosti. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření na základních školách, ze kterých můžeme vyčíst, jaké znalosti mají žáci na školách s různým programem výuky finanční gramotnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.