Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umění/Zločin Zločin/Umění
Blail, Michael ; Zálešák, Jan (oponent) ; Koleček, Michal (oponent) ; Rozbořil, Blahoslav (oponent) ; Palla, Marian (vedoucí práce)
Ústřední název disertační práce - UMĚNÍ/ZLOČIN - odkazuje k obecnému zkoumání těchto dvou fenoménů. Toto zkoumání tvoří pozadí hlavního tématu práce, kterým je skutečná událost záhadné smrti malíře a pastevce K., který za nevyjasněných okolností zemřel v obci P. dne 12. března 2011. V práci se zabývám alternativním vyšetřováním tohoto nevyjasněného úmrtí, jehož cílem je pokus o rekonstrukci události a snaha o nalezení odpovědi na otázku, co se osudnou noc stalo a existuje-li vrah, či nikoliv.
Skutky
Kopčil, Tomáš ; Palla, Marian (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Za skutek považuji určitou událost ve vnějším světě záležející na jednání člověka, která může mít znaky jednoho či více uměleckých činů anebo nemusí vykazovat znaky žádného uměleckého činu. Tato událost je pak jako skutek vymezena v příslušném aktu. Umělecký čin ve vztahu ke skutku představuje jistou konstrukci. Podstatu skutku tak představuje jednání umělce a následek tímto jednáním způsobený, který je relevantní z hlediska dějin výtvarné kultury. Jednání je projev vůle umělce ve vnějším světě, spočívající v konání nebo opomenutí, nekonání.
Audiovizuální performance Hyperspeed reach
Kočišová, Lenka ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Skočovský, Luděk (oponent) ; Palla, Marian (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce popisuje fenomén audiovizuální performance v různych konotacích. Podstatná část je věnována psychologické sondě do vlastního podvědomí a následnému metaforickému zpracování tohoto průzkumu. Důležitou součástí práce je shrnutí obecnych poznatků z fyzické reality a jejich metaforická aplikace na mentální a tvůrčí procesy. Tato analyza a vysvětlení vzniku vnitřních kognitivních modelů se uskutečňuje ve smyslu rozboru vztahů; interakcí na bázi spolupráce nebo konfrontace, ale i nemožnosti uchopení objektivní reality ze subjektivní pozice z důvodu splynutí rozlišování reálného a fiktivního. Vyznam audiovizuální performance je také zkoumán z lineární perspektivy historie, s cílem poukázat na obecny princip opakování se vzorců, ktery audiovizuální performance odhaluje jako činnost, která je nezbytnym projevem a zákonitostí samotného života a nejen pojmem uměleckého oboru.
Skutky
Kopčil, Tomáš ; Palla, Marian (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Za skutek považuji určitou událost ve vnějším světě záležející na jednání člověka, která může mít znaky jednoho či více uměleckých činů anebo nemusí vykazovat znaky žádného uměleckého činu. Tato událost je pak jako skutek vymezena v příslušném aktu. Umělecký čin ve vztahu ke skutku představuje jistou konstrukci. Podstatu skutku tak představuje jednání umělce a následek tímto jednáním způsobený, který je relevantní z hlediska dějin výtvarné kultury. Jednání je projev vůle umělce ve vnějším světě, spočívající v konání nebo opomenutí, nekonání.
Umění/Zločin Zločin/Umění
Blail, Michael ; Zálešák, Jan (oponent) ; Koleček, Michal (oponent) ; Rozbořil, Blahoslav (oponent) ; Palla, Marian (vedoucí práce)
Ústřední název disertační práce - UMĚNÍ/ZLOČIN - odkazuje k obecnému zkoumání těchto dvou fenoménů. Toto zkoumání tvoří pozadí hlavního tématu práce, kterým je skutečná událost záhadné smrti malíře a pastevce K., který za nevyjasněných okolností zemřel v obci P. dne 12. března 2011. V práci se zabývám alternativním vyšetřováním tohoto nevyjasněného úmrtí, jehož cílem je pokus o rekonstrukci události a snaha o nalezení odpovědi na otázku, co se osudnou noc stalo a existuje-li vrah, či nikoliv.
Audiovizuální performance Hyperspeed reach
Kočišová, Lenka ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Skočovský, Luděk (oponent) ; Palla, Marian (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce popisuje fenomén audiovizuální performance v různych konotacích. Podstatná část je věnována psychologické sondě do vlastního podvědomí a následnému metaforickému zpracování tohoto průzkumu. Důležitou součástí práce je shrnutí obecnych poznatků z fyzické reality a jejich metaforická aplikace na mentální a tvůrčí procesy. Tato analyza a vysvětlení vzniku vnitřních kognitivních modelů se uskutečňuje ve smyslu rozboru vztahů; interakcí na bázi spolupráce nebo konfrontace, ale i nemožnosti uchopení objektivní reality ze subjektivní pozice z důvodu splynutí rozlišování reálného a fiktivního. Vyznam audiovizuální performance je také zkoumán z lineární perspektivy historie, s cílem poukázat na obecny princip opakování se vzorců, ktery audiovizuální performance odhaluje jako činnost, která je nezbytnym projevem a zákonitostí samotného života a nejen pojmem uměleckého oboru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Palla, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.