Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis deals with the optimization of website of thai massage studio. This work includes evaluation of the initial state, a proposed amendment, keyword analysis, optimization of texts and support through building backlinks. Evaluation of success is done through the analysis of traffic and tracking the position of the primary keywords on major search engines in the Czech Republic - Google.cz and Seznam.cz.
SEO analýza vybraného webu
Panský, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou SEO analýzy, která je nezbytná pro lepší zviditelnění webové stránky ve vyhledávačích. Cílem je seznámit se základní charakteristikou SEO, webových vyhledávačů a provést konkrétní SEO analýzu vybrané webové stránky. V rámci teoretické části je vysvětlena charakteristika SEO. Dále je představeno, jak pracují webové vyhledavače. V dalších kapitolách jsou popsány druhy, jak stránku správně optimalizovat. V další části bude seznámeno s důležitými analytickými nástroji. V rámci praktické části je nastíněn SEO proces, kde budou charakterizovány slabé stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače, které budou následně upraveny. Poslední část je zaměřena na konkrétní doporučení v souladu se SEO. Praktickým výstupem této práce je výsledná optimalizace konkrétních částí webové stránky a doporučení k budoucím SEO úpravám.
Online marketing internetových stránek Golfprint.eu
Jandl, Štěpán ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce "Online marketing internetových stránek Golfprint.eu" se zabývá jednotlivými aspekty webové prezentace stránek Golfprint.eu. Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz a výzkumů zhodnotit konkrétní internetový projekt, posoudit strategii a formulovat konkrétní návrhy a doporučení s výhledem na příští časové období. Vedle toho obecně vymezit prostředí internetového marketingu a seznámit se standardními nástroji a faktory, které zajišťují odpovídající komerční úspěch. Současně podrobněji představit vybraný internetový projekt a specifikovat jeho hlavní záměry a cíle v tržním prostředí.
Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut
Prokopová, Iva ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými trendy internetového marketingu v České republice s důrazem na nízkonákladový přístup. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje a analyzuje složky, nástroje a metody internetového marketingu použité v praktické části práce. Praktická část práce obsahuje návrh, realizaci a vyhodnocení internetové kampaně pro jazykový institut Mediterin. Jednotlivé kapitoly se zabývají především analýzou trhu, definicí cílové skupiny, optimalizací webu pro vyhledávače, pay-per-click kampaněmi a webovou analytikou.
Řízení kampaně v PPC systému
Šímová, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá mechanismy nastavování kampaní v ppc systémech. Diskutuje roli ppc v marketingovém mixu firmy, srovnává ppc s dalšími podobnými nástroji (např. SEO). Na příkladu konkrétní firmy demonstruje zásady tvorby reklamních sestav, nastavování a řízení klíčových slov, výběr obsahových sítí a analyzuje i rozšířené nástroje ppc systémů (publika, dimenze, témata).
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.