Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se zjistilo, jaké nástroje klub využívá a naopak, v jakých vidí nedostatky. Především nástroje komunikace nejsou zcela efektivně využívány, a tak bylo třeba navrhnout možná opatření, která by vedla k jejich zlepšení v budoucích letech. Návrhy byly sestrojeny tak, aby vyhovovaly všem možnostem klubu a byly pro klub realizovatelné. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se ukázalo, že je potřeba navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení některých marketingových a komunikačních nástrojů. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Rozdíly v technicko- taktické přípravě futsalu a fotbalu
Banovič, Tomáš ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
NÁZEV: Rozdíly v technicko-taktické přípravě futsalu a fotbalu AUTOR: Tomáš Banovič KATEDRA: Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Ladislav Pokorný ABSTRAKT: Cílem bakalářské práce bylo zmapovat rozdíly v technicko-taktické přípravě futsalu a fotbalu. Bakalářská práce se dělí na dvě hlavní části, a to na teoretickou část a na část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na obecné věci týkající se fotbalu a futsalu, jejich historie, vzniku a rozdílnosti obou sportů v tréninku. Také je v teoretické části popsána rozdílnost obou sportů, a to jak po stránce technické, tak po stránce taktické. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření a z individuálního rozhovoru. Dotazník zjišťuje, zda výkonnost hráče a kvalita soutěže, kterou provozuje, se podepisuje na technické a taktické vyspělosti. Při individuálním rozhovoru, který byl veden s profesionálním fotbalistou a příležitostným hráčem futsalu, dotazovaný odpovídal na 20 otázek, které byly obdobného charakteru jako otázky pro respondenty z dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, zda profesionální fotbalista a příležitostný futsalista má podobné technické a taktické návyky jako ostatní respondenti, kteří nefigurují jako profesionální sportovci. Výstupem praktické části jsou zpracované výsledky a hodnocení v přehledných grafech. KLÍČOVÁ SLOVA:...
Analýza a prevence nečastějších úrazů u hráčů futsalu FIFA v České republice
Steiniglová, Tereza ; Pavlů, Dagmar (vedoucí práce) ; Novotná, Irena (oponent)
Název Analýza a prevence nejčastějších úrazů u hráčů futsalu FIFA v České republice. Cíle Cílem této diplomové práce je představit jednu z dynamicky se rozvíjejících modifikací fotbalu - futsal FIFA a ohodnotit úrazovost hráčů v České republice. V neposlední řadě bych také ráda poukázala na důležitost využití preventivních opatření. Metody V této diplomové práci je použita metoda rešerše dostupných českých i zahraničních zdrojů a metoda písemného dotazování. Metoda písemného dotazovaní pomocí nestandardizovaného dotazníku je využita k analýze nejčastějších úrazů, míry prevence zranění a k získání informací o dosavadních zkušeností hráčů s fyzioterapií. Dotazník byl distribuován do 27 futsalových klubů hrajících 1. a 2. ligu a nižší soutěže v České republice. Celkem bylo osloveno 400 hráčů, přičemž zpracována byla data od 236 hráčů (59% návratnost) v průměrném věku 23,8 let. Pro analýzu dat byl použit software Microsoft Excel® for Mac 2011. Výsledky Během základní soutěžní sezóny 2015/2016 utrpělo zranění 136 z 236 hráčů, což odpovídá 42% incidenci úrazů v rámci výzkumného vzorku. Získaná data ukazují, že nejčastější lokalitou poranění hráčů futsalu FIFA v České republice je oblast dolní končetiny (66 %). Z detailnější analýzy vyplývá, že nejčastějším poraněným segmentem je hlezenní kloub, který...
Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení
Pánek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix futsalového týmu AC Sparta Praha a ze získaných informací navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace a většímu zájmu ze strany veřejnosti. Metody: V teoretické části byla využita analýza dokumentů. Základní informace o klubu, marketingovém mixu a informace potřebné k provedeným analýzám byly získány pomocí strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Podmínky prostředí klubu byly zjišťovány prostřednictvím vlastního pozorování při mistrovských utkáních "A" mužstva, případovou studií a studiem dokumentů. K analyzování prostředí klubu byla použita PEST analýza a analýza zdrojů. SWOT analýza byla vytvořena za účelem shrnutí všech zjištěných poznatků. Výsledky: Vyhodnocení ukazuje na ztrátový chod klubu AC Sparta Praha futsal a na nedostatky v marketingovém mixu, zejména v oblasti klubových suvenýrů, doprovodného programu a propagační činnosti. Klíčová slova: futsal, rozhovor, sportovní marketing, SWOT analýza
Analýza chybovosti rozhodčích futsalu v souvislosti s jejich postavením a pohybovou aktivitou na hrací ploše
Kresta, Jan ; Süss, Vladimír (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent) ; Votík, Jaromír (oponent)
Název práce: Analýza chybovosti rozhodčích futsalu v souvislosti s jejich postavením a pohybovou aktivitou na hrací ploše Problém: Deskripce výkonu rozhodčího by měla být jedním ze stěžejních aspektů při systémové přípravě rozhodčích futsalu. Současná situace z hlediska znalosti deskriptorů výkonu rozhodčích futsalu není dostačující a adekvátní těm hráčským, popř. rozhodcovským z jiných sportovních her. Tyto deskriptory pomohou v procesu plánování i realizace systémovému pojetí přípravy rozhodčích futsalu na utkání v ČR s možností transferu na mezinárodní úroveň. Výzkumným problémem této práce je, zda se mění chybovost rozhodčího futsalu při posuzování herních situací v souvislosti s jeho postavením a pohybovým zatížením v utkání? Cíl: Hlavním cílem práce je přispět k řešení problematiky analýzy výkonu rozhodčího ve sportovních hrách. Specifickými cíli práce jsou: explorace a deskripce pohybové aktivity u rozhodčích futsalu v utkání; deskripce a explanace rozhodnutích rozhodčích v souvislosti s jejich postavením na hřišti a pohybovou aktivitou; uvést doporučení podpořená výsledky práce, která pomohou při výchově a vzdělávání rozhodčích futsalu v ČR. Metody: Klíčovými metodami práce jsou analýza intermitentní pohybové aktivity a expertní posouzení vybraných herních situací z videozáznamů utkání...
Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013
Fried, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013 Cíle práce: Hlavním cílem je vytvořit projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Metody: Zvolil jsem tyto metody: zúčastněné pozorování, popisná analýza, rozhovor pomocí návodu, metoda brainstormingu, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této práce by měl být projekt pro uspořádání sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Obecně pak nastíní sportovním manažerům postupy, které je nutné provést při organizaci sportovní akce. Klíčová slova: futsal, sportovní akce, management sportovní akce, projektový management, marketing, sponzoring

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.