Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vizualizace hledání cesty pro robota
Roubalík, Zbyněk ; Drahanský, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hledáním cesty robota za pomocí Bug algoritmů a Potenciálových polí. Jsou zde popsány jednotlivé Bug algoritmy, je zde vysvětlen princip Potenciálových polí a způsob hledání cesty v těchto polích. Součástí této práce jsou také java applety sloužící pro demonstraci funkčnosti a principu těchto algoritmů, je zde uveden návrh i popis implementace a ovládání těchto appletů.
Církev umírající. Hledání interpretačního klíče k postavení křesťanství v postmoderní Evropě
Prokeš, Josef ; Petráček, Tomáš (vedoucí práce) ; Bouma, David (oponent) ; Kaplánek, Michal (oponent)
Umírající církev, Josef Prokeš Anotace Hlavním předmětem této práce je hledání způsobu, jakým má žít církev v České republice, aby při tom naplňovala své poslání, kterým je vydávání svědectví evangeliu Ježíše Krista. Jako výchozí bod byl zvolen český teolog a františkán Zdeněk Bonaventura Bouše, zejména jeho myšlení o církvi. Jeho texty jsou čteny podle interpretačního klíče, jímž byl zvolen verš Janova evangelia, kde Ježíš prohlašuje, že je Cestou, Pravdou a Životem. V první kapitole se toto biblické místo (Jan 14,6) rozebírá a vztahuje na církev. Dostáváme tím charakteristiku církve, která je na cestě, snaží se o pravdivost a je plná skutečného života. Podle tohoto klíče se ve druhé kapitole čtou a interpretují Boušeho texty. Hlavní část práce tvoří kapitola třetí. Zde se tři rozměry církve (na cestě, snaží se o pravdivost a je plná života) konkrétně rozebírají vzhledem k situaci církve v České republice. Klíčová slova Církev, hledání cesty, pravdivost, život, forma života, forma církve, pastorace
Vizualizace komunikačního procesu v počítačové síti
Süss, Martin
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace pro vizualizaci komunikačního procesu mezi určitým zdrojovým a cílovým zařízením. Cílem aplikace je uživateli dodat představu o tom, jak síť mezi těmito dvěma zařízeními vypadá a případně zjednodušit odstraňování problémů (tzv. troubleshooting) v síti. Umožňuje uživateli vidět, které síťové prvky se v dané cestě nacházejí a u každého z nich také sdělit základní informace o konfiguraci. V případě neúspěšné komunikace dokáže říci základní informace o chybě.
Turtlebot v rámci frameworku ROS
Bartoš, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření modelu Turtlebota a jeho následné otestování v prostředí Gazebo. Práce představuje sérii algoritmů, které simulují pohyb robota a jeho orientaci ve zvoleném prostoru. Vytvořené řešení poskytuje robotu, na základě dat ze senzoru, schopnost vytvoření bezkolizního kurzu. Přínosem této práce je přiblížení frameworku ROS a pochopení jeho zákonitostí.
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Němec, František ; Samek, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem plánování pohybu objektu ve 3D prostoru. Cílem je vytvořit program, který uživateli umožní vytvořit scénu, ve které bude hledání cesty probíhat, automaticky pak cestu vyhledá a nakonec ji bude vizualizovat. Práce je zaměřena na pravděpodobnostní algoritmy, které jsou spolu s důležitými pojmy popsány v teoretické části. V praktické části je popsán návrh a implementace aplikace. Nakonec je provedeno několik experimentů pro porovnání výkonu jednotlivých algoritmů a demonstraci funkčnosti programu.
Vizualizace hledání cesty pro robota
Kvasnica, Miroslav ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o pravděpodobnostních algoritmech pro hledání cesty robota. Obsahuje teoretický popis pravděpodobnostních algoritmů včetně diskuze nad implementačními detaily, přibližuje jejich využití a popisuje jednotlivé algoritmy - PRM, EST, RRT a SRT včetně jejich dalších modifikací. Součástí práce jsou java applety znázorňující vybrané algoritmy a také webové stránky věnované této problematice.
Pravděpodobnostní lokalizace mobilního robota
Kopečný, Tomáš ; Luža, Radim (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Řízení pohybu, navigace a orientace robota v prostoru jsou problémy spjaté s vývojem mnoha robotů. Tato práce se zabývá především lokalizací ve smyslu orientace robota v prostoru, nicméně ani ostatní aspekty nejsou opomenuty. Cílem práce je konkrétně lokalizační algoritmus Monte Carlo, jehož přiblížením a aplikací na skutečného robota se zde budeme zabývat.
Vizualizace hledání cesty pro robota
Roubalík, Zbyněk ; Drahanský, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hledáním cesty robota za pomocí Bug algoritmů a Potenciálových polí. Jsou zde popsány jednotlivé Bug algoritmy, je zde vysvětlen princip Potenciálových polí a způsob hledání cesty v těchto polích. Součástí této práce jsou také java applety sloužící pro demonstraci funkčnosti a principu těchto algoritmů, je zde uveden návrh i popis implementace a ovládání těchto appletů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.