Název:
SEO analýza vybraného webu
Překlad názvu:
SEO analysis of the selected website
Autoři:
Panský, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou SEO analýzy, která je nezbytná pro lepší zviditelnění webové stránky ve vyhledávačích. Cílem je seznámit se základní charakteristikou SEO, webových vyhledávačů a provést konkrétní SEO analýzu vybrané webové stránky. V rámci teoretické části je vysvětlena charakteristika SEO. Dále je představeno, jak pracují webové vyhledavače. V dalších kapitolách jsou popsány druhy, jak stránku správně optimalizovat. V další části bude seznámeno s důležitými analytickými nástroji. V rámci praktické části je nastíněn SEO proces, kde budou charakterizovány slabé stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače, které budou následně upraveny. Poslední část je zaměřena na konkrétní doporučení v souladu se SEO. Praktickým výstupem této práce je výsledná optimalizace konkrétních částí webové stránky a doporučení k budoucím SEO úpravám.This bachelor thesis deals with SEO analysis, which is necessary for better visibility of a website in search engines. The aim is to introduce the basic characteristics SEO, Web search engines and SEO carry out specific analysis of the selected website. The theoretical part explains the characteristics of SEO. It is also presented how web search engines work. In subsequent chapters describes the species as page properly optimized. The next part will be acquainted with the important analytical tools. In the practical part outlines the SEO process, which will be characterized by weaknesses in terms of search engine optimization, which will subsequently be adjusted. The last part is focused on specific recommendations in line with SEO. The practical outcome of this work is the resulting optimization of specific parts of the website and SEO recommendations for future changes.
Klíčová slova:
analýza klíčových slov; budování zpětných odkazů; obsahový marketing; optimalizace pro vyhledávače; content marketing; keyword analysis; linkbuilding; search engine optimization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50692