Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diktovací systém - uživatelské rozhraní
Svoboda, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Pod pojmem diktovací systém chápeme software, který se skládá ze dvou hlavních částí. První částí je rozpoznávač pro rozpoznávání mluveného slova, druhou částí je uživatelské rozhraní pro interakci s uživatelem a zpracování výstupu rozpoznávače. Tato práce se zaměřuje na uživatelské rozhraní diktovacího systému, popis komunikace mezi rozpoznávačem a uživatelským rozhraním, opravou slov přicházejících od rozpoznávače a převodem čísel ze slovní podoby na číselnou.
Grafické uživatelské rozhraní pro generátor paketů
Chromčák, Michal ; Kováčik, Michal (oponent) ; Matoušek, Jiří (vedoucí práce)
Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům na rychlost veškerých hardwarových a softwarových komponent se nalézají řešení, která principiálně mohou dosahovat přijatelnějších parametrů, než řešení běžně známá. Jedním z nich je na poli generování umělého síťového provozu použití softwaru s hardwarovou akcelerací. Pomocí tohoto přístupu byl implementován generátor paketů, ve verzi bez grafického uživatelského rozhraní. Aby se tento systém mohl více rozšířit do kruhu cílových uživatelů, vznikla potřeba grafické uživatelské rozhraní vytvořit. Tato bakalářská práce popisuje návrh rozhraní, jeho implementaci v jazyku JavaFX, testování na skutečných uživatelích a zároveň obsahuje tutoriál sloužící k demonstraci práce s rozhraním.
Detekce objektů
Baáš, Filip ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá detekciou tvarovo nemenných objektov na snímkach. Pre detekciu je využitý algoritmus hranového vzdialenostného párovania, ktorý je na tieto účely stavaný. Prvá časť tejto práce je určená teoretickému vysvetleniu princípu tohto algoritmu. Sú tu vysvetlené najpoužívanejšie spôsoby prevedenia vzdialenostnej transformácie, potrebnej pre tento algoritmus. Ďalej je tu vysvetlený výpočet hranovej vzdialenosti a pyramídová reprezentácia informácií. Druhá časť je venovaná vývojovým nástrojom použitým v tejto práci, ktorými sú vývojové prostredie Visual Studio a knižnice OpenCV pre spracovanie obrazu a Qt pre tvorbu grafického používateľského rozhrania. V poslednej časti tejto práce je popísaná praktická realizácia detekcie objektov. Je tu popísaný spôsob akým sú objekty renderované, postup vytvorenia vzoru z renderovaného obrazu, spôsob vytvorenia sady vzorov, porovnanie rýchlostí vzdialenostných transformácií počítaných v rôznych metrikách, porovnanie obyčajnej a pyramídovej detekcie a spôsob vyhodnotenia detekcie. V závere práce sú zhrnuté dosiahnuté výsledky práce.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Elektronický nástroj pro správu inovativních studijních materiálů
Hlipala, Ľuboš ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje prehľadnou štruktúrou a zároveň vhodným a efektívnym spôsobom zdieľať, prezentovať a precvičovať znalosti rôzneho druhu. Dielo analyzuje niekoľko existujúcich aplikácií a systémov pre výuku a zdieľanie informácií a opisuje rozdielne prístupy k vývoju mobilných aplikácií so zameraním na multiplatformnosť. Práca sa tiež podrobne venuje technológii Flutter a charakterizuje vhodné princípy tvorby užívateľského rozhrania, na základe ktorých bola výsledná mobilná aplikácia vytvorená.   Hlavná časť práce opisuje postupný vývoj aplikácie a dokumentuje vytvorený formát pre prezentovanie a zdieľanie výukových materiálov, s možnosťou praktického precvičovania nadobudnutých vedomostí. Výsledkom tejto diplomovej práce je mobilná aplikácia, ktorá je zverejnená na digitálnej distribučnej platforme Google Play.
Zobrazování map kvality křemíkových plátů v reálném čase
Mareček, Matěj ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat softwarový systém, který dokáže v reálném čase sbírat data z průběhů měření křemíkových plátů. Může se jednat o desítky až stovky měření a data z těchto měření jsou uživatelům vykreslována (taktéž v reálném čase). Práce obsahuje popis procesu výroby a testování integrovaných obvodů. Následně pak návrh architektury systému aplikací, vnitřní architektury serveru a grafického uživatelského rozhraní klientské aplikace. V poslední části je ukázáno, jakým způsobem bylo implementováno vykreslování křemíkových plátů na platformě JavaFX 2.2 a hybridní vícevláknová architektura serveru.
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Editor videa
Drastil, Petr ; Láník, Aleš (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh a implementace jednoduché aplikace pro zpracování a střih videa. Práce rozebírá základní funkce programu: načtení video sekvence, střih, vložení na časovou osu a vytvoření výstupní video sekvence. Jedná se o aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním, které je určené pro uživatele amatéra. Teoretická část práce se zabývá srovnáním současných prostředků pro zpracování video sekvencí a nástroji pro vytváření uživatelských rozhraní.
Pokročilá analýza signálů z laboratoře chůze.
Húsková, Michaela ; Mézl, Martin (oponent) ; Svozilová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem práce je provedení pokročilé analýzy signálů z laboratoře chůze. V úvodu je rozebrána problematika krokového cyklu a jeho souvislosti s kinematikou kloubů. Dále se práce zabývá popisem laboratoře chůze a definicí indexů umožňující klasifikaci chůze při kinematické analýze. V praktické části byla provedena realizace kinematické analýzy dat v programovém prostředí MATLAB a následně srovnány výsledky zdravých jedinců a pacientů trpících dětskou mozkovou obrnou. Analýza zahrnovala detekci zvolených bodů ve vybraných kinematických veličinách. V poslední části bylo realizováno grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci analýzy.
Správa nákladů na provoz automobilu pro Android
Dorazil, Jan ; Široký, Vít (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá mobilní platformou Android. V rámci práce byla vytvořena aplikace pro jednoduchou správu nákladů na provoz automobilu. Práce řeší návrh a implementaci této aplikace a rozebírá problematiku výpočtu spotřeby automobilu a emisí oxidu uhličitého. Aplikace používá SQLite databázi, asynchronní úlohy a moderní prvky uživatelského rozhraní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.